Miten pukeutua ja stailata itsensä niin, että näyttää varakkaalta?
En voi sietää sitä preppy-tyyliä, jolla jotkut nostaa itseään näyttämään freeshiltä ja huolista vapaalta tulevaisuuden menestyjältä.
Haluan näyttää hyvävaraiselta ja tietysti hyvinvoivalta. Tämä jälkimmäinen varsinkin edellyttää hyviä rahoja, sillä rikkailla on paljon aikaa ja ylimääräistä rahaa laittaa kaikenlaisiin hierontoihin ja kuumakivi-lymfa-hoitohin. Mä käyn sauvakävelyllä.
Haluaisin löytää aikuisemman, tyylikkään ja hyvä varaa ja makua kertovan tyylin. Ei kait siihen kuulu ne kevyttoppatakit joita kaikilla on?
Hyvänlaatuinen käslaukku minulla jo on, kenkinä käytän matalia kävelykenkiä joten mihinkään 900 euroan pitkävartisiin nahkasaappaisiin en ole itseäni tunkemassakaan.
Hiukset tällä hetkellä puolipitkät, hieman raidoitettu. PItäisikö leikata lyhyemmäksi, vai kasvattaa pidemmäksi?
Muutama tyylikäs korukin on, ja reiskan rannekello.
Kommentit (82)
Höyrytä ihoa, onnistuu saunassakin. Hiukset siistit, käytös hillittyä ja miellyttävää, vaikka joku öykkäröisi älä hermostu vaan yritä olla tyyni.
Jos nainen haluaa näyttää hienolta, hän ei lampsi kuten mies, vaan kävelee sievästi. Kenkiä ei tarvitse kopauttaa eikä sipsuttaa, se on naurettavaa. Keskustelussa pyri kuuntelemaan -omaa mielipidettä ei aina tarvitse sanoa.
En häpeä köyhyyttä mutta läheisten karkeaa käytöstä jouduttu usein häpeämään.
-Höyrytä ihoa, onnistuu saunassakin.
Mikä tää ihon höyrytys on ja miten se vaikuttaa? Puhdistaa vai mikä vaikutus on?
Ja otsikon kysymykseen voi mielellään antaa lisää vinkkejä! Nyt olisi vähän enemmän aikaa kyllä hoitaa itseään, toli rahaa ei ole liikaa.
Reiskan rannekello? Siis Raymond Weil vai mikä?
Miksi pitää esittää jotain mitä ei ole? Miksi ei voi olla oma itsensä?
Harvoin näkee noin tyhjää ihmistä kuin ap. Ap ei tule koskaan olemaan onnellinen.
Ap, jos mietit tähän ihan tarkkaan, että minkä syyn vuoksi haluat näyttää varakkaalta? Kun kukaan ihminen ei kiinnostu sinusta miltä näytät. Ihmiset yleensä kiinnostuvat toisistaan, joka on miellyttävä, hauska, valoisa, empatia kykyinen, osaa kuunnella ym. Miksi et satsaa enemmän sisäiseen kasvuun kuin niihin ulkonäkö asioihin?
Mitä enemmän näyttää turhapurolta niin sitä varakkaampi tuntuu olevan.
t. pankkivirkailija
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän näyttää turhapurolta niin sitä varakkaampi tuntuu olevan.
t. pankkivirkailija
Kiinnität vain köyhän näköiseen enemmän huomiota. Rikkaan näköinen rikas ei jää mieleen, vaikka niitä paljon enemmän onkin.
Minä olen varakas mutta et ikinä uskoisi jos näkisit minut. Ostan uusia vaatteita kun entiset hajoaa. Nyt esim. harkitsen uusia nahkanilkkureita kun 15 vuotta vanhat alkavat vaatia lankkausta joka päivä että kehtaa mennä ihmisten ilmoille.
Samat toppatakit ja tuulipuvut mulla on kuin muillakin. En välitä laukuista, ei ole käyttöä, sama kellolle, en pidä. Koruja on, niitä pidän juhlissa. Hiukseni ovat luonnonkihara sotku josta ei saa siistiä
millään rahalla.
En edes varmaan osaisi näyttää varakkaalta vaikka yrittäisin. Tietysti voisin ostaa kaikki vaatteet ja muut siihen vaadittavat vehkeet mutta en halua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää esittää jotain mitä ei ole? Miksi ei voi olla oma itsensä?
Mitä jos omaan itseen kuuluu se, että haluaa näyttää varakkaalta? Jos jokainen olisi "oma itsensä", niin esim. kesähelteillä kukaan ei pitäisi ollenkaan vaatteita.
Tietysti pukeutumalla muodikkaasti kuin suoraan Catwalkilta:
https://hips.hearstapps.com/cosmouk.cdnds.net/15/10/nrm_1425640933-4651…:*
Oikeasti varakkaat ei "näytä" varakkailta. Tai pyri näyttämään.Se on uusrikkaiden tai pröystäilijöiden touhua.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti varakkaat ei "näytä" varakkailta. Tai pyri näyttämään.Se on uusrikkaiden tai pröystäilijöiden touhua.
Lue ap:n teksti hieman tarkemmin. Siinä haetaan tyyliä, jossa näytetään paitsi varakjaalta, myös freesiltä ja huolista vapaalta. Eli rennosti hyvin hoidetun ja huolitellun näköinen tyyli.
Totta on, että kun on vapaata aikaa ja hyvin rahaa, voi käydä city-spassa vaikka monta kertaa viikossa jossain hoidoissa, ja silloin alkaa näkyä myös ulkonäössä että siihrn voi satsata.
Tavan työ-kauppa-päiväkoti-harratukset-rumbassa ei paljon hoidoissa ja hieronnoisssa makoilla.
Näin minä tämän avauksen ymmärsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlaa ranskalaisten tai italialaisten tyylistä. Siellä osataan pukeutua elegantisti mutta niin ettei näytä joltain venäläiseltä uusrikkaalta törpöltä tai menneisyyteen jämähtäneeltä ivy-autistilta.
Komppi tälle! Olen juuri viime aikoina hokannut tyylin siellä, ja se kyllä hivelee silmää.
Mullahan on ongelmana se, että elin ihanimman nuoruuteni tuossa 80-luvun puolivälissä - 90-luvun alussa, joten olin silloin mielestäni parhaimman näköinenkin. Nyt sitten pitäisi muistaa, että suuret korvakorut ja vyöllä korostettu (entinen) vyötärö EIVÄT enää 52 vee olekaan hyvännäköistä.
No joo, tosissaan , kyllä mä sen tiedän mutta aika kultaa muistot ja itselleen on helposti sokea. Pitäsi pystyä karsimaan noita vanhoja tyylimuistoja vielä kovemmalla kädellä.
Ja varakkaat näyttää hyviltä ja levänneiltä; ne pystyy ottamaan virkistäviä pikalomia vaikka Välimerelle helposti, boutique-hotelleissa on rauhallista ja rentouttavaa. Varakkaat pystyvät syömään kevyesti, helposti ja vaikka tilaamaan kotiin muutakin kuin jauhoista pizzaa.
Vartalo ja kasvohoidot voidaan ostaa sarjoina (maksaa500), ,eikä tee heikkoo.
Meillä tavallisilla taapertajilla menee vuorokaudesta energiaa siihen töissäkäyntiin, kulkemisiin,kodinhuoltoon, ruuanlaittoon jne. ettei siinä jää aikaakaan (saati rahaa) käydä missään hoidoissa ja huolloissa niin paljon.
Köyhemmät näyttää väsyneiltä, kun niillä on jatkuva paine päällä jaksamisesta ja pärjäämisestä.
Varakkaan ei tarvi semmoisesta stressata. Kyllä silloin naama ja muukin olemus on keveämpi ja levänneen näköinen. Näkyy erityisesti sitten kun 50 vuotta on mittarissa.
Jostain syystä aika harva niistä on edes lihava, edes keski-iässä. Miksiköhän?
Facelift on ihan perus jos on vähänkään varaa ja työ sellainen, että nuorekkuus myy. Siitä se iättömyys tulee.
Pätkäpaastoa, kurinalaiset elämäntavat. Toisilla voi olla huumeitakin jotka vievät ruokahalun. Laihuus on ihan must keskiluokassa. Hyvältä on näytettävä ja siihen käytetään rahaa/aikaa.
Unohda merkkilaukut ja merkkituotteet, niitä käyttää wt- ig- pissikset.
Jos Av-palstalta kysytään, niin tietysti olemalla mahdollisimman rähjäisen ja paskaisen näköinen. Tämän perusteella Suomessa onkin sitten yllättävän paljon varakkaita ihmisiä.
Toisaalta varakkaissa voi olla eksentrisiä pukeutujia, koska heillä on varaa olla oma itsensä. Et tarvi todistella keskiluokalle mitään designervaatteilla, kun heillä on varaa coutureen ja räätäliin.
50-tonnin kello. Sen jälkeen on ihan sama mitä kledjuja on päällä.
Siisti ulkonäkö ja huoliteltu pukeutuminen joka tilanteessa antaa hyvän vaikutelman vaikka ei etsittäisikään mitää rich lookia.