Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paula Vesala ja Lauri Ylönen eroavat

Vierailija
29.09.2016 |

Taas yksi julkkispari joka eroaa...

”Muusikot Paula Vesala, 34, ja Lauri Ylönen, 37, ilmoittavat Iltalehdelle, että he eroavat. Samalla he kertovat, etteivät aio kommentoida asiaa enempää julkisuudessa, vaan he pyytävät rauhaa ja yksityisyyttä asian käsittelyyn.

- Kahdentoista yhteisen vuoden jälkeen olemme yhdessä tehneet surullisen mutta vääjäämättömän päätöksen erota, kaksikko kirjoittaa Iltalehdelle toimittamassaan viestissä.

Pariskunnan lähettämässä viestissä kerrotaan, että erossa ei ole kyse dramaattisesta käänteestä.
- Eroon ei liity mitään draamaa tai yllättäviä käänteitä, vaan pitkä parisuhde tuli päätökseensä.
- Asia olisi joka tapauksessa tullut julki, joten halusimme välttää kaikenlaisia spekulaatioita ja ilmoittaa asiasta itse.”

http://www.iltalehti.fi/viihde/2016092822386032_vi.shtml

Kommentit (159)

Vierailija
81/159 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että toisella taisi nousta niin sanotusti hattuun. Ja luulen, ettei se ole hän, joka on niittänyt mainetta myös maailmalla.

Vierailija
82/159 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesala on kohta Liekin kainalossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/159 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jes tätä päivää oon oottanu, nyt se paula on vapaa. 

Vierailija
84/159 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän The Rasmus on vielä elossa. Ainakin ovat keikkailleet Etelä-Amerikassa ja Venäjällä. Facessa oli jotain kuvia studioltakin.

Tuo ero nyt oli tosiaan vaan ajan kysymys. 

Vierailija
85/159 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lauri on tosi poikamainen

Vierailija
86/159 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lauri on tosi poikamainen

Ja söpö ne höyhenet päässään.

Vierailija
87/159 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

F-F-F FALLING

Vierailija
88/159 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ero ei yllättänyt yhtään. Se olisi yllättänyt, jos todella olisivat pysyneet loppuelämänsä yhdessä. Ero oli alusta alkaen vain ajan kysymys, ihme että suhde kesti noinkin kauan.

Vierailija
89/159 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesala: Ei pystyny hengittää

Oli mullakin tunteet

Oli mullakin sydän

Ja se päätty nyt tähän

Oli mullakin voimaa vaan vähän

Mä en oo näkymätön

Mä oon hengissä vielä

Mun on pakko lähtee

Sun lähellä ei vaan pystyny hengittää

Vierailija
90/159 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on nykyään sellainen kummallinen harhakäsitys, että parisuhteen pitäisi olla kivaa... :) Kysehän on sodasta ja valtataistelusta.

Vierailija
91/159 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei enää yllätä yksikään julkkisero, eikä tavis tuttujenkaan sen puoleen. Siitä on tullut niin normi että jossain vaiheessa vaan "kasvetaan erilleen" tms. Yleensä ne on niitä, jotka silloin aikoinaan rakastuessaan tekivät suuren numeron siitä miten on löytynyt se sielunkumppani jota on aina etsinyt. Veikkaan että 90 % näistä eroista johtuu siitä että tuli vaan tylsää eikä jakseta enää panostaa siihen suhteeseen. Yleensä jompi kumpi on löytänyt jo uuden.

Vierailija
92/159 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zaire nimistä maata ei oo, vaikea sinne muuttaa.  :D mutta asiaan:

Vaikea se on elää vaativan persoonallisuuden rinnalla. Ei oo vaikea arvata, kuka määrää kotona, parisuhteessa ja kaikessa kaapin paikan. Saattaa jopa olla veemäinen huutaja puolisolleen. Lapsi varmaan kohta laitetaan opiskelemaan kiinaa tai jotain.

Saapahan nyt keskittyä uraansa. Kyykytys jatkuu eron jälkeenkin. Late hoitaa lasta, kun Paulalla on uramenoja.

Sellainen näkymä :)

Vierailija
93/159 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

viv010 kirjoitti:

Jutussa on, että kunnioittavat toisiaan elämänsä tärkeimmän asian vanhempina ja järjestävät yhdessä lapsen hoidon.

Kypsästi tehty.

No voi miten hienosti ja uhrautuvaisesti tehty, voi vidu. Ja Vesalan sädekehä senkun kasvaa...

Vierailija
94/159 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri Ylönen teki suurimman osan Paula Vesalan soololevyn sävellyksistä ja tuotannoista. Paulalla nousi kusi päähän ja valehteli kaikille tehneensä koko passkan itse ja yksin. Lauri sai tarpeekseen tällaisesta vähättelystä. Lauri on muuten koko ajan tehnyt musaa muillekin joten ei ole laakereillaan lepäillyt.

Vierailija
95/159 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastahan oli juttu Laurin uudesta tv-ohjelmasta, jossa hän suunnittelee taloja julkkiksille. Jutussa oli kuinka hän juuri suunnitteli kodin perheelleen. Se juttu oli vasta viime viikolla. Kuulosti niin harmoniselta vielä kaikki :(

Tää on niiin varma merkki! Kun koti esitellään Gloriassa, se on yleensä hajonnut jo ennen ku lehti ehtii kauppaan.

Vierailija
96/159 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauri Ylönen teki suurimman osan Paula Vesalan soololevyn sävellyksistä ja tuotannoista. Paulalla nousi kusi päähän ja valehteli kaikille tehneensä koko passkan itse ja yksin. Lauri sai tarpeekseen tällaisesta vähättelystä. Lauri on muuten koko ajan tehnyt musaa muillekin joten ei ole laakereillaan lepäillyt.

Jotenkin ajattelin Tequila -biisistä että  kuulosti enemmän Laurilta kuin Paulalta. En myöskään pitänyt Paulasta Vain elämää -ohjelmassa.

Vierailija
97/159 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pitkään miettinyt, että ovat hyvin epäsuhtainen pari (enkö ajattele nyt edes ulkonäköä), Lauri oli tulevaisuudenlupaus hyvin nuorena mutta Rasmuksen huippuvuosien jälkeen sooloura ei lähtenyt nousukiitoon... Kun taas Paula takoi PMMPn aikana lujaa ja näyttää että koko ajan menee eteenpäin, ei pelkästään suosiossa vaan mainosarvossa sekä ihan taidollisestikin ja artistina.

Tragedia että lapsiperheen elo päättyi eroon mutta ei yllättävä ero minusta...

Vierailija
98/159 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle jotenkin Lauri ollut aina sellainen "iso stara", ehkä siksi koska mun teini-iässä The Rasmus oli kova juttu. Sitten tuli Popstars-kilpailu ja sieltä ponnahti pinnalle kaksi tavista, etenkin kun Mira on mun tuttuni niin Paulakin tuntuu edelleen ihan tavalliselta tyypiltä. Ja vaikka siis Paula on musiikillisesti taitava ja ollut sitä jo lapsesta asti, jotenkin mun mielessä he ovat aina olleet julkkis ja tavis. Ja mulla on siksi ollut jotenkin omituisen kiusallinen olo koko suhteesta ja olen ollut varma, että kohta Lauri jättää. No nyt tuli ero ja heti mulla tuli mieleen, että Lauri kyllästyi.

Mutta nää on siis ihan vaan mun mielikuvia.

Vierailija
99/159 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu, että toisella taisi nousta niin sanotusti hattuun. Ja luulen, ettei se ole hän, joka on niittänyt mainetta myös maailmalla.

Minulle on kyllä Ylösestä tullut diivamainen ja kiukutteleva kuva.

Vierailija
100/159 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen "kasvettiin erilleen"? Paula ollut himpun verran yli parikyt, kun suhde alkoi.