Miten pukeutua ja stailata itsensä niin, että näyttää varakkaalta?
En voi sietää sitä preppy-tyyliä, jolla jotkut nostaa itseään näyttämään freeshiltä ja huolista vapaalta tulevaisuuden menestyjältä.
Haluan näyttää hyvävaraiselta ja tietysti hyvinvoivalta. Tämä jälkimmäinen varsinkin edellyttää hyviä rahoja, sillä rikkailla on paljon aikaa ja ylimääräistä rahaa laittaa kaikenlaisiin hierontoihin ja kuumakivi-lymfa-hoitohin. Mä käyn sauvakävelyllä.
Haluaisin löytää aikuisemman, tyylikkään ja hyvä varaa ja makua kertovan tyylin. Ei kait siihen kuulu ne kevyttoppatakit joita kaikilla on?
Hyvänlaatuinen käslaukku minulla jo on, kenkinä käytän matalia kävelykenkiä joten mihinkään 900 euroan pitkävartisiin nahkasaappaisiin en ole itseäni tunkemassakaan.
Hiukset tällä hetkellä puolipitkät, hieman raidoitettu. PItäisikö leikata lyhyemmäksi, vai kasvattaa pidemmäksi?
Muutama tyylikäs korukin on, ja reiskan rannekello.
Kommentit (82)
Ellos auttaa tilaa housupuku asu. Ja skunkkiiturkki näyttää aidolta. Korkkarit piikkarit ja kirppikseltä nahkakäsilaukku . Usein varastettuja tosin. Varastetuista kassista voi löytyä henkkarit niin palauta. Mutta oikeaa nahkaa myös vyö nahkaa . Nahkavyön löytää kirppikseltä. Kuin henkkamaukka on usein muovia. Sitten korupuoli , kultaliikkeestä kierrätetystä tehtyjä siinä 50-200€ . Niissä on kullan merkit . Sitten katsot kirppikseltä kultaiset napit osta se ja irrota napit . Siirrä ne sinun omaan villatakkiin tai muuhun ja taas näyttää vauraalta. Leikkaa farkuista lahkeista se ommeltu kaista pois niin olet nuoriso muodissa. Osta rihkama ketju kullan värinen kaulaan. Kenkä pankkia kenkiin hyvin menee. Kirppikset on täynnä varastettua eikun myytävää solmioita kuin kenkiä. Merkkituotteita.
Haluaisin sellaisen rennon huolettoman, mutta kuitenkin huolitellun tyyllin. Ei mitään hippistailia enää + 50 vee. Varaa ei ole paljon, olen pienipalkkainen. Onneksi paino ei ole noussut, ainakaan vielä, joten sen varaan voi ehkä vähän laittaa. Ja olen kyllä ihan tyytyväinen elämääni tällä hetkellä, mutta voihan sitä silti haluta näyttää varakkaalta.