Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perjantain Vain Märinää -jaksossa on luvassa kaikkien aikojen itkujakso -ethän missaa tätä

Vierailija
29.09.2016 |

Perjantain Vain Märinää -jaksoa varten kannattaa varata nenäliinoja.
Nyt itkevät kaikki artistit!

Mikael Gabriel märisee koko ohjelman ajan.

"Ohjelmassa nähdään kaikkien aikojen itkut.

Kun ensimmäisen biisin ei ole vielä lopussa, Mikael Gabriel itkee valtoimenaan. Lopulta hän joutuu lähtemään ruokailutilasta ulos rauhoittumaan.

Miklun kyynelten myötä myös Lauri Tähkä liikuttuu. Hän itkee ohjelman aikana peräti kahdesti. Seuraavaksi itkee Chisu, joka liikuttuu ympärillä olevasta luonnosta."

http://www.iltalehti.fi/viihde/2016092822384659_vi.shtml

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville valo, Hynynen - niiden koko tuotantohan perustuu itkuvirsiherutukselle. Mutta sen esimerkiksi haluaisin nähdä kun Pate Mustajärvi tyrskähätää pidäkkeettömään itkuun Kauko Röyhkän esitettyä syväluotaavan herkän version Popeda-hitistä Kersantti Karoliina.

Vierailija
42/111 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkun Kauko Röyhkän partavollotusmärinä olis kans varppina koskettavaa ja takuudiippii.

Kauko on kieltäytynyt ko. formaatista. Muistaakseni sanoi ettei pysty näkemään itseään tuolla halailemassa ja parkumassa.

Joku muu ohjelma Kaukolle. On Oikea Muusikko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/111 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en yleensä telkkariohjelmien takia ole turhaan itkeny mutta katsoin eilen tyttären kanssa ennakkoon ton jakson ja itkin niin etten muista koska viimmeksi olen niin paljon itkenyt. Aika koskettava jakso kovan elämän on poika elänyt. Av-mammoillahan ei tietty tunteita ole millekkään :/

Siis meinaat, että pitäisi liikuttua kun kaupallinen levy-yhtiö heruttaa vaikealla lapsuudella joka mediassa ja rakentaa Putinia ihailevasta miehestä nuorisoesikuvaa sentimentaalisiin tunteisiin vetoamalla. Kiitos ei.

Vierailija
44/111 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkeeköhän MG sittenkin, kun joku naapurustonsa lapsista jää räppärin urheiluauton alle? Kolmenkympin nopeurajoitus ei tunnu kotikulmilla herraa koskevan.

Vierailija
45/111 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville valo, Hynynen - niiden koko tuotantohan perustuu itkuvirsiherutukselle. Mutta sen esimerkiksi haluaisin nähdä kun Pate Mustajärvi tyrskähätää pidäkkeettömään itkuun Kauko Röyhkän esitettyä syväluotaavan herkän version Popeda-hitistä Kersantti Karoliina.

Tai "munaa täytyy pullien päälle laittaa kun leivotaan. Olen kaupungin tavoitellun ukkomies, heitän hiivat tosta vaaaaan" YHYYYY tämä oli niin koskettavaa!

Vierailija
46/111 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itkeeköhän MG sittenkin, kun joku naapurustonsa lapsista jää räppärin urheiluauton alle? Kolmenkympin nopeurajoitus ei tunnu kotikulmilla herraa koskevan.

MG tekee tapahtumasta koskettavan Rap-balladin jossa räppää miten epäoikeudenmukainen maailma on, kun kohtalo vei väkisin pojan MG:n kauniin urheiluauton alle. Ja sitten tuo soi Novalla ja kaikki itkee!

Vierailija
47/111 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MG tekee tapahtumasta koskettavan Rap-balladin jossa räppää miten epäoikeudenmukainen maailma on, kun kohtalo vei väkisin pojan MG:n kauniin urheiluauton alle. Ja sitten tuo soi Novalla ja kaikki itkee!

Unohdit että MG lisää kappaleeseen pohdintaa ilmastomuutoksesta ja autojen pakokaasujen aiheuttamasta ekokatastrofista vaatien autoista luopumista - kaikkien muiden osalta siis.

Vierailija
48/111 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos teidän työtänne ja eläämäänne käytäisiin läpi, eikö teillä missään merkittävässä vaiheessa liikuttaisi? Kyllä minua vaan monessakin tärkeässä kohdassa.

Tunteisiin vetoava on myyvää.

Ei oikeastaan mutta muutamassa kohdassa voisi tehdä mieli vetää säkki päähän loppuillaksi.

Vierailija
49/111 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ensimmäisen biisin ei ole vielä lopussa, Mikael Gabriel itkee valtoimenaan. Lopulta hän joutuu lähtemään ruokailutilasta ulos rauhoittumaan.

"V***tu, nyt osui johonkin kanavaan mikä aukes"

Huutoitkikö niin kovaa, että oli poistuttava, jotta muut kuulisivat esityksestä jotain? Ulos rauhoittumaan, niin kuin rääkyvä taapero joulukirkosta. <3

Vierailija
50/111 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HAHHAHAH PAHA ! (herkistyen tunteella)

"Kuulin Karoliinan lähteneen,

jätti tänne vaikeroimaan

kotipiiakseen. (Pate alkaa tyrkimään ei voi mitään kun on tunteita ja v#ttu joku kananava aukes)

Syytän sua Elisabet Rehn - vaimoni on kapiainen"

Vierailija
51/111 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kun jollain tuotantokaudella oli joku julkkis joka ei itkenyt, niin kaverini sanoi minulle ihan pokkana: "Onkohan toi (julkkiksen nimi) jotenkin vähän psykopaattinen, kun se ei itke... Tai siis ei toi ihan normaaliakaan oo kun ei ollenkaan itke..."

Hiljaiuus- kamera- ääni-

itke!

Liikutunks mää vielä vai meenks mä jo laulaan?

No mitä enempi itket kuvauksis sitä makeammin naurat matkalla pankkiin.

Vierailija
52/111 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jii Karjalainen onko ollu vain märinää-sarjassa?

Olis meinaan liikuttava  märinäbiisi se:

Änkkyrinääääppi sinun puserosta jäi,

änkkyrinäääppi - vain muistoksi jäi.

tai

Väinöö väinöö

missä on se väinööööö?

Vierailija
53/111 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jii Karjalainen onko ollu vain märinää-sarjassa?

Olis meinaan liikuttava  märinäbiisi se:

Änkkyrinääääppi sinun puserosta jäi,

änkkyrinäääppi - vain muistoksi jäi.

tai

Väinöö väinöö

missä on se väinööööö?

a pi na orkesteriii

aarniometsän suajassa harjoittelii...

**byähähäää**

Vierailija
54/111 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuakin itkettäisi, jos pitäisi viikko viettää tuon jengin kanssa, että siinä mielessä ihan ymmärrettävää...

Vierailija
55/111 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan on tarvittu rutosti kyynelkaasua, että jengi vollottaa valtoimenaan. Mutta lieneekin Putin fanin päivään luonnostaan kuuluva, että menee niinku Venäjällä.

Vierailija
56/111 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frederikin biisit olis kans helkkarin liikuttavia:

Mä olen kolmekymppinen.

Kolmekymppinen.

Takaan on luja putki

rilluvuosien.

(niiskis, yhyhyyy).

Vierailija
57/111 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoma puffaa saman konsernin ohjelmaa täälläkin aloitusilla. Tympeää ja en tosiaan katso kyseistä kyhäelmää.

Vierailija
58/111 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih tämä ketju on niin liikuttava, olette herkkiä, minua koskettaa - nyt aukesivat padot ja lukot

BYÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Vierailija
59/111 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kaikkien aikojen märinät valloillaan - Kyynelvaroitus!

(Vain elämää

Nelonen Pe 30.09.2016 klo 20.00)

Vierailija
60/111 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hemmetti tätä märsyä rakastavaa kansaa..mun käsitys viihteestä on kyllä enimmäkseen jotain muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan