Paula Vesala ja Lauri Ylönen eroavat
Taas yksi julkkispari joka eroaa...
”Muusikot Paula Vesala, 34, ja Lauri Ylönen, 37, ilmoittavat Iltalehdelle, että he eroavat. Samalla he kertovat, etteivät aio kommentoida asiaa enempää julkisuudessa, vaan he pyytävät rauhaa ja yksityisyyttä asian käsittelyyn.
- Kahdentoista yhteisen vuoden jälkeen olemme yhdessä tehneet surullisen mutta vääjäämättömän päätöksen erota, kaksikko kirjoittaa Iltalehdelle toimittamassaan viestissä.
Pariskunnan lähettämässä viestissä kerrotaan, että erossa ei ole kyse dramaattisesta käänteestä.
- Eroon ei liity mitään draamaa tai yllättäviä käänteitä, vaan pitkä parisuhde tuli päätökseensä.
- Asia olisi joka tapauksessa tullut julki, joten halusimme välttää kaikenlaisia spekulaatioita ja ilmoittaa asiasta itse.”
Kommentit (159)
Miksi täältä katoaa asialliset kommentit?
En tiedä onko vaikuttanut eropäätökseen, mutta Laurilla ei ole tainnut olla mitään tekemistä eikä tuloja sitten Rasmuksen.
Mikä se talosuunnittelu juttu on_? Ei mun tietääkseni arkkitehti ole.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko vaikuttanut eropäätökseen, mutta Laurilla ei ole tainnut olla mitään tekemistä eikä tuloja sitten Rasmuksen.
Ei ole arkkitehti, ei edes rakennusinssi, mutta talojahan saa suunnitella kuka vaan. Se on sitten eri asia kuka ne viralliset piirrustukset tekee, tai niihin nimensä alle lyö. Periaatteessahan ne piirrustukset tavan jantteriltakin taittuu, jos on osaava kaveri ja ne on määräysten mukaiset. Se on sitten toinen juttu, miten rakennusvalvonta asiaan suhtautuu.
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan kuullut kertyneestä omaisuudesta? Tuskinpa se Lauri ihan heti kuolee köyhyyteen, kun vasta mm. myi yli kuuden miljoonaan talon Suomessa. Eiköhän hänellä ole talousasiat ihan hyvällä mallilla.
Ei ole minun tehtävä pohtia toisten henkilöiden parisuhteita tai niiden olemattomuutta, mutta sen vuoksi tuli puskista, kun viime perjantaina ajelin autoa ja Suomipopissa oli Vesalan haastattelu ja hänen elämän suurimmat muutokset. Yksi oli sielunkumppaninsa aviomiehen löytäminen. Vaikutti rakastuneelta, joten puskista tuli.
"It's heavy
But you are not the only one
Who's tired of giving
Afraid of the oblivion..."
Vierailija kirjoitti:
Ei ole minun tehtävä pohtia toisten henkilöiden parisuhteita tai niiden olemattomuutta, mutta sen vuoksi tuli puskista, kun viime perjantaina ajelin autoa ja Suomipopissa oli Vesalan haastattelu ja hänen elämän suurimmat muutokset. Yksi oli sielunkumppaninsa aviomiehen löytäminen. Vaikutti rakastuneelta, joten puskista tuli.
EHkä paula ei olisi halunnut erota. Myöskin he voivat edelleen olla sielunkumppaneita vaikka eivät ole enää aviopari.
Luultavasti ero johtuu siitä, että Lauri haluaa muuttaa takaisin Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
No mutta eiväthän tuollaiset puheet meinaa mitään. Tuollaista sanotaan aluksi, kun halutaan todistaa, että tää meidän suhde on siis jotain aivan ainutlaatuista. Että kaikki mitä minulle/meille tapahtuu on jotenkin elämää suurempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan kuullut kertyneestä omaisuudesta? Tuskinpa se Lauri ihan heti kuolee köyhyyteen, kun vasta mm. myi yli kuuden miljoonaan talon Suomessa. Eiköhän hänellä ole talousasiat ihan hyvällä mallilla.
Hyvä jos on näin. Kuten sanoin, en tiedä heidän asioistaan juuri muuta kuin lehdistä jotain lukenut. Paulan musiikista ja presensistä tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin tässä yksi päivä, että Paula on aika paljon yksin reissussa, joten mitenhän mahtaa parisuhde toimia. Eipä näyttänyt toimivan. Jotenkin arvasin tämän homman.
Sama! 3-4 päivää sitten mietin taas kerran, että "niin, lun se Vesalakin on yhdessä sen Rasmus-Laurin kanssa. Että aina vaan ovat yhdessä, "hienoa" muistan vielä ajatelleeni. Ehkä juuri siksi, että missmatch-parina heitä itsekin pidin, aina sai oikein erikseen muistuttaa itseään siitä, että Paulan aviomies on Lauri, eikä joku ...no..mies.
no on se teilläkin ajattelemisen aiheet ;) mulle on kyllä yks ja hailee onko joku yhdessä vai eroaako, jokaisen oma asia
Ei tullut ollenkaan yllätyksenä. Ovat alusta alkaen olleet epäsuhtainen pari, miten lie aikoinaan yksiin päätyneet.
Vierailija kirjoitti:
Ensin Brangelina, nyt tämä. Voi sentään. Minusta Paula ja Lauri oli hyvin yhteensopiva pari. Molemmat musiikillisesti lahjakkaita ja persoonalliset kasvonpiirteet. Kuka julkkispari seuraavaksi? Toivottavasti ei Beckhamit.
Toivottavasti ei Roope ja Sara. :/
jaahas, Laurin lompakko ilmeisesti laihtunut kun lompakkoloinen vaihtaa tuottoisampiin apajiin.
Vierailija kirjoitti:
jaahas, Laurin lompakko ilmeisesti laihtunut kun lompakkoloinen vaihtaa tuottoisampiin apajiin.
Eipä Paulallakaan huonot tulot ole. Varsinkaan tämän vuoden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut ollenkaan yllätyksenä. Ovat alusta alkaen olleet epäsuhtainen pari, miten lie aikoinaan yksiin päätyneet.
Paula tarvitsi uransa alussa tunnetun miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin Brangelina, nyt tämä. Voi sentään. Minusta Paula ja Lauri oli hyvin yhteensopiva pari. Molemmat musiikillisesti lahjakkaita ja persoonalliset kasvonpiirteet. Kuka julkkispari seuraavaksi? Toivottavasti ei Beckhamit.
Toivottavasti ei Roope ja Sara. :/
No ei ne 12 vuotta varmaan ole yhdessä.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä Paulallakaan huonot tulot ole. Varsinkaan tämän vuoden jälkeen.
Senpä takia juuri. Laurin lompakko on suhteellisesti keventynyt, vaikka määrällisesti seteleiden määrä olisi pysynyt ennallaan.
No häät nyt pidettiin siitä yksinkertaisesta syystä että aviopuolison muutto mukana Kaliforniaan oli helpompi järjestää viisumin saanteineen silloin.
Muutenkin luulen (huomio en väitä tietäväni) että kyse on juuri siitä että Paula haluaa jäädä Kaliforniaan asumaan pitkäksi aikaa ja Lauri ei, joten helpompi erota kuin alkaa kaukosuhteeseen.