Ahdistaa kun multa kysytään jatkuvasti miksi en seurustele tai edes yritä deittailla ketään
Vähän nuorempana sanoin aina etten vaan halua, mutta kyselyt ei loppuneet siihen. Nykyään asun uudella paikkakunnalla ja edelleen moni uusi tuttu utelee miksi en seurustele :D No keksin vastauksen kyselyihin jolla saa sympatiaa ja kyselyt loppumaan.
Valehtelen pokkana että nuorena seurustelin vakavasti mutta silloinen poikaystävä kuoli kolarissa. Toki pitää olla uskottava ja keksiä nuoruuden poikaystävän nimi ja ylipäätänsä persoonnallisuus, jotain kivoja yhteisiä muistoja ja aivan kaikki siltä varalta jos joku alkaa kyselemään millaiseen ihmiseen olin rakastunut. Tiedän että mussa on varmaan jotain vikaa mutta en vain halua seurustella ja vituttaa se ainainen lässytys kuinka suhteessa oleminen on niin ihanaa ja munkin pitisi löytää joku kiva tyyppi johon rakastuu ja sillei <3
Onko kellään muulla samaa ongelmaa että seurustelemattomuus on jokin ongelma muille?
Kommentit (46)
Miksi ihmiset seurustelee?
Parisuhteessa olo on todella rasittavaa.
Yksi on paljon helpompi hengittää ja olla.
Ihminen ei ole monogaminen.
Nainen saa suuren osan parisuhteen eduista sinkkunakin; yleisen luottamuksen nauttiminen, visuaalinen ihailu, muu ihailu, imarteluyritykset, ilmainen seksi ja muut sukupuolisuuden kokemukset, (äpärä)lapset ja kaikki muu. Nainen ei siis halua sitoutua yhteen mieheen, kun saa positiivisia sukupuolisuuden kokemuksia useilta miehiltä kerralla.
Mies taas tarvitsee noihin asioihin parisuhdetta. Mies saa kyllä negatiivisia sukupuolisuuden kokemuksia liikkumalla yksin hämärällä (naisten pelko miestä kohtaan) mutta positiivisia sukupuolisuuden kokemuksia vain parisuhteessa.
Ymmärrän tunteen. Oma eroni on vielä käynnissä ja ei ole montakaan ihmistä, jotka eivät ole todenneet, että nyt vain "takaisin satulaan", tai "olet vielä nuori ja nätti, löydät varmasti jonkun kivan miehen", tai sitten oma henk.koht. lempparini: "ei sen miehen tarvitse olla komea, riittää että se on ihan mukava" :D
Olen todennut, etten halua parisuhdetta, että olen ihan tyytyväinen elämääni näin, mutta ihmiset vain hymistelevät ja sanovat, että kyllä se mieli sitten muuttuu kun tapaa jonkun... Voin kuvitella miten reagoin, sanotaan 10v päästä kun kuulen samaa...
Ihmiset, hyväksykää toisten elämäntilanteet ja valinnat älkääkä tuputtako omia arvojanne.
Kyllähän sitä on ihmetelty, kun en seurustele.Olen nuori ja kaunis, luonne ihan kiva myös.Kaikki luulee että miehiä tulee ikkunoista ja ovista ja mä vaan heitän huonoimmat kauemmas.Oikeesti se menee niin, ettei miehet useinkaan edes puhu mulle.sen sijaan töllää jatkuvasti.En pidä melkein kenestäkään miehestä ja naispuoliset ystävät on mulle tärkeitä, koska heillä ei ole mitään taka-ajatuksia.Sitäpaitsi en usko, että Suomessa on kovinkaan helppoa muodostaa parisuhde.Kokemukset miehistä on vähäisiä ja tavallaan se ei haittaa, mutta kyllähän se ihmetystä herättää.Mua pidetäänkin vähän outona.Mulla ei ole mitään miehiä vastaan, mutta kun ei ne tee aloitteita. Minä en niitä myöskään tee, koska joskus kun olen tehnyt niin mua haukuttiin lutkaksi jne. Olen parikymppinen.Itse myös olen joskus meinannut valehdella, mutta en osaa!Jos tilanne ei pian muutu, niin varmaan toi valehtelu alkaa ottaa mustakin vallan. Toisaalta mä en hirveesti puhu näistä asioista ja usein vastaan jotain epämääräistä jos puheenaihe menee siihen suuntaan.
Täällä monet sanovat olevansa viehättäviä ja siksi heidän sinkkuuttaan ihmetellään mutta miettikääpä millaista on meillä epä-halutuilla yksilöillä, joita ei kukaan halua? Joudun rumana naisena olemaan yksin vasten tahtoani, en kelpaa edes rumille miehille. Ei tähän tilanteeseeni ole tiedossa minkäänlaista muutosta ja se surettaa ihan äärettömän paljon.
Itse miehenä uhriudun heti tuollaisissa kyselyissä. Haukun naiset lompakkoloisiksi ja Teemu Selänteen etsijöiksi, joten miksi itse edes tuhlata aikaa. Muistan myös mainita sen että lihavia naisia en huoli enkä kelpuuta. Jos en sellaista hoikkaa ja perusnättiä saa niin olen sitten ilman. Loppuu yleensä utelut aika nopeeta, erityisesti jos kyselijät on miehiä.