Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mies tarkoitti tällä kommentilla?

Vierailija
29.09.2016 |

En päässyt inssistä läpi ekalla, naispuolinen ystäväni pääsi. Valitin siinä ääneen "Voi kun toi Jaanakin pääsi ekalla läpi ja mä en..."

No mies vastasi että "No se pääsi varmaan vaan ulkonäön avulla läpi"

Kuulemma yritti lohduttaa minua ja selitti unohtaneensa, että naiselle tuollainen ei ole hyvä lohdutus vaikka miehelle ehkä olisi. Eli ajatteli, että haluaisin muka kuulla tuollaista. Minulle jäi sellainen kuva, että hän pitää naispuolista kaveriani paljon ihanamman näköisenä kuin minua:(

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh. Ei se Jaanaa sinuun verrannut, vaan ajatteli miesmäisen suoraoikoisesti, että "akat ne aina keimailemalla etenee elämässä".

Älä nyt rankaise miestä, se on vaan tyhmä, ei välttämättä yrittänyt olla ilkeä.

Onko tämä kommentti totta? ap

Vierailija
22/97 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olisin aloittajana enemmän halunnut kuulla että" Jaana on päntännyt enemmän" Koska kuka vaan voi opetella. Toi miehen kommentti tarkoitti mielestäni sitä, että  Jaana on kauniimpi ja siksi pääsi läpi.

Ulkonäkö on itselleni tärkeää voin sen ihan myöntääkin. En itse ainakaan tyytyisi mieheen joka pitää jokatoista naista kauniimpana kuin itseäni. Pitäähän kumppanin olla omissa silmissä hyvännäköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että on olemassa minua kauniimpia naisia mutta en halua KUULLA mieheni pitävän naista, jota ystäväporukassa paljon näemme, minua kauniimpana.... ap

Vierailija
24/97 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, vaikka Jaana olisi miehen mielestä vaikka maailman kaunein nainen? Ei se silti Jaanaa rakasta vaan ap:tä, kun on ap:n kanssa mennyt naimisiin.

Kyllä munkin mieheni on esteetikko, joka ihailee kaikenlaista kauneutta, muun muassa naiskauneutta. Itselläni ei sitä ole vaan paras ominaisuuteni on sisäinen kauneus, ja se kuulemma miehen valloitti. Ei pelkällä ulkonäöllä pitkälle pötkitä.

Vierailija
25/97 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen kyllä kaunis, siitä ei ole kyse. Ap

Vierailija
26/97 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytääkö ystäväsi bimbolle? Silloin voisi ehkä noin sanoa mutta ei tarkoittaisi, että olisi sua oikeasti kauniimpi.

Vierailija
27/97 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytääkö ystäväsi bimbolle? Silloin voisi ehkä noin sanoa mutta ei tarkoittaisi, että olisi sua oikeasti kauniimpi.

No hän on sellainen paljastavasti pukeutuva, joka flirttailee mielellään . Ap

Vierailija
28/97 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli apn: miehen mielestä ap ei voisi silti ulkonäöllä päästä läpi vaikka Jaana olisikin kauniimpi.

Vierailija
29/97 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies se on katsastusmieskin. Ei uhrin seksikkyys voi olla vaikuttamatta tulokseen.

Vierailija
30/97 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vaiheessa ketjua mä alan ymmärtää, miksi ap ei päässyt inssistä läpi... :D

Vierailija
31/97 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli apn: miehen mielestä ap ei voisi silti ulkonäöllä päästä läpi vaikka Jaana olisikin kauniimpi.

Tätä minä häneltä kysyin, ja hän vastasi, ettei tarkoittanut sitä näin. Hän sanoi vain nopeasti yrittäneensä keksiä jotain lohduttavaa. Ajattei asian kuulemma miesten kautta, koska hänen mukaansa tuollainen lohduttaisi miehiä. Väittää pitävänsä minua kauniimpana.

Ystävällä oli muuten naispuolinen inssi, mitä mieheni ei tiennyt:D

ap

Vierailija
32/97 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että on olemassa minua kauniimpia naisia mutta en halua KUULLA mieheni pitävän naista, jota ystäväporukassa paljon näemme, minua kauniimpana.... ap

Miksi joillakin on vaikea ymmärtää tää pointti?? Aina hyökätään että" No kyllä niitä on kauniimpia plaa plaa. Jos vaikka itseäni ajattelen ja muita miehiä niin onhan moni mies sillei komea, mutta oma on erityislaatuinen ja muiden komeuteen ei liity mitään tunnetta ei vaikka oo karismaa yms.

Vierailija
33/97 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko tyytyväisempi, jos mies olisi sanonut Jaanan olevan sinua parempi kuski (mikä on joka tapauksessa totta, tykkäsit tai et)?

Entä, jos mies sanoo olevansa kanssasi siksi, että olet älykäs? Otatko kohteliaisuuden sellaisenaan, vai ajatteletko heti, että mies ei pidä sinua kauniina (nämähän eivät sulje toisiaan pois)?

Nyt tulee vanhemman naisen vinkki: älä lue rivien välistä, kun puhut miehen kanssa, siellä ei ole mitään ;)

Vierailija
34/97 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tarkoitti lohduttaa, mutta tuli samalla paljastaneeksi että kyllä, hän pitää Jaanaa kauniimpana.

MUTTA: se ei ole paha asia. On vain realistista ymmärtää, ettei varmaan kukaan OIKEASTI ole oman puolisonsa mielestä se maailman kaunein/komein, vaikka tällaista rakkauskäsitystä humpuukikulttuuri yrittääkin syöttää. Rakkaus ei ole kiinni ulkonäöstä tai ulkonäkömieltymyksistä ja se on todella hyvä asia, koska ulkonäkö ei ole pysyvää.

Vierailija
35/97 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten etsin miehen, joka ei puhu noin typerästi. ap

Vierailija
36/97 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä, vaikka Jaana olisi miehen mielestä vaikka maailman kaunein nainen? Ei se silti Jaanaa rakasta vaan ap:tä, kun on ap:n kanssa mennyt naimisiin.

Kyllä munkin mieheni on esteetikko, joka ihailee kaikenlaista kauneutta, muun muassa naiskauneutta. Itselläni ei sitä ole vaan paras ominaisuuteni on sisäinen kauneus, ja se kuulemma miehen valloitti. Ei pelkällä ulkonäöllä pitkälle pötkitä.

hmm paneeko se sua pussi päässä vai? Rumien puheita noi sisäiset kauneudet. On eri asia sanoa" Jaana oli ihan kaunis juhlissa" kuin että" Jaana on kaunein näkemäni nainen"

Sitäpaitsi miksi sanoisi noin?

Vierailija
37/97 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nyt sitten aivan 100% varmaa, että miehen mielestä ystäväni on kauniimpi ja seksikkäämpi? ap

Vierailija
38/97 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hän on sellainen paljastavasti pukeutuva, joka flirttailee mielellään . Ap

Tämä voi selittää aika paljon asiaa

Vierailija
39/97 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, Jaana on kauniimpi ja parempi kuski. Taitaa olla myös fiksumpi.

Vierailija
40/97 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia lukiessa olen kyllä tosi iloinen että ikää on sen verran että tulee treffailtua aikuisia 35+ naisia.

M4X

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä