Mitä mies tarkoitti tällä kommentilla?
En päässyt inssistä läpi ekalla, naispuolinen ystäväni pääsi. Valitin siinä ääneen "Voi kun toi Jaanakin pääsi ekalla läpi ja mä en..."
No mies vastasi että "No se pääsi varmaan vaan ulkonäön avulla läpi"
Kuulemma yritti lohduttaa minua ja selitti unohtaneensa, että naiselle tuollainen ei ole hyvä lohdutus vaikka miehelle ehkä olisi. Eli ajatteli, että haluaisin muka kuulla tuollaista. Minulle jäi sellainen kuva, että hän pitää naispuolista kaveriani paljon ihanamman näköisenä kuin minua:(
Kommentit (97)
Eiköhän AP:n mies oo jo käyny lykkimässä tuota Jaanaa... Tuskin on edes yhteen kertaan jäänyt.
Ja kommentti mieheltäsi tarkoitti nimenomaan sitä, että tämä Jaana on miehesi mielestä kaunis. Se, onko se sitten huono asia vai ei, onkin jokaisen määriteltävissä. Ja se, onko Jaana miehesi mielestä kauniimpi, niin selviää suoraan kysymällä, jos se asia vaivaa.
Käsitän tuon miehesi kommentin myös niin, että Jaana sentään pääsi edes sillä ulkonäöllä läpi ja sinä AP et päässyt edes silläkään. AP ei päässyt läpi taidoilla, eikä sillä ulkonäöllä. Tällä päästäänkin siis siihen tulokseen, että miehesi mielestä et siis ole niin kaunis, kuin Jaana.
T: Nainen 25v. Eli omalla naisen logiikallani asia on näin.
Kyllä mies tarkoitti että kaverisi on niin kaunis että pääsee helpolla ja sinä et ole yhtä kaunis mutta ei pitänyt häntä sinua parempana kuskina. Nyt sit mieti miksi itse haluat koko ajan verrata itseäsi johonkuhun muuhun.
Olet varmaan rumempi kuin Jaana. Ainakin olet aivan h*lvetin rasittava. Mies parka.
Ap sai hyvän oppitunnin, ettei kannata liikaa pohtia miesten kommentteja. Eikä ainakaan täältä kysellä kommentin tarkoitusta:) Oppia ikä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mies tarkoitti että kaverisi on niin kaunis että pääsee helpolla ja sinä et ole yhtä kaunis mutta ei pitänyt häntä sinua parempana kuskina. Nyt sit mieti miksi itse haluat koko ajan verrata itseäsi johonkuhun muuhun.
No näin minäkin ymmärsin ja selitin tämän miehelleni. Hän vain totesi, ettei tarkoittanut sitä muka näin. Tavallaan tajusi logiikkani vasta kun selitin. Ei kuulemma yhtään miettinyt, mitä sanoi. Ap
Nainen sanoo: "Voi kun to Jaanakin pääsi läpi".
Jos mies:
vastaa "Taisi päästä naaman takia läpi" = mies on kauhea, koska pitää Jaanaa kauniimpana
vastaa "Taisi olla parempi kuski"= mies on kauhea, koska pitää Jaanaa parempana kuskina
vastaa "Taisi olla onnekas" = mies on kauhea, koska pitää naisia huonoina kuskeina, jotka vaan onnella selviää
vastaa "Ensi kerralla sitten" = mies on kauhea, kun ei yhtään ymmärrä
vastaa "Voi kauheeta, tosi paha juttu" = mies on kauhea, kun lässyttää epäolennaisuuksia
ei vastaa mitään, mies on kauhea, kun ei yhtään huomioi
AINOA keino miehelle selvitä, on teeskennellä äkillistä sairauskohtausta ja tajunnan menetystä. Kun hän sitten 30 min myöhemmin nousee keittiön lattialta ja korjaa palaneen ruoan hellalta, hän voi siirtyä makuuhuoneeseen lohduttamaan naista, joka tällävälin on käynyt suihkussa ja on nyt valmiimpi vastaanottamaan miehen sanatonta tukea.
Ap vastaa:
Onko teidän mielestänne uskottava selitys tuolle kommentille, että mies aidosti yritti vain lohduttaa, ei oikein tiennyt mitä sanoa ja sittem päätti sanoa noin? Koska ei tajunnut ajoissa miltä se kuulostaa?
Vai onko sen pakko olla nyt niin, että mies pitää tätä naista jotain jumalattarena minuun verrattuna?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä, vaikka Jaana olisi miehen mielestä vaikka maailman kaunein nainen? Ei se silti Jaanaa rakasta vaan ap:tä, kun on ap:n kanssa mennyt naimisiin.
Kyllä munkin mieheni on esteetikko, joka ihailee kaikenlaista kauneutta, muun muassa naiskauneutta. Itselläni ei sitä ole vaan paras ominaisuuteni on sisäinen kauneus, ja se kuulemma miehen valloitti. Ei pelkällä ulkonäöllä pitkälle pötkitä.
hmm paneeko se sua pussi päässä vai? Rumien puheita noi sisäiset kauneudet. On eri asia sanoa" Jaana oli ihan kaunis juhlissa" kuin että" Jaana on kaunein näkemäni nainen"
Sitäpaitsi miksi sanoisi noin?
No ei, ihan pussia päähän se ei ainakaan toistaiseksi ole tarvinnut. :) Ja kyllä, mähän kerroin itse olevani ruma ja myönsin, että mulla ei ulkoista kauneutta ole. Miehen mukaan on sentään edes sisäistä. :)
Etkös sä tuolla aiemmin todennut olevasi kaunis...?
Mitä miesten kommentteihin tulee, niin huomautan että mies saattaa arvioida naisen ulkonäköä samalla tavalla kuin katsoisi hienoa autoa. Että onpas upee, mutta ei välttämättä silti hingu sitä itselleen.
49, tuo ei ole minun kirjoittama!
ap
Jaana on varmaan sellaisella yleisellä tavalla kaunis ja seksikäs,useimpien miesten mieleen.Siksi miehesi ajatteli että ulkonäöllä se on päässyt läpi. Sinussa on varmaan persoonallista kauneutta,et ole mikään stereotyyppinen seksipommi mutta kivaa mammamaista vaimomatskua. Ns naapurintyttö.Todennäköisesti miehesi välillä fantasioi Jaana mielessään joten en päästäisi näitä kahta esim.mökille kaksin.
Vierailija kirjoitti:
Ap vastaa:
Onko teidän mielestänne uskottava selitys tuolle kommentille, että mies aidosti yritti vain lohduttaa, ei oikein tiennyt mitä sanoa ja sittem päätti sanoa noin? Koska ei tajunnut ajoissa miltä se kuulostaa?
Vai onko sen pakko olla nyt niin, että mies pitää tätä naista jotain jumalattarena minuun verrattuna?
ap
Tämähän on selvä homma, ensi viikolla kun Jaana karauttaa pihaan uudella Mersullaan, miehesi heittää tiskirätin nurkkaan, juoksee autolle ja ajavat Jaanan kanssa harrastamaan kiihkeää seksiä auton takapenkillä.
Jatkossa sinä kelpaat vain tylsään makuuhuone-seksiin.
Jaana on ilmiselvästi 4 kertaa kauniimpi
Saatatte pitää minua liian herkkänä, mutta onko kaikkea pakko sanoa ääneen? Onko kumppania pakko satuttaa? Miksi laukoa tuollaista? Kuka nainen haluaisi kuulla ystävänsä olevan kauniimpi? Varsinkin nuorena ja vielä hieman pinnallisena ja herkkänä?
En tiedä enkä voi koskaan tietää, puhuuko mies nyt totta kun väittää pitävänsä minua paremmannäköisenä.... Pitääkö hän todella, vai kertoiko tuo inssikommentti totuuden?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä, vaikka Jaana olisi miehen mielestä vaikka maailman kaunein nainen? Ei se silti Jaanaa rakasta vaan ap:tä, kun on ap:n kanssa mennyt naimisiin.
Kyllä munkin mieheni on esteetikko, joka ihailee kaikenlaista kauneutta, muun muassa naiskauneutta. Itselläni ei sitä ole vaan paras ominaisuuteni on sisäinen kauneus, ja se kuulemma miehen valloitti. Ei pelkällä ulkonäöllä pitkälle pötkitä.
hmm paneeko se sua pussi päässä vai? Rumien puheita noi sisäiset kauneudet. On eri asia sanoa" Jaana oli ihan kaunis juhlissa" kuin että" Jaana on kaunein näkemäni nainen"
Sitäpaitsi miksi sanoisi noin?
No ei, ihan pussia päähän se ei ainakaan toistaiseksi ole tarvinnut. :) Ja kyllä, mähän kerroin itse olevani ruma ja myönsin, että mulla ei ulkoista kauneutta ole. Miehen mukaan on sentään edes sisäistä. :)
Etkös sä tuolla aiemmin todennut olevasi kaunis...?
Mitä miesten kommentteihin tulee, niin huomautan että mies saattaa arvioida naisen ulkonäköä samalla tavalla kuin katsoisi hienoa autoa. Että onpas upee, mutta ei välttämättä silti hingu sitä itselleen.
Mutta vararenkaan saa silti laittaa takakonttiin, joohan?
Tää on huvittava ketju. Voin hyvin kuvitella mieheni heittävät jotain hyvin saman tyyppistä. Reaktioni: lyhyt merkitsevä tuijotus, jota seuraa leveällä virneellä lausuttu "mitä v*ttua jätkä" ja leikkimielinen tuuppaus käsivarteen, jonka jälkeen nauretaan ja mies toteaa että vitsi vitsi.
Mies tietää että nainen - suomi - nainen sanakirjan mukaan tuo olisi verinen loukkaus, minä tiedän että mies - suomi - mies sanakirjan mukaan kyseessä on vitsi. Problem solved.
Vierailija kirjoitti:
Jaana on varmaan sellaisella yleisellä tavalla kaunis ja seksikäs,useimpien miesten mieleen.Siksi miehesi ajatteli että ulkonäöllä se on päässyt läpi. Sinussa on varmaan persoonallista kauneutta,et ole mikään stereotyyppinen seksipommi mutta kivaa mammamaista vaimomatskua. Ns naapurintyttö.Todennäköisesti miehesi välillä fantasioi Jaana mielessään joten en päästäisi näitä kahta esim.mökille kaksin.
Jaana on a-kuppinen ja pitkä nainen, joka on hössöttävää tyyppiä mutta hyvin kaunis kyllä kasvoiltaan. Itse olen myös kasvoiltani kaunis, mutta olen lyhempi ja rintavampi. Painoindeksimme on lähes sama. Olemme olleet miesten puolesta aika lailla yhtä "suosittuja"
Ap
Lakkaa olemasta vauhko ja keskity tärkeämpiin asioihin, vaikka siihen inssiin. Sillä ei ole mitään väliä mitä mieltä miehesi on Jaanasta. Teidän suhteellanne on väliä, eikä tuollainen ylianalysointi ole sille hyväksi. Eihän se mies uskalla kohta enää draaman pelossa sanoa mitään, eikä sekään ole hyvä juttu.
Ketään miestä paikalla, joka osasi eläytyä siihen mitä mies mahtoi tarkoittaa? Ap
Voi liittyä myös hameen pituuteen ja meikin paksuuteen.
Tökerösti sanoi ja paljasti ajattelevansa, että Jaana on sinua kauniimpi, vaikka tarkoitus ei ollutkaan loukata. Itse jättäisin tuollaisen miehen.