Kertokaa tosielämän tuhkimotarinoita!
Liittyen mihin vain. Itse laihdutin viisi vuotta sitten 40kg ja edelleen kroppa on timmi. :)
Kommentit (4)
Olen rikkaissa naimisissa oleva vanhustenhoitaja. Ystäväpiiriimme kuuluu paljon akateemisia ihmisiä, jotka arvostavat työtäni todella paljon. Joskus on hauskaa kun joku tulee pöytäseurueeseemme ja alkaa pätemään jollain kirjallisuuden opinnoillaan :D
Mun äiti joka on lähtoisin todella koyhistä ja kurjista oloista ja meni heti kansakoulun jälkeen noin 13-14-vuotiaana varakkaalle perheelle lapsia kaitsemaan. Tuli vahingossa raskaaksi pari vuotta myohemmin, mutta poikaystävä ei halunnut lasta, äiti kuitenkin piti lapsen ja joten kuten onnistui elättämään itsensä vaikkei yksinhuoltajan elämä ollut herkkua 60-luvulla. Parikymppisenä tapasi sitten ihanan miehen, jonka kanssa meni naimisiin ja mies adoptoi tuon ekan lapsen virallisesti. Yhdessä he saivat kolme lasta lisää. Aiti teki kamalasti toita ja huomasi olevansa todella taitava ja pidetty tyossään, joten perusti yrityksen jonka myi miljoonilla alle viiskymppisenä, otti iisimmin pari vuotta ja perusti sitten toisen yrityksen jolla menee oikein mukavasti. Edelleen onnellisesti naimisissa, 7 lapsen ihana mummi ja kaikin puolin ehkä eniten ihailemani ihminen koko maailmassa. Kukaan äidin sisaruksista ei ole onnistunut katkaisemaan kurjuuden kierrettä vaikka äiti on niitä yrittänytkin auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Liittyen mihin vain. Itse laihdutin viisi vuotta sitten 40kg ja edelleen kroppa on timmi. :)
No mikä tuhkimotarina tuo on?
Minttu Virtanen.