Paula Vesala ja Lauri Ylönen eroavat
Taas yksi julkkispari joka eroaa...
”Muusikot Paula Vesala, 34, ja Lauri Ylönen, 37, ilmoittavat Iltalehdelle, että he eroavat. Samalla he kertovat, etteivät aio kommentoida asiaa enempää julkisuudessa, vaan he pyytävät rauhaa ja yksityisyyttä asian käsittelyyn.
- Kahdentoista yhteisen vuoden jälkeen olemme yhdessä tehneet surullisen mutta vääjäämättömän päätöksen erota, kaksikko kirjoittaa Iltalehdelle toimittamassaan viestissä.
Pariskunnan lähettämässä viestissä kerrotaan, että erossa ei ole kyse dramaattisesta käänteestä.
- Eroon ei liity mitään draamaa tai yllättäviä käänteitä, vaan pitkä parisuhde tuli päätökseensä.
- Asia olisi joka tapauksessa tullut julki, joten halusimme välttää kaikenlaisia spekulaatioita ja ilmoittaa asiasta itse.”
Kommentit (159)
Vesala on kohta Liekin kainalossa.
jes tätä päivää oon oottanu, nyt se paula on vapaa.
Kyllähän The Rasmus on vielä elossa. Ainakin ovat keikkailleet Etelä-Amerikassa ja Venäjällä. Facessa oli jotain kuvia studioltakin.
Tuo ero nyt oli tosiaan vaan ajan kysymys.
Vierailija kirjoitti:
lauri on tosi poikamainen
Ja söpö ne höyhenet päässään.
Tämä ero ei yllättänyt yhtään. Se olisi yllättänyt, jos todella olisivat pysyneet loppuelämänsä yhdessä. Ero oli alusta alkaen vain ajan kysymys, ihme että suhde kesti noinkin kauan.
Vesala: Ei pystyny hengittää
Oli mullakin tunteet
Oli mullakin sydän
Ja se päätty nyt tähän
Oli mullakin voimaa vaan vähän
Mä en oo näkymätön
Mä oon hengissä vielä
Mun on pakko lähtee
Sun lähellä ei vaan pystyny hengittää
Ihmisillä on nykyään sellainen kummallinen harhakäsitys, että parisuhteen pitäisi olla kivaa... :) Kysehän on sodasta ja valtataistelusta.
Mua ei enää yllätä yksikään julkkisero, eikä tavis tuttujenkaan sen puoleen. Siitä on tullut niin normi että jossain vaiheessa vaan "kasvetaan erilleen" tms. Yleensä ne on niitä, jotka silloin aikoinaan rakastuessaan tekivät suuren numeron siitä miten on löytynyt se sielunkumppani jota on aina etsinyt. Veikkaan että 90 % näistä eroista johtuu siitä että tuli vaan tylsää eikä jakseta enää panostaa siihen suhteeseen. Yleensä jompi kumpi on löytänyt jo uuden.
Zaire nimistä maata ei oo, vaikea sinne muuttaa. :D mutta asiaan:
Vaikea se on elää vaativan persoonallisuuden rinnalla. Ei oo vaikea arvata, kuka määrää kotona, parisuhteessa ja kaikessa kaapin paikan. Saattaa jopa olla veemäinen huutaja puolisolleen. Lapsi varmaan kohta laitetaan opiskelemaan kiinaa tai jotain.
Saapahan nyt keskittyä uraansa. Kyykytys jatkuu eron jälkeenkin. Late hoitaa lasta, kun Paulalla on uramenoja.
Sellainen näkymä :)
viv010 kirjoitti:
Jutussa on, että kunnioittavat toisiaan elämänsä tärkeimmän asian vanhempina ja järjestävät yhdessä lapsen hoidon.
Kypsästi tehty.
No voi miten hienosti ja uhrautuvaisesti tehty, voi vidu. Ja Vesalan sädekehä senkun kasvaa...
Lauri Ylönen teki suurimman osan Paula Vesalan soololevyn sävellyksistä ja tuotannoista. Paulalla nousi kusi päähän ja valehteli kaikille tehneensä koko passkan itse ja yksin. Lauri sai tarpeekseen tällaisesta vähättelystä. Lauri on muuten koko ajan tehnyt musaa muillekin joten ei ole laakereillaan lepäillyt.
Vierailija kirjoitti:
Vastahan oli juttu Laurin uudesta tv-ohjelmasta, jossa hän suunnittelee taloja julkkiksille. Jutussa oli kuinka hän juuri suunnitteli kodin perheelleen. Se juttu oli vasta viime viikolla. Kuulosti niin harmoniselta vielä kaikki :(
Tää on niiin varma merkki! Kun koti esitellään Gloriassa, se on yleensä hajonnut jo ennen ku lehti ehtii kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Lauri Ylönen teki suurimman osan Paula Vesalan soololevyn sävellyksistä ja tuotannoista. Paulalla nousi kusi päähän ja valehteli kaikille tehneensä koko passkan itse ja yksin. Lauri sai tarpeekseen tällaisesta vähättelystä. Lauri on muuten koko ajan tehnyt musaa muillekin joten ei ole laakereillaan lepäillyt.
Jotenkin ajattelin Tequila -biisistä että kuulosti enemmän Laurilta kuin Paulalta. En myöskään pitänyt Paulasta Vain elämää -ohjelmassa.
Mä olen pitkään miettinyt, että ovat hyvin epäsuhtainen pari (enkö ajattele nyt edes ulkonäköä), Lauri oli tulevaisuudenlupaus hyvin nuorena mutta Rasmuksen huippuvuosien jälkeen sooloura ei lähtenyt nousukiitoon... Kun taas Paula takoi PMMPn aikana lujaa ja näyttää että koko ajan menee eteenpäin, ei pelkästään suosiossa vaan mainosarvossa sekä ihan taidollisestikin ja artistina.
Tragedia että lapsiperheen elo päättyi eroon mutta ei yllättävä ero minusta...
Mulle jotenkin Lauri ollut aina sellainen "iso stara", ehkä siksi koska mun teini-iässä The Rasmus oli kova juttu. Sitten tuli Popstars-kilpailu ja sieltä ponnahti pinnalle kaksi tavista, etenkin kun Mira on mun tuttuni niin Paulakin tuntuu edelleen ihan tavalliselta tyypiltä. Ja vaikka siis Paula on musiikillisesti taitava ja ollut sitä jo lapsesta asti, jotenkin mun mielessä he ovat aina olleet julkkis ja tavis. Ja mulla on siksi ollut jotenkin omituisen kiusallinen olo koko suhteesta ja olen ollut varma, että kohta Lauri jättää. No nyt tuli ero ja heti mulla tuli mieleen, että Lauri kyllästyi.
Mutta nää on siis ihan vaan mun mielikuvia.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, että toisella taisi nousta niin sanotusti hattuun. Ja luulen, ettei se ole hän, joka on niittänyt mainetta myös maailmalla.
Minulle on kyllä Ylösestä tullut diivamainen ja kiukutteleva kuva.
Perinteinen "kasvettiin erilleen"? Paula ollut himpun verran yli parikyt, kun suhde alkoi.
Musta tuntuu, että toisella taisi nousta niin sanotusti hattuun. Ja luulen, ettei se ole hän, joka on niittänyt mainetta myös maailmalla.