Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mies tarkoitti tällä kommentilla?

Vierailija
29.09.2016 |

En päässyt inssistä läpi ekalla, naispuolinen ystäväni pääsi. Valitin siinä ääneen "Voi kun toi Jaanakin pääsi ekalla läpi ja mä en..."

No mies vastasi että "No se pääsi varmaan vaan ulkonäön avulla läpi"

Kuulemma yritti lohduttaa minua ja selitti unohtaneensa, että naiselle tuollainen ei ole hyvä lohdutus vaikka miehelle ehkä olisi. Eli ajatteli, että haluaisin muka kuulla tuollaista. Minulle jäi sellainen kuva, että hän pitää naispuolista kaveriani paljon ihanamman näköisenä kuin minua:(

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin niitä yksitavuisilla urahduksilla ja epäselvällä muminalla kommentoivia miehiä koulutetaan. Riittävän kauan kun vääntelee ja kääntelee miehen sanomisia loukkaantumisen aiheita löytääkseen niin  se alkaa väistämättä pohtia, että viitsikö tai uskaltaako tuolle vastata yhtään mitään. Tai jos on selkärankaa niin lähtee kävelemään ja etsii itselleen täyspäisen naisen.

Vierailija
82/97 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä kaikkien mielestä ap:n ei tulisi pahastua siitä, että ap:n mies selväsanaisesti ilmaisee pitävänsä kaveriaan ap:ta kauniimpana....? Aika pystyyn kuolleita mammoja täällä.

No näin miehen silmin AP:n mies ei kyllä mitenkään selväsanaisesti ilmaissut pitävänsä kaveriaan ap:ta kauniimpana, se on ap:n ja teidän joidenkin muiden omaa tulkintaa. Halventavastihan tuo oli toki ap:n kaverista sanottu, kun epäili että pääsi ulkoisilla avuillaan eikä ajotaidolla läpi, eli sikäli ikävästi sanottu vaikka ymmärrän kyllä että tarkoitus oli tsempata ap:ta sen varsinaisen pihvin, eli ajotaidon tiimoilta.

Kaikkia sanomisia ei tarvitse ylianalysoida että pääsisi jostain ottamaan itseensä. 

No kyllä tuo lausahdus aivan selvästi kertoo, että toinen on se selvästi kauniimpi. Ei kysymystäkään. Ehkei tarkoitus ollut sanoa sitä ääneen tai loukata, mutta kyllä mielipide tuli selväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöä tämmöisiä on arvailla ihmisiä tuntematta.

Ihan yhtä hyvin voisi väittää, että AP:n miehen sanoma oli, että Jaanan inssi oli AP:n inssiä epäammattimaisempi ja lankesi Jaanan selkeästi alempaan viehätysvoimaan, koska on niljakas setämies.

Tai että mies tarkoitti sitä, että inssi viehättyy rumista naisista jne. jne,

Kaikkihan on mahdollista, totuuden tietää vain se mies.

ja hän voi aivan hyvin pitää Jaanaa kauniina/kauniimpana kuin ap:tä, eikä se silti ole teidän parishudettanne kaatava

Vierailija
84/97 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni kertoo ystävänsä saaneen työpaikan, jota hän itsekin haki.

Sanon hänelle: "No hei, se sai sen varmasti vain siksi kun on niin komea ja lihaksikas."

Vierailija
85/97 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä kaikkien mielestä ap:n ei tulisi pahastua siitä, että ap:n mies selväsanaisesti ilmaisee pitävänsä kaveriaan ap:ta kauniimpana....? Aika pystyyn kuolleita mammoja täällä.

No näin miehen silmin AP:n mies ei kyllä mitenkään selväsanaisesti ilmaissut pitävänsä kaveriaan ap:ta kauniimpana, se on ap:n ja teidän joidenkin muiden omaa tulkintaa. Halventavastihan tuo oli toki ap:n kaverista sanottu, kun epäili että pääsi ulkoisilla avuillaan eikä ajotaidolla läpi, eli sikäli ikävästi sanottu vaikka ymmärrän kyllä että tarkoitus oli tsempata ap:ta sen varsinaisen pihvin, eli ajotaidon tiimoilta.

Kaikkia sanomisia ei tarvitse ylianalysoida että pääsisi jostain ottamaan itseensä. 

No kyllä tuo lausahdus aivan selvästi kertoo, että toinen on se selvästi kauniimpi. Ei kysymystäkään. Ehkei tarkoitus ollut sanoa sitä ääneen tai loukata, mutta kyllä mielipide tuli selväksi.

Päinvastoin lausahdus aivan selvästi kertoo, että ap:n mies pitää Jaanaa huonompana kuskina kuin ap:ta.  Ap:n tulkinta ulkonäön vertailusta taas kertoo päivänselvää tarinaansa ap:n (ja jokaisen saman tulkinnan vetäneen) itsekeskeisyydestä ja huonosta itsetunnosta.

Vierailija
86/97 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vain jaksa enää:( Mies väittää rakastavansa, niin varmaan

ap

Vierailija
87/97 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei, en halua seurustella miehen kanssa joka ei yhtään mieti mitä puhuu

ap

Vierailija
88/97 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en vain jaksa enää:( Mies väittää rakastavansa, niin varmaan

ap

On erityisesti miehesi etu, että eroatte mahdollisimman pian jos luottamusta ei löydy edes sen vertaa, että pääsisitte yhdestä aavistuksen tökeröstä kepeäksi tarkoitetusta kommentista yli. 

Vierailija
89/97 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä niitä huonoja kokemuksia on paljon eikä kyse ole vain tästä, 88

ap

Vierailija
90/97 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää on se Jaana ketä itekin tunnen, niin sillähän on suhde tämän inssin pitäjän kanssa!

Vierailija
91/97 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirsk. Tämä oli hauska.

Vierailija
92/97 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, sitten vaan ensi yritykselle pushuppia ja minihametta, pari ylänappia puserosta auki ja sopiva sotamaalaus naamalle niin poju voi sitten ylpeänä "kehua" sinua kuinka sinäkin pääsit ulkoisilla avuilla läpi, eikä sinun tarvitse enää tuntea alemmuutta kaveriasi kohtaan. Sitten ootte Jaanan kanssa yhtä kauniita taas, tai saatat olla kauniimpikin jos olet huonompi kuski kuin Jaana.

Hohhoi :)

Vierailija
93/97 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa huomioon:

1. Ikä 18v

2. Poikaystäväni kokemattomuus naisista

3. Ei ole maailman sosiaalisesti älykkäin tapaus (en väitä että itse olisin)

4. Haluaa minua kyllä paljon seksuaalisesti ja kehuu kauniiksi koko ajan

Sanokaa nyt joku että on mahdollista hänen pitävän minua kauniimpana, vaikka laukoikin tuollaisen kommentin:D Ei itsetunto kestä

ap

XDD

Vierailija
94/97 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

THE JANKKAAJA 

Ei täällä voi kukaan oll 100% varma. Pistä mies valheenpaljastuskoneeseen. 

Tossa saattaa käydä niin että tämä paisuu suureksi ongelmaksi ja syö suhdettanne.

Vierailija
95/97 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En päässyt inssistä läpi ekalla, naispuolinen ystäväni pääsi. Valitin siinä ääneen "Voi kun toi Jaanakin pääsi ekalla läpi ja mä en..."

No mies vastasi että "No se pääsi varmaan vaan ulkonäön avulla läpi"

Kuulemma yritti lohduttaa minua ja selitti unohtaneensa, että naiselle tuollainen ei ole hyvä lohdutus vaikka miehelle ehkä olisi. Eli ajatteli, että haluaisin muka kuulla tuollaista. Minulle jäi sellainen kuva, että hän pitää naispuolista kaveriani paljon ihanamman näköisenä kuin minua:(

Tuo kuulostaa ensinnäkin läpältä ja siltä ettei sun kaveri osaa ajaa, on vaan muodollisesti pätevä. Yritti lohduttaa sua selkeesti.

Vierailija
96/97 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tää on se Jaana ketä itekin tunnen, niin sillähän on suhde tämän inssin pitäjän kanssa!

Joo, selkeesti se sun pimppi-inssi Jaana. Ihanaa, että te löysitte toisenne täällä av:lla, onko sun tätis se Kirsi, joka me kaikki tunnetaan?

NAISET! KUN JOKU KERTOO PALSTALLA JOTAIN, NIIN KYSEESSÄ EI OLE SE TUNTEMASI HENKILÖ, JOKA MELKEIN TEKI JOTAIN SAMAA 80-LUVULLA SINUN UNESSASI. MAAILMASSA ON USEITA IHMISIÄ, JOTKA KÄYTTÄYTYVÄT SAMANKALTAISESTI JA TODENNÄKÖISYYS SILLE, ETTÄ KYSEESSÄ OLISI JUURI SE SINUN JAANASI ON PIENEMPI KUN VOITTAA 100 000€ ÄSSÄ-ARVASSA!

Vierailija
97/97 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan