Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pukeutua ja stailata itsensä niin, että näyttää varakkaalta?

Vierailija
29.09.2016 |

En voi sietää sitä preppy-tyyliä, jolla jotkut nostaa itseään näyttämään freeshiltä ja huolista vapaalta tulevaisuuden menestyjältä.
Haluan näyttää hyvävaraiselta ja tietysti hyvinvoivalta. Tämä jälkimmäinen varsinkin edellyttää hyviä rahoja, sillä rikkailla on paljon aikaa ja ylimääräistä rahaa laittaa kaikenlaisiin hierontoihin ja kuumakivi-lymfa-hoitohin. Mä käyn sauvakävelyllä.

Haluaisin löytää aikuisemman, tyylikkään ja hyvä varaa ja makua kertovan tyylin. Ei kait siihen kuulu ne kevyttoppatakit joita kaikilla on?
Hyvänlaatuinen käslaukku minulla jo on, kenkinä käytän matalia kävelykenkiä joten mihinkään 900 euroan pitkävartisiin nahkasaappaisiin en ole itseäni tunkemassakaan.

Hiukset tällä hetkellä puolipitkät, hieman raidoitettu. PItäisikö leikata lyhyemmäksi, vai kasvattaa pidemmäksi?
Muutama tyylikäs korukin on, ja reiskan rannekello.

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla ongelmat. Kannattaa näyttää varakkaalta, joutuu ryöstetyksi.

Vierailija
2/82 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset varakkaan miehen rinnallesi. Ja unohda kaikki tyrkky paljastelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkkiturkki

Vierailija
4/82 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa ranskalaisten tai italialaisten tyylistä. Siellä osataan pukeutua elegantisti mutta niin ettei näytä joltain venäläiseltä uusrikkaalta törpöltä tai menneisyyteen jämähtäneeltä ivy-autistilta.

Vierailija
5/82 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlaa ranskalaisten tai italialaisten tyylistä. Siellä osataan pukeutua elegantisti mutta niin ettei näytä joltain venäläiseltä uusrikkaalta törpöltä tai menneisyyteen jämähtäneeltä ivy-autistilta.

Komppi tälle! Olen juuri viime aikoina hokannut tyylin siellä, ja se kyllä hivelee silmää.

Mullahan on ongelmana se, että elin ihanimman nuoruuteni tuossa 80-luvun puolivälissä - 90-luvun alussa, joten olin silloin mielestäni parhaimman näköinenkin. Nyt sitten pitäisi muistaa, että suuret korvakorut ja vyöllä korostettu (entinen) vyötärö EIVÄT enää 52 vee olekaan hyvännäköistä. 

No joo, tosissaan , kyllä mä sen tiedän mutta aika kultaa muistot ja itselleen on helposti sokea. Pitäsi pystyä karsimaan noita vanhoja tyylimuistoja vielä kovemmalla kädellä.

Ja varakkaat näyttää hyviltä ja levänneiltä; ne pystyy ottamaan virkistäviä pikalomia vaikka Välimerelle helposti, boutique-hotelleissa on rauhallista ja rentouttavaa. Varakkaat pystyvät syömään kevyesti, helposti ja vaikka tilaamaan kotiin muutakin kuin jauhoista pizzaa.

Vartalo ja kasvohoidot voidaan ostaa sarjoina (maksaa500), ,eikä tee heikkoo. 

Meillä tavallisilla taapertajilla menee vuorokaudesta energiaa siihen töissäkäyntiin, kulkemisiin,kodinhuoltoon, ruuanlaittoon jne. ettei siinä jää aikaakaan (saati rahaa) käydä missään hoidoissa ja huolloissa niin paljon.

Köyhemmät näyttää väsyneiltä, kun niillä on jatkuva paine päällä jaksamisesta ja pärjäämisestä.

Varakkaan ei tarvi semmoisesta stressata. Kyllä silloin naama ja muukin olemus on keveämpi ja levänneen näköinen. Näkyy erityisesti sitten kun 50 vuotta on mittarissa.

Jostain syystä aika harva niistä on edes lihava, edes keski-iässä. Miksiköhän?

Vierailija
6/82 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvohoitoja saa edullisemmin kosmetologiopiskelijoilta. 

Liikuntamaksuissa säästää, kun kulkee työmatkat kävellen tai pyörällä, jos siis matkan pituus sen sallii. Jumpata voi kotona, esim yoogaia on hyvä ja suht edullinen. Ei ole pakko hommata kallista salikorttia ja kuluttaa aikaa sinne kulkemiseen.

Jauhoista pitsaa ei ole kenenkään pakko syödä. Edullisesti voi syödä myös terveellisemmin. Sokeria kandee välttää, se tekee väsyneen, turvonneen ja valahtaneen naaman.

Kannattaa panostaa kunnon yöuniin, se on hyvinvoivalta näyttämisen ehkä olennaisin osa että nukkuu tarpeeksi. 

Vierailija
7/82 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaita, klassisia vaatteita laadukkaista materiaaleista

Aitoja koruja

Aika yksinkertaisia vaatteita

Kengät ja käsilaukut nahkaa, laadukkaita merkkejä, ei mitään halpiksia

Säännöllinen kampaajalla käynti, luonnollinen väri hiuksiin, ei mitään liian räikeää tai liian selviä raitoja tms. klassinen hiusmalli, ei mitään toispuoleista,

Säännöllinen kosmetologilla käynti, ihon hoito

Säännöllinen manikyyri ja ranskalainen lakkaus kynsiin

Ei liian avonaisia kaula-aukkoja, ei liian tiukkoja vaatteita, ei legginsejä,

Huoliteltu meikki, hillittyjä sävyjä, ei pinkkiä huulipuna tai sähkönsinistä luomiväriä

Harrasta liikuntaa, älä ole ylipainoinen

Vierailija
8/82 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytä levänneelle ja huolitellulle

Vierailija
9/82 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ylettömiä rakennekynsiä eikä ripsipidennyksiä. Ota mallia vaikka herttuatar Catherinesta.

Vierailija
10/82 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitset varakkaan miehen rinnallesi. Ja unohda kaikki tyrkky paljastelu.

Eiköhän se sitä yritäkin ja siksi haluaa näyttää varakkaalta.

Vierailija
11/82 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa todella varakkaiden ei tarvitse esittää sitä. Skarppaamalla annat vain vaikutelman pingottavasta pyrkyristä. -Mikä tietysti onkin ihan osuva vaikutelma.

Vierailija
12/82 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laadukkaita, klassisia vaatteita laadukkaista materiaaleista

Aitoja koruja

Aika yksinkertaisia vaatteita

Kengät ja käsilaukut nahkaa, laadukkaita merkkejä, ei mitään halpiksia

Säännöllinen kampaajalla käynti, luonnollinen väri hiuksiin, ei mitään liian räikeää tai liian selviä raitoja tms. klassinen hiusmalli, ei mitään toispuoleista,

Säännöllinen kosmetologilla käynti, ihon hoito

Säännöllinen manikyyri ja ranskalainen lakkaus kynsiin

Ei liian avonaisia kaula-aukkoja, ei liian tiukkoja vaatteita, ei legginsejä,

Huoliteltu meikki, hillittyjä sävyjä, ei pinkkiä huulipuna tai sähkönsinistä luomiväriä

Harrasta liikuntaa, älä ole ylipainoinen

Että mua vituttaa tuommonen. Ympäripyöreää. Kuulostaa hyvältä. Täysin hyödytöntä. Tässä sulle nahkakengät. Nämä kun vetää jalkaan, niin! http://www.sievinet.fi/cms/wp-content/uploads/2016/08/22337-232-45m-149…

Mitäs me sitten vielä tarvittiin? Ai niin, "säännöllinen kampaajalla käynti", check! Nyt on kuontalokin sitten kunnossa. Ai saatana kun näytän varakkaalta.

Vierailija
13/82 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukas villakangastakki, laadukkaita neuletakkeja (cashmir esim.) ja jakkupukuja. Huoliteltu olemus esim. tasapitkät olkapäille ulottuvat hiukset. Hilitty meikki, tatuointeja ei missään nimessä, ne on ehta wt signaali. Kengät matalahkot ja aitoa nahkaa. Koruja maltillisesti ja vähäeleisiä sellaisia. Mutta se tärkein, mitä ei voi ostaa on varakkaiden tyyneys ja sisäinen itseluottamus, se mikä kumpuaa tiedosta että raha rauhoittaa 🙂

Vierailija
14/82 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin vaikeaa on alleviivata varakkuuttaan ilman että se menisi överiksi. Varakkaita on niin monenlaisia. Se mikä kumpuaa sisältäpäin vaikuttaa eniten.

Vierailija
15/82 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen koko elämäni ollut köyhä ja aina luultu rikkaaksi. En ole asiaa pohtinut, enkä koskaa yrittänyt rikkaalta näyttää, enkä ole merkkivaatteitakaan ostellut (ompelen itse).

Luulen, että "tuo "varakkaalta näyttäminen" tulee ihmisen yleisestä olemuksesta. Siis ole oma itsesi!

Vierailija
16/82 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti varakas (itse rahansa ansainnut) ei kulje täynnä kalliiden merkkien logoja. Myös hyvinkin edullisesti voi näyttää siistiltä ja parempituloiselta. Etsi mustat suorat housut, n. 5cm koron korkokengät (mustat), hyvin istuvat rintaliivit ja siisti paita, josta ei näy muhkurat, esim väljä beige neule (puuvillaa, että mene heti pesussa pilalle).

Luonnollisen väriset hiukset vaikkapa sävytteellä, pituus olkapäille, luonnollinen meikki ja hyvin hillitysti itseruskettavaa. Siisti käsilaukku (ei miljoonaa killutinta ja niittejä, ei guessiä, mieluiten merkitön, iso ja yksinkertainen). Koruja vähän ja aitoja, esim korvakorut riittää (helmet tms. klassiset). Vielä voit kietaista hieman hohtavan yksivärisen kaulahuivin kaulaan ja aurinkolasit otsalle, jos kaipaat enemmän näyttävyyttä. Ei rakennekynsiä eikä hiusjatkeita tms sotkuja.

Vierailija
17/82 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nuo edellä mainitut voivat olla vaikka h&m:stä tai seppälästä, kunhan on huolella valittu ja siistiä kangasta. Tyylikäs ja hyvällä maulla pukeutunut voi olla ilman kalliita merkkejäkin.

Vierailija
18/82 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse käydä kasvohoidoissa, kun syö kasvisruokaa, urheilee, putsaa meikit illalla ja käyttää yövoidetta, ja jumppaa myös sitä naamaa (kasvoissakin on lihaksia). Mulla ainakin iho hehkuu ihan ilman hoitoja.

Laadukkaat kengät ja laukku on kyllä ehdottomat, mutta nykyään second-hand kauppa on toimivaa, ja uudenveroista tavaraa saa pilkkahintaan.

Hiukset mahdollisimman luonnollisen väriset, samoin meikki luonnollinen ja siisti. 

Oma tyyli! Pukeudu vaatteisiin ja väreihin, jotka sopivat sinulle. Ei kuluneita / haalistuneita vaatteita. 

Näillä mennään, ja näytän taatusti varakkaammalta mitä olen (oikeasti olen lähes aina p.a.) 

Vierailija
19/82 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidosti varakas harvoin tuo sitä esille puheissa tai pröystäile varakkuudellaan facebookissa ym. somessa. Sen vain jotenkin tiedostaa olemuksesta, sisäinen rauhallisuus ja seuraappa kahvipöytäkeskusteluja töissä. Varakas ei koskaan puhu rahasta, ei tuskaile hajonnutta pesukonetta ja sen vaikutusta kk budjettiin.

Vierailija
20/82 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään näyttää rokkityyliin rääsyläiseltä. Pillifarkut ihan kulahtaneet, farkkupaita, kuluneet saapikkaat, hiukset löyhästi kiinni jostain suunnasta. Eipä kukaan arvais vuosituloikseni 100 000e...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi