Perjantain Vain Märinää -jaksossa on luvassa kaikkien aikojen itkujakso -ethän missaa tätä
Perjantain Vain Märinää -jaksoa varten kannattaa varata nenäliinoja.
Nyt itkevät kaikki artistit!
Mikael Gabriel märisee koko ohjelman ajan.
"Ohjelmassa nähdään kaikkien aikojen itkut.
Kun ensimmäisen biisin ei ole vielä lopussa, Mikael Gabriel itkee valtoimenaan. Lopulta hän joutuu lähtemään ruokailutilasta ulos rauhoittumaan.
Miklun kyynelten myötä myös Lauri Tähkä liikuttuu. Hän itkee ohjelman aikana peräti kahdesti. Seuraavaksi itkee Chisu, joka liikuttuu ympärillä olevasta luonnosta."
Kommentit (111)
Mun mielestä on vaan posiitivinen asia, kun ihmiset näyttävät tunteitaan avoimesti ja sellaisesta aidosta liikuttumisesta tulikin ensimmäisen Vain elämää -kauden koukku, mutta suorastaan v*tuttaa, että siitä on nyt tehty joku ko. ohjelman tavaramerkki. Etukäteen paljastetaan että "TÄMÄ ja TÄMÄ henkilö liikuttuivat kyyneliin eikä TÄMÄN itkusta tullut loppua" ja tuntuu että oikein odotetaan ja kilpaillaan siitä, kuka poraa, liikuttuu ja märisee eniten. Artistien reaktiot voi ihan hyvin olla aitoja, mutta kaikki niiden ympärillä pyörivät uutiset, hehkutukset ja spekuloinnit vie niiltä pohjan! Eikö tän ohjelman pointti kuitenkin ole se, että tunnetut artistit tulkitsevat toistensa kappaleita, eikä kuka itkee eniten?
Jos teidän työtänne ja eläämäänne käytäisiin läpi, eikö teillä missään merkittävässä vaiheessa liikuttaisi? Kyllä minua vaan monessakin tärkeässä kohdassa.
Tunteisiin vetoava on myyvää.
Oikeastihan tuohon ohjelmaan haetaan artisteja sen perusteella, kuka itkee eniten. Siksi niin moni iso nimi on jäänyt rannalle ruikuttamaan. Koekuvauksessa he eivät itkeneet tarpeeksi. Muutamia huteja on sattunut, kuten ensimmäiselle kaudelle Cheek. Cheek osasi hienosti itkeä koekuvauksissa, mutta itse ohjelmassa ei, vaikka miten yritettiin työntää paidan sisälle sipulia. Nyt on näköjään onnistuttu hienosti taas haalimaan kunnon märisijöitä. Hyvää työtä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti iltapäivälehdet julkaisevat kuvia itkuun vääntyneistä naamoista.
Ne julkaisi jo. Tsekkaa tästä linkistä hyvät märinäkuvat (alla), oma suosikki tuo Chisun tyylinäyte eli kuva kunnon märinöistä.
Tässä niin spot on esimerkki siitä mitä tarkoitan!
"Mikael Gabriel itkee koko ohjelman ajan."
"Chisu paljastuu tunteelliseksi artistiksi."
"Myös Suvi Teräsniska liikuttuu."
Siis ei siinä itkemisessä itsessään ole mitään vikaa, mutta tuntuu ettei ohjelmalla ole enää mitään muuta pointtia/sisältöä kuin liikuttumiset, joita paisutellaan ja fiilistellään ennen ja jälkeen jaksojen.
T. 22
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on vaan posiitivinen asia, kun ihmiset näyttävät tunteitaan avoimesti ja sellaisesta aidosta liikuttumisesta tulikin ensimmäisen Vain elämää -kauden koukku, mutta suorastaan v*tuttaa, että siitä on nyt tehty joku ko. ohjelman tavaramerkki. Etukäteen paljastetaan että "TÄMÄ ja TÄMÄ henkilö liikuttuivat kyyneliin eikä TÄMÄN itkusta tullut loppua" ja tuntuu että oikein odotetaan ja kilpaillaan siitä, kuka poraa, liikuttuu ja märisee eniten. Artistien reaktiot voi ihan hyvin olla aitoja, mutta kaikki niiden ympärillä pyörivät uutiset, hehkutukset ja spekuloinnit vie niiltä pohjan! Eikö tän ohjelman pointti kuitenkin ole se, että tunnetut artistit tulkitsevat toistensa kappaleita, eikä kuka itkee eniten?
Riippuu, mitä lukee. Ei mun mielestä Hesari, Taloussanomat, Yle ole uutisoinut. En ole seurannut muita, joten olen ulkona siitä mässäilystä.
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan. Sitten vielä kuvakollaasi itkuisista naamoista. Ei kiinnosta enää. Minusta eka kausi oli vielä hyvä ja liikutuin itsekin sitä katsoessani. Nyt vain naurattaa nuo itkut.
Olis cuulia kun saatais tonne joku tyyliin Ville Valo märiseen !
Tiedän kyllä keinon, jolla saisi porukan nauramaan mutten sitä kerro. Mieluummin mä katselen iloista ilmettä kuin itkuun vääntyvää.
Vain märinää HAHAHAHAA päivän paras. Pitää varmaan katsoa ensimmäistä kertaa tälle kaudelle.
Jonkun Kauko Röyhkän partavollotusmärinä olis kans varppina koskettavaa ja takuudiippii.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastihan tuohon ohjelmaan haetaan artisteja sen perusteella, kuka itkee eniten. Siksi niin moni iso nimi on jäänyt rannalle ruikuttamaan. Koekuvauksessa he eivät itkeneet tarpeeksi. Muutamia huteja on sattunut, kuten ensimmäiselle kaudelle Cheek. Cheek osasi hienosti itkeä koekuvauksissa, mutta itse ohjelmassa ei, vaikka miten yritettiin työntää paidan sisälle sipulia. Nyt on näköjään onnistuttu hienosti taas haalimaan kunnon märisijöitä. Hyvää työtä!
Kyl tsiikki melkkis märinää pukkas kun olis pitäny budjaa käytetys makuupussis - mut ei onneksi sit kuiteskaa alkanu märisee.
Kyllä mua ainaskin koskettais jostain syvältä sileusta josmesimerkiksi REMU hakkais niitä rumpujaan ja laulaisi Get on ja vollottaisi oikein kunnolla. Not gonna happen, than God.
Kenet suosikkiartistisi toivoisit seuraavalle kaudelle märisemään?
Danny? "Tuuliviiri yllä talon katon niin monelta se huomaamatta jää se kun on liikkumaton...BYYYÄÄÄÄHHH!"
Siis kelatkaa kuinka koskettavaa.
Tuuliviiri. Joka jää monelta huomaamatta.
Kun se tuuliviiri on liikkumaton. "on tyyni silloin sää hieman se saa levähtää".
Toi Olis Niin Diippii tulkita toi.
v#ttu joku kanava aukeis!
Vierailija kirjoitti:
Ville Valo, Jouni Hynynen ja Alexi Laiho ryhmähalissa vollottamassa, koska Hynysen tulkinta HIMin Join me:sta oli niin uskomattoman diippi ja koskettava! Ainiin, mutta tuonnehan pitää saada mukaan yksi kiintiöräppäri. No se voisi olla vaikka Paleface, joka on juossut ulos talosta, koska itki pöytäliinan pilalle.
Voisiko joku laittaa lyhyen tiivistelmän tuon märinäohjelman tarkoituksesta?
En ole koskaan katsonut, mutta ihmetellyt lööppinäkyvyyttä kylläkin.
Joku ohjelma, jolla unohduksiin vaipumassa olevat muusikot yrittävät takaisin pinnalle, oletan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville Valo, Jouni Hynynen ja Alexi Laiho ryhmähalissa vollottamassa, koska Hynysen tulkinta HIMin Join me:sta oli niin uskomattoman diippi ja koskettava! Ainiin, mutta tuonnehan pitää saada mukaan yksi kiintiöräppäri. No se voisi olla vaikka Paleface, joka on juossut ulos talosta, koska itki pöytäliinan pilalle.
Hynysen märinä olisi kyllä kieltämättä komiaa -- tai Lordin --mutta mä en usko et Paleface pienistä parkuis, se juoksis varmaan pois tolalta talosta vaan silloin jos toinen sen valkoisista Adidaksen tennareista olis hukassa.
Myönnän, että silloin kyllä vollotin kun Katri-Helena tulkitsi koskettavasti taannoisessa jaksossa Erinin biisin ja loilotti: "Ja mä mietin kuinka mä ratsastin, kuinka autossa jo liikkuvassa sua halusin"
Siis ....eikä.
Mä en yleensä telkkariohjelmien takia ole turhaan itkeny mutta katsoin eilen tyttären kanssa ennakkoon ton jakson ja itkin niin etten muista koska viimmeksi olen niin paljon itkenyt. Aika koskettava jakso kovan elämän on poika elänyt. Av-mammoillahan ei tietty tunteita ole millekkään :/
Kerran kun jollain tuotantokaudella oli joku julkkis joka ei itkenyt, niin kaverini sanoi minulle ihan pokkana: "Onkohan toi (julkkiksen nimi) jotenkin vähän psykopaattinen, kun se ei itke... Tai siis ei toi ihan normaaliakaan oo kun ei ollenkaan itke..."
Mitä patoutumia noilla ihmisillä on, kun noin itkettää.