Ahdistaa kun multa kysytään jatkuvasti miksi en seurustele tai edes yritä deittailla ketään
Vähän nuorempana sanoin aina etten vaan halua, mutta kyselyt ei loppuneet siihen. Nykyään asun uudella paikkakunnalla ja edelleen moni uusi tuttu utelee miksi en seurustele :D No keksin vastauksen kyselyihin jolla saa sympatiaa ja kyselyt loppumaan.
Valehtelen pokkana että nuorena seurustelin vakavasti mutta silloinen poikaystävä kuoli kolarissa. Toki pitää olla uskottava ja keksiä nuoruuden poikaystävän nimi ja ylipäätänsä persoonnallisuus, jotain kivoja yhteisiä muistoja ja aivan kaikki siltä varalta jos joku alkaa kyselemään millaiseen ihmiseen olin rakastunut. Tiedän että mussa on varmaan jotain vikaa mutta en vain halua seurustella ja vituttaa se ainainen lässytys kuinka suhteessa oleminen on niin ihanaa ja munkin pitisi löytää joku kiva tyyppi johon rakastuu ja sillei <3
Onko kellään muulla samaa ongelmaa että seurustelemattomuus on jokin ongelma muille?
Kommentit (46)
Miksi valehdella, kun voi sanoa vain ettet ole löytänyt ketään eikä kiinnosta etsiäkään. Valheesta jää kiinni joku päivä, kun saa ystäviä ja joskus nämä ystävät voi tavata sukulaisiasikin. Joudut noloon tilanteeseen , pidetään valehteliana ja ehkä jopa ajatellasn mielesi järkkyneen.
Vierailija kirjoitti:
Mikset seurustele tai edes yritä deittailla ketään?
Ei vaan kiinnosta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä ap:n turhautumisen. Just ap kirjoitti ettei kiinnosta seurustella ja heti ensimmäinen vastaaja kysyy mikset seurustele?
Mikset vain totea kysyjille, että viihdyn sinkkuna.Piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä ap:n turhautumisen. Just ap kirjoitti ettei kiinnosta seurustella ja heti ensimmäinen vastaaja kysyy mikset seurustele?
Huutonaurua. Kyllä osa ihmisistä on yksinkertaisia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi valehdella, kun voi sanoa vain ettet ole löytänyt ketään eikä kiinnosta etsiäkään. Valheesta jää kiinni joku päivä, kun saa ystäviä ja joskus nämä ystävät voi tavata sukulaisiasikin. Joudut noloon tilanteeseen , pidetään valehteliana ja ehkä jopa ajatellasn mielesi järkkyneen.
Jos sanon etten ole löytänyt ketään niin se antaa viitteen siihen että etsisin muka kumppania ja olen kyllä aina sanonut ettei edes kiinnosta etsiä. En mä jää kiinni koska mun perhe/sukulaiset asuu yli 400km päässä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikset vain totea kysyjille, että viihdyn sinkkuna.Piste.
Arvaa vaan montako kertaa olen tokaissut noin, ei se auta mitään :D Ap
Tuntuu olevan monille ongelma, itselleni taas ei ole ongelma, joten en niin hirveästi välitä. Mutta kyllähän ne utelut ja jankkaamiset vituttaa, sille ei mahda mitään. Silti sanon aina vaan että mua ei kiinnosta sellaiset ihmissuhdekuviot, en ole jaksanut vaivautua valehtelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Noloa valehdella!
Tiedän mutta valehtelu on ainoa keino saada olla rauhassa. Vai olisiko sulla parempi keino? Ap
Oot sisältä kuollut tunteeton ja kylmä persoona, kirjoitustyylikin hymiöineen viittaa jonkinlaiseen narsismiin. Tuleva poliitikko
Miten tuo vslehtelu auttaisi siihen, että kyselyt loppuu. Sitten vasta alkaakin jankutus,ettei sinun tarvitse surra ja pitää elää ja tavata miehiä.
Miksiköhän minulta ei taas koskaan kysytä, että seurustelenko?
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo vslehtelu auttaisi siihen, että kyselyt loppuu. Sitten vasta alkaakin jankutus,ettei sinun tarvitse surra ja pitää elää ja tavata miehiä.
Itseasiassa valehtelu on auttanut ja ei ole alkanut jankutus että pitäis alkaa elää :D En tiedä itsekään miksi kumppanin "kuolema" on sellainen asia joka aiheuttaa sen että utelut on loppuneet.. Kai ihmiset ajattelee etten ole valmis deittailemaan ketään. Mulla kuitenkin on hyvä elämä, työpaikka ja kavereita sekä harrastuksia ja käyn mä välillä viihteelläkin ja saan niitä lähestymisyrityksiä mut en lämpene. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi et seurustele?
Sano yksikin syy miksi pitäisi? Ap
Niin. Ymmärrän yskän, mutta toisaalta olenko minä sitten jo muiden mielissä tuomittu ja ajateltu elävän ikuisesti sinkkuna kun kukaan ei välitä kysyä, että miksi en seurustele. Ei siinä, eipä moni ole muutenkaan kovin kiinnostunut haaveistani, tai unelmistani..
Sun kaltaisten itsekkäiden ihmisten takia moni parisuhdetta haluava jää yksin ja sairastuu masennukseen ja ties mihin!
Joo, et ole ainoa jota ärsyttää. Hauskaa että sitä kysytään aina