Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä nöyryytti korukaupassa, olimme jo kassalla kun hän sanoi "Noniin, ei me nyt sitten tällä kertaa tätä otetakaan kun on niin kallis"

Vierailija
29.09.2016 |

Vei minut valitsemaan mielestäni korua syntymäpäivälahjakseni. Hän kuulemma kosti sen, kun en antanut ostaa yhteiseltä tililtä älyttömän hintaisia musiikkivehkeitä. Jouduin sanomaan silloin kassalla ettei voi käyttää yhteistä tiliä näin. Olin siis toisessa liikkeessä ja ehdin paikalle vasta kun hän oli jo kassalla.

Mitä mieltä, oliko oikeutettua vai lapsellinen kosto?

Kommentit (144)

Vierailija
1/144 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeutettua.

Vierailija
2/144 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen kosto. Mä nostaisin kytkintä välittömästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/144 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit maksanut omalta tililtäsi ja jättänyt moisen ukon siihen. Millainen ihminen haluaa nöyryyttää rakastamaansa ihmistä?

Vierailija
4/144 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoitko mies..? Ei se mikään mies ole. Pahainen kakara. Osta sille duploja niin voi leikkiä kostoleikkejä arvoisensa kohteen eli palikkojen kanssa.

Vierailija
5/144 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

50/60. Vähän sitä mieltä, että lapsellista...mutta toisaalta ihan oikeutettua. Olisin antanut ostaa ne musavehkeet, ja neuvotellut, että hän panostaa enemmän yhteiselle tilille kunnes vehkeet maksettu. Jotain extraakin on joskus kiva saada itse kunkin.

Vierailija
6/144 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy sua kyllä kateeksi.

Vierailija
7/144 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen kosto.

Keskustelkaa selvästi vielä läpi mitä siltä yhteiseltä tililtä saa ostaa.

Vierailija
8/144 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ostanut itse ja jättänyt jätkän kiukuttelemaan yksinään.

Joko löysit kivan asunnon?

Vierailija
9/144 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde menemään ja osta tästä lähtien korusi omilla rahoillasi. Typerää kiukkuilua tuollainen "kostaminen".

Vierailija
10/144 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä hintainen koru ja minkä hintaisia lahjanne ovat yleensä? Maksatteko lahjat ja harrastusvälineet yhteiseltä tililtä? Onko mies muuten pätijä/ kusipää/ periaatteen mies/ herkkähipiäinen?

Vierailija
11/144 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsit korua toisessa liikkeessä? Surkea miesvihaprovo.

Vierailija
12/144 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka KOSTAA puolisolleen? Tai ylipäätään kenellekään?

Vierailija
13/144 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lapset, lapset. Kasvasitten ensin aikuisiksi ja alkaisitte sitten vasta seurustelemaan. Varmaan on noloa myyjällekin tollanen.

Vierailija
14/144 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertoon tuollainen nulikka! Juokse ennen kuin keksii keppostella sitten alttarilla.

Vierailija
15/144 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset kostoleikit kuulostaa sekä naurettavan lapsellisilta että samalla vähän järkyttäviltä, että aikuinen (?) ihminen käyttäytyy tosissaan tuolla tavalla, eikä pysty asioista keskustelemaan. Tuskin itse haluaisin tuollaisen miehen kanssa olla. Mietihän miten tuollainen ihminen käyttäytyy, kun tulee muita vaikeuksia, esim. lasten kanssa tai muuten. Minkähänlaisia kostoja sitten keksiikään? Ja alatko sinä sitten antaa samalla mitalla takaisin? Onko rakkautta ja hyvää kumppanuutta mielestäsi?

Vierailija
16/144 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen kosto jos mies on kerran itse vienyt sinut sinne lahjaa valitsemaan. 

Mutta eikö kannattaisi sopia kaikessa rauhassa miten ja milloin yhteistä tiliä on sopiviaa käyttää, eikä alkaa keskustella siita vasta kassalla? 

Meillä yhteiseltä tililtä maksetaan asumiskulut, ruoka ja lapsiin liittyvät kulut, plus maksetaan yhteiset reissut. Esim jotkut musavehkeet saattaisivat kuulua yhteisen tilin ostoksiin jos siita olisi ennalta sovittu ja kumpikin katsoisi  ne tarpeelliseksi. Omien tiliensä rahoilla kumpikin saa tehdä mitä lystää eikä  kummankaan tarvitse kysyä saako laittaa tonneja johonkin mieleiseensä juttuun. 

Vierailija
17/144 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nöyryytit sitä samoin. Mun ex miehen kanssa annoin rahaa hänelle ennen kauppaa astelua ettei ottanut egon päälle kun akan piti maksaa.

Vierailija
18/144 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsellinen kosto.

Keskustelkaa selvästi vielä läpi mitä siltä yhteiseltä tililtä saa ostaa.

Eiköhän ne keskustelut ole keskusteltu.

Vierailija
19/144 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vei minut valitsemaan mielestäni korua syntymäpäivälahjakseni. Hän kuulemma kosti sen, kun en antanut ostaa yhteiseltä tililtä älyttömän hintaisia musiikkivehkeitä. Jouduin sanomaan silloin kassalla ettei voi käyttää yhteistä tiliä näin. Olin siis toisessa liikkeessä ja ehdin paikalle vasta kun hän oli jo kassalla.

Mitä mieltä, oliko oikeutettua vai lapsellinen kosto?

Lapsellinen kosto. Sä olit oikeassa, yhteisistä rahoista ei  tehdä moisia ostoksia. Ehkä sun kannattaa jatkossa laittaa se ehdoton minimi sinne yhteiselle tilille ja pitää muuten rahat erillään. Itse jo  tuo yhteisten rahojen käyttämisen ehdottaminen vain toisen viihdykkeeksi olisi juttu mikä  saisi miettimään suhteen jatkoa. Miehen kosto myös.

Puolison lahjoja ei osteta yhteisistä rahoista vaan omista. Miehesi on keskenkasvuinen kakara.

Vierailija
20/144 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämä musavehkeiden osto on yli vuosi sitten tapahtunut ja korujuttu nyt toissapäivänä, kaksi eri tapausta.

Tässä aiemmassa tapauksessa olin toisessa liikkeessä samassa kauppakeskuksessa, jälkimmäisessä olimme miehen aloitteesta yhdessä koruliikkeessä.

Tilistä on sovittu ettei joka eurosta niuhoteta ja on sallittua käyttää omiinkin ostoksiin JÄRKEVÄSTI, eli monen tonnin musiikkivehkeet ei kuulu siihen.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän