Mitä mies tarkoitti tällä kommentilla?
En päässyt inssistä läpi ekalla, naispuolinen ystäväni pääsi. Valitin siinä ääneen "Voi kun toi Jaanakin pääsi ekalla läpi ja mä en..."
No mies vastasi että "No se pääsi varmaan vaan ulkonäön avulla läpi"
Kuulemma yritti lohduttaa minua ja selitti unohtaneensa, että naiselle tuollainen ei ole hyvä lohdutus vaikka miehelle ehkä olisi. Eli ajatteli, että haluaisin muka kuulla tuollaista. Minulle jäi sellainen kuva, että hän pitää naispuolista kaveriani paljon ihanamman näköisenä kuin minua:(
Kommentit (97)
Jos tämä olisi mennyt toisinpäin, niin ap olisi hakkunut miehen pystyyn, kun ei yhtä inssiä pääse läpi ja taas menee lisää rahaa ja kuinka Jaanan mies on sentään oikea mies joka osaa autoasiat. Sen jälkeen ap avaisi ketjun av:lle, "Menee hermo paskaan mieheen", jossa av-mammat yhdessä valittaisivat, kuinka nykymiehet on vässyköitä ja että pitäisi hakea oikea mies vaikka Italiasta.
Vierailija kirjoitti:
Saatatte pitää minua liian herkkänä, mutta onko kaikkea pakko sanoa ääneen? Onko kumppania pakko satuttaa? Miksi laukoa tuollaista? Kuka nainen haluaisi kuulla ystävänsä olevan kauniimpi? Varsinkin nuorena ja vielä hieman pinnallisena ja herkkänä?
En tiedä enkä voi koskaan tietää, puhuuko mies nyt totta kun väittää pitävänsä minua paremmannäköisenä.... Pitääkö hän todella, vai kertoiko tuo inssikommentti totuuden?
ap
Minuakin loukkaisi tuollainen. Olen jo keski-ikäinen, mutta herkkä siltikin.
Fiksu mies ei kommentoi toisten naisten ulkonäköä mihinkään suuntaan puolisonsa kuullen.
Se on moukkamaista käytöstä, josta tulee sellainen olo ettei ole riittävä.
Eivät miehet itsekään pidä siitä että nainen kehuu toisia miehiä.
Olen kokeillut sellaisille exilleni tuota, jotka tykkäävät arvostella naisia ääneen.
Jokaisella on naama venähtänyt ja ovat menneet tosi vaikeiksi, kun olen sanonutkin että kylläpä se ja se mies on lihaksikas, komea, pitkä, hauska, älykäs, kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaana on varmaan sellaisella yleisellä tavalla kaunis ja seksikäs,useimpien miesten mieleen.Siksi miehesi ajatteli että ulkonäöllä se on päässyt läpi. Sinussa on varmaan persoonallista kauneutta,et ole mikään stereotyyppinen seksipommi mutta kivaa mammamaista vaimomatskua. Ns naapurintyttö.Todennäköisesti miehesi välillä fantasioi Jaana mielessään joten en päästäisi näitä kahta esim.mökille kaksin.
Jaana on a-kuppinen ja pitkä nainen, joka on hössöttävää tyyppiä mutta hyvin kaunis kyllä kasvoiltaan. Itse olen myös kasvoiltani kaunis, mutta olen lyhempi ja rintavampi. Painoindeksimme on lähes sama. Olemme olleet miesten puolesta aika lailla yhtä "suosittuja"
Ap
Sinä itsekin vaikutat "hössöttävältä tyypiltä". Ehkä Jaana vaan on miehesi mielestä kauniimpi vaikka tissit olisi pienemmät,kasvot on aika tärkeät.
Minun on vaikea uskoa, että hän oikeasti pitäisi naista jotenkin paljon kauniimpana kuin minua. Olemme näet molemmat klassisen kauniita, erona lähinnä pituus ja se, että minä olen muodokkaampi. Olemme aika lailla "samaa tasoa"
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaana on varmaan sellaisella yleisellä tavalla kaunis ja seksikäs,useimpien miesten mieleen.Siksi miehesi ajatteli että ulkonäöllä se on päässyt läpi. Sinussa on varmaan persoonallista kauneutta,et ole mikään stereotyyppinen seksipommi mutta kivaa mammamaista vaimomatskua. Ns naapurintyttö.Todennäköisesti miehesi välillä fantasioi Jaana mielessään joten en päästäisi näitä kahta esim.mökille kaksin.
Jaana on a-kuppinen ja pitkä nainen, joka on hössöttävää tyyppiä mutta hyvin kaunis kyllä kasvoiltaan. Itse olen myös kasvoiltani kaunis, mutta olen lyhempi ja rintavampi. Painoindeksimme on lähes sama. Olemme olleet miesten puolesta aika lailla yhtä "suosittuja"
Ap
Sinä itsekin vaikutat "hössöttävältä tyypiltä". Ehkä Jaana vaan on miehesi mielestä kauniimpi vaikka tissit olisi pienemmät,kasvot on aika tärkeät.
En "oikeassa elämässä". No meidän kasvot ovat molemmilla symmetriset, mutta minulla itse asiassa on huomattavasti naisellisemmat kasvot......
Ei minua haittaa että mies ihailee kauniita naisia, mutta onko muka pakko sanoa MINULLE ääneen ystäväni kauneudesta:D
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatatte pitää minua liian herkkänä, mutta onko kaikkea pakko sanoa ääneen? Onko kumppania pakko satuttaa? Miksi laukoa tuollaista? Kuka nainen haluaisi kuulla ystävänsä olevan kauniimpi? Varsinkin nuorena ja vielä hieman pinnallisena ja herkkänä?
En tiedä enkä voi koskaan tietää, puhuuko mies nyt totta kun väittää pitävänsä minua paremmannäköisenä.... Pitääkö hän todella, vai kertoiko tuo inssikommentti totuuden?
ap
Minuakin loukkaisi tuollainen. Olen jo keski-ikäinen, mutta herkkä siltikin.
Fiksu mies ei kommentoi toisten naisten ulkonäköä mihinkään suuntaan puolisonsa kuullen.
Se on moukkamaista käytöstä, josta tulee sellainen olo ettei ole riittävä.
Eivät miehet itsekään pidä siitä että nainen kehuu toisia miehiä.
Olen kokeillut sellaisille exilleni tuota, jotka tykkäävät arvostella naisia ääneen.
Jokaisella on naama venähtänyt ja ovat menneet tosi vaikeiksi, kun olen sanonutkin että kylläpä se ja se mies on lihaksikas, komea, pitkä, hauska, älykäs, kiva.
Fiksu ihminen (mies tai nainen) ei käyttäydy itse tavalla, jonka haluaa korjata toisesta. Edes "näpäyttääkseen".
Kuulostat aika raskaalta kumppanilta.
Ottakaa huomioon:
1. Ikä 18v
2. Poikaystäväni kokemattomuus naisista
3. Ei ole maailman sosiaalisesti älykkäin tapaus (en väitä että itse olisin)
4. Haluaa minua kyllä paljon seksuaalisesti ja kehuu kauniiksi koko ajan
Sanokaa nyt joku että on mahdollista hänen pitävän minua kauniimpana, vaikka laukoikin tuollaisen kommentin:D Ei itsetunto kestä
ap
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat aika raskaalta kumppanilta.
Olen, mutta niin on mieskin:D
ap
Täällä kaikkien mielestä ap:n ei tulisi pahastua siitä, että ap:n mies selväsanaisesti ilmaisee pitävänsä kaveriaan ap:ta kauniimpana....? Aika pystyyn kuolleita mammoja täällä.
Kyllä poikkis pitää jaanaa kauniimpana valitettavasti. Tyhmä mies kun noin meni laukomaan.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän AP:n mies oo jo käyny lykkimässä tuota Jaanaa... Tuskin on edes yhteen kertaan jäänyt.
Ja kommentti mieheltäsi tarkoitti nimenomaan sitä, että tämä Jaana on miehesi mielestä kaunis. Se, onko se sitten huono asia vai ei, onkin jokaisen määriteltävissä. Ja se, onko Jaana miehesi mielestä kauniimpi, niin selviää suoraan kysymällä, jos se asia vaivaa.
Käsitän tuon miehesi kommentin myös niin, että Jaana sentään pääsi edes sillä ulkonäöllä läpi ja sinä AP et päässyt edes silläkään. AP ei päässyt läpi taidoilla, eikä sillä ulkonäöllä. Tällä päästäänkin siis siihen tulokseen, että miehesi mielestä et siis ole niin kaunis, kuin Jaana.
T: Nainen 25v. Eli omalla naisen logiikallani asia on näin.
Naiset ja naisten logiikka, puhumattakaan pohjattomasta itsekeskeisyydestä kun kaikki käännetään itseä koskevaksi.
No tarkoitti varmaan, että oisko tää sun kaveri flirtillä ja sellaisella naisellista viehätysvoimaa käyttämällä päässy läpi. Lohdutti siis sillä, että sä et oo alentunu mihinkään temppuiluihin vaan oot yrittäny tosissasi. Varmaan siis vitsillä sinänsä heitti ton jutun. Pojat/miehet heittää tommosta juttua ajattelematta kauheen syvällisesti yhtään mitään. Ole iloinen, että hän sentään yritti lohduttaa sua sanomalla jotain. Ois ollut varmasti ankeampaa, jos ei ois sanonu mitään ja toljottanu vaan tuppisuuna kun sulla on iso pettymys käsiteltävänä. Selvästi siis välittää susta. :)
p.s. Älä huolehdi, hän varmasti pitää sua tosi ihanana ja kauniina. :)
Vierailija kirjoitti:
Täällä kaikkien mielestä ap:n ei tulisi pahastua siitä, että ap:n mies selväsanaisesti ilmaisee pitävänsä kaveriaan ap:ta kauniimpana....? Aika pystyyn kuolleita mammoja täällä.
Kunhan AP kasvaa aikuiseksi ja kasvattaa itsetunnon, hän huomaa, että maailmassa on aina joku kauniimpi, rikkaampi, hoikempi ja fiksumpi, eikä se silti ole hänelle uhka.
"MIKSI MIES SANOI NON?"
"ONKO MIEHEN MIELESTÄ JAANA MUA KAUNIIMPI?
"MITÄ MIES TUOLLA KOMMENTILLA TARKOITTI?"
"OLENKO MINÄ RUMA?"
"OLENKO MINÄ JAANAA RUMEMPI?"
"MIKSI JAANA ON MINUA KAUNIIMPI?"
"MIKSI PITÄÄ SANOA NOIN?? MIKSI MIKSI??"
"MIKSI MIES ON NIIN TYHMÄ?"
"OLISIKO TÄÄLLÄ KETÄÄN MIESTÄ PAIKALLE, AUTTAKAA, EN SAA HENKEÄ, TÄMÄ ON JO VAKAVAAAA???!!!"
"MIKSI MIES TEKI NOIN, MIKSI MIES SANOI NOIN, MITÄ MIES TUOLLA TARKOITTI, MITÄ MIES TUOLLA EI TARKOITTANUT, MIKSI MIES LOUKKASI, MIKSI MIES ON IDIOOTTI, MIKSI MIES EI AJATTELE TUNTEITANI, MIKSI MIES EI YMMÄRRÄ MUA, MIKSI MIES YMMÄRTÄÄ MUA VÄÄRIN??"
Vittu jos olisin ap:n mies niin hirttosilmukkaa täsä joutais olla jo tekemässä.
Vierailija kirjoitti:
No näin miehen silmin AP:n mies ei kyllä mitenkään selväsanaisesti ilmaissut pitävänsä kaveriaan ap:ta kauniimpana, se on ap:n ja teidän joidenkin muiden omaa tulkintaa. Halventavastihan tuo oli toki ap:n kaverista sanottu, kun epäili että pääsi ulkoisilla avuillaan eikä ajotaidolla läpi, eli sikäli ikävästi sanottu vaikka ymmärrän kyllä että tarkoitus oli tsempata ap:ta sen varsinaisen pihvin, eli ajotaidon tiimoilta.
Kaikkia sanomisia ei tarvitse ylianalysoida että pääsisi jostain ottamaan itseensä.
Kuule, kiusaa sinä itseäs ihan niin paljon kuin haluat. Sä kyllä keksit keinot. Tai sitten otat itseäsi niskasta kiinni. Kenen kanssa sun mies seurustelee? Kenen kanssa haluaa olla? Mitä sun mies arvostaa? Ota siitä selvää. Sä luulet, että sun mies on joku putkiaivo joka kyttää naisia sillä silmällä? Sellainenko sä olet valinnut? Mitä sä sun miehessä arvostat.
Mene tyttö pikkusen syvemmälle nyt. Et kai ihan pintaliidon kanssa styylaaa?
Mä loukkaantuisin ihan hirveesti.
Tosi typerästi lohdutettu, että ystäväsi näyttää sinua kauniimmalta, ja ainoastaan siksi pääsi läpi.
Mies ei ehkä tajunnut loukkaavansa, mutta kerro hänelle, että kommenttinsa teki pahaa.
Kannattaa hankkiutua itsetunnonkohotuslääkkeen testaajaksi sitten kun sellaisen joku keksii, mutta toistaiseksi voisit vain päätyä siihen tulokseen ettei sinussa ole mitään vikaa, eikä sinun pidä ylianalysoida miehesi sanomisia.