Paula Vesala ja Lauri Ylönen eroavat
Taas yksi julkkispari joka eroaa...
”Muusikot Paula Vesala, 34, ja Lauri Ylönen, 37, ilmoittavat Iltalehdelle, että he eroavat. Samalla he kertovat, etteivät aio kommentoida asiaa enempää julkisuudessa, vaan he pyytävät rauhaa ja yksityisyyttä asian käsittelyyn.
- Kahdentoista yhteisen vuoden jälkeen olemme yhdessä tehneet surullisen mutta vääjäämättömän päätöksen erota, kaksikko kirjoittaa Iltalehdelle toimittamassaan viestissä.
Pariskunnan lähettämässä viestissä kerrotaan, että erossa ei ole kyse dramaattisesta käänteestä.
- Eroon ei liity mitään draamaa tai yllättäviä käänteitä, vaan pitkä parisuhde tuli päätökseensä.
- Asia olisi joka tapauksessa tullut julki, joten halusimme välttää kaikenlaisia spekulaatioita ja ilmoittaa asiasta itse.”
Kommentit (159)
Voi ei :( olen ollut naperosta saakka Rasmus-fani, ja vaikka olisin itse mieluusti ruvennut Laurin morsmaikuksi, mielestäni Lauri ja Paula olivat täydellinen pari. Höh. Mitenhän hoitavat käytännössä asiat Juliuksen suhteen, jos toinen haluaa vaikka muuttaa?
Kauhean kurjaa kyllä.
Olen aina ajatellut, että suhteensa olisi varmasti toiminut paremmin, jos Paula olisi ollut Pauli. Ja ehkä toistekin päin, jos Lauri olisi ollut Laura.
Tätä eroa en ihmettele yhtään, kun nainen on niin miesmäinen ja mitäänsanomattoman näköinen. Ja mies kuin nainen.
Sekä nämä että Brangelina menivät naimisiin 2014... Viimeinen yritys pelastaa parisuhde?
Vierailija kirjoitti:
"Mitä jos vaan käy niin kuin muillekin
Välimatka piinaa ja painaa mua
kuka päättää, ketkä saa onnistua..."
"Mä en aio erota
koska en vaan halua
Mutta täytyy puhua..."
Vierailija kirjoitti:
Tätä eroa en ihmettele yhtään, kun nainen on niin miesmäinen ja mitäänsanomattoman näköinen. Ja mies kuin nainen.
Mulle kyllä kelpaisi Paula Vesala naisena, toki en tunne häntä ihmisenä kovin hyvin. Muusikkona en nyt niin kauheasti arvosta mutta tyyppinä vaikuttaa ihan symppikseltä ja kiva näköiseltä.
Julkkikset yleensä eroavat siinä vaiheessa kun ovat kyllästyneitä toisiinsa, eivät he halua elää tavallista "tylsää" arkea. Joitakin poikkeuksia voi olla, mutta usein menee näin. 12 vuotta on jo todella pitkä aika julkkisten parisuhteissa.
Kaikkihan varmaan kyllästyvät ainakin vähän toisiinsa ennemmin tai myöhemmin? Kaikki eivät vain eroa sen takia.
Onko The Rasmus vielä pystyssä? Lauria tympii, kun oma ura on ihan kuollut ja Paulalla menee lujaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko The Rasmus vielä pystyssä? Lauria tympii, kun oma ura on ihan kuollut ja Paulalla menee lujaa.
Tällaiset tunteet olisivat inhimillisiä, mutta vaikea kuvitella, että kukaan pelkästään sellaisen takia eroaisi. Eihän sillä saisi toisen uraa sabotoitua ja omaa uraa vauhditettua.
Päätökseen ei liity draamaa, vaan pitkä parisuhde tuli päätökseensä, pari tiedottaa.
Hassulta kuulostaa. Alle kaksi vuotta sitten suhde on ollut vielä niin onnellinen ja on mennyt niin hyvin, että on kymmenen vuoden jälkeen haluttu mennä naimisiin. Sitten alle kahdessa vuodessa kaikki on niin pilalla, ettei enää ole järkeä katsoa, voisiko suhdetta enää korjata. Jos mitään dramaattista ei ole tapahtunut, niin syöksyvauhti on ainakin ollut hurja. Luulisi, ettei alle kahdessa vuodessa ehtisi yhtäkkiä "kasvaa erilleen" ja lisäksi kypsytellä päätöstä pitkän suhteen (johon vieläpä lapsi syntynyt) päättämisestä. Veikkaan, että jotain dramaattista on tapahtunut, mutta eivät halua sitä puida julkisuudessa.
T. Palstahaahka
Oliko tällä Laurilla höyheniä päässä?
Vierailija kirjoitti:
Paulalle sopiikin paremmin joku miehekäs mies. Lauri on liian naismainen keiju.
Ai. Mä olen aina ajatellut, että Paula taitaa tykätä tytöistä enemmän. Ihmettelin kovasti liittoa Laurin kanssa.
Tuliko jollekin yllätyksenä?
Ainut edes pikkuruinen yllätys aspekti tässä on se, että miksi vasta nyt?
Vierailija kirjoitti:
Päätökseen ei liity draamaa, vaan pitkä parisuhde tuli päätökseensä, pari tiedottaa.
Hassulta kuulostaa. Alle kaksi vuotta sitten suhde on ollut vielä niin onnellinen ja on mennyt niin hyvin, että on kymmenen vuoden jälkeen haluttu mennä naimisiin. Sitten alle kahdessa vuodessa kaikki on niin pilalla, ettei enää ole järkeä katsoa, voisiko suhdetta enää korjata. Jos mitään dramaattista ei ole tapahtunut, niin syöksyvauhti on ainakin ollut hurja. Luulisi, ettei alle kahdessa vuodessa ehtisi yhtäkkiä "kasvaa erilleen" ja lisäksi kypsytellä päätöstä pitkän suhteen (johon vieläpä lapsi syntynyt) päättämisestä. Veikkaan, että jotain dramaattista on tapahtunut, mutta eivät halua sitä puida julkisuudessa.
T. Palstahaahka
Ei olisi ensimmäinen kerta kun häät on päätetty pitää siinä kohtaa kun suhteessa on alkanut olla ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Palstahaahka
Ei olisi ensimmäinen kerta kun häät on päätetty pitää siinä kohtaa kun suhteessa on alkanut olla ongelmia.
Joskus se avioliittoon meneminen itse asiassa vain saattaa pahentaa ongelmia, koska voi tulla fiilis, että nyt ollaan jossain vankilassa.
Vierailija kirjoitti:
Sekä nämä että Brangelina menivät naimisiin 2014... Viimeinen yritys pelastaa parisuhde?
Niin. Näinhän se nyt vain on, että kaikki, jotka menivät naimisiin vuonna 2014 eroavat vuonna 2016.
Ylösestä ei ole saanut oikein minkäänlaista kuvaa ja Vesala taas on monitaituri. Kieltämättä on ollut sellainen fiilis, että henkisesti epäsuhtainen pari...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kyllä kelpaisi Paula Vesala naisena, toki en tunne häntä ihmisenä kovin hyvin. Muusikkona en nyt niin kauheasti arvosta mutta tyyppinä vaikuttaa ihan symppikseltä ja kiva näköiseltä.
Juu kelpais täälläkin ulkoisesti ja tyyppinä. Sen mitä Vain elämää katsoin, niin vaikutti juuri niin rennolta tyypiltä, että olisi kyllä sikäli makuuni. Ainut vaan, että persoonamme ei sopisi yhteen alkuunkaan. Kaksi vahvaa persoonaa ei kyllä sovi yhteen alkuunkaan, olisi sukset ristissä melko nopeaan. Kyllähän Vesala tarvii miehekseen Ylösen kaltaisen tossukan, jota voi pompotella mielinmäärin, eikä laita koskaan hanttiin.
Voi heidän nahkaparkoja jos joskus eroavat... noh, joku laseroija saa hyvän tienestin.