Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmisellä voi muka olla niin kylmä, että jokaisen vilunväreistyksen kohdalla pitää huutaa kovaan ääneen "hui!"

Vierailija
29.09.2016 |

Itse olen ilmeisesti jotenkin vajaa, mutta en käsitä.
Eräs nainen töissä huuta niin kovaa hui vilun väreistyksiensä kohdalla, että meinaan säikähtää.
Sitte hetken päästä taas HUI KUN ON KYLMÄ.

Siis ihan mielenkiinnosta kysyn mikä mahtaa olla tuon tarkoitus?

Itellä ei kyllä ikinä ollut noin kylmä että pitää äänen kiekasta joka väristyken kohdalla. Oon toki tutissu ihan helvetisti peiton alla kuumessa, että ihan tärisin todella huomattavasti. Tota huutamista en ymmärrä.

Kysei ei ole edes vihjailusta sillä minä en pysty siinä kohtaa huoneen lämpötilaan vaikuttamaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/7 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla kun kiukuu huomionhakuisesti niin anna sitä huomiota. Mene viereen, katso murhaavasti suoraan silmiin ja huuda että opettele saatana pukemaan niin ei palele!!!!

Vierailija
4/7 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanottu, tällä palstalla on taatusti Suomen oudoimmat kysymykset...

Vierailija
5/7 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska huomio. Jotkut ihmiset kommentoivat kaiken. Mitä jos ensi kerralla huomaisit työkaverisi ratkaisukeskeisellä tavalla? 

Vierailija
6/7 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sarjakuvahenkilö. Sarjakuvahenkilölle on ominaista ylireagointi ja kauhea kiljuminen aivan tavallisista asioista, esim. että bussi on myöhässä tai ulkona on pilvistä. Minun mieheni on myös sellainen, otan osaa.

Vierailija
7/7 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaa kertoa, että hänellä on kylmä, mutta koska kukaan ei tunnu huomaavan (ei kommentointia), hän kertoo sen aina uudestaan ja uudestaan. Hänestä ei varmaan itsestään vaikuta siltä, että muiden mielestä hän tekee toistuvan numeron kylmyydestään (kun eihän kukaan edes "huomaa"). Kun kukaan ei vaikuta huomaavan hänen vähäistä kylmyyden valittamistaan, niin seuraavan väristyksen kohdalla pitää sitten kiekaista vähän kovempaa.

Kommentoipa joskus jotain sille. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi