Tavisnaiset on minulle pelkkää ilmaa
En edes huomaa heitä. Asteikolla 1-10, huomaan vain ne 7-10 naiset, ehkä kutosetkin, mutta vain ehkä. Muut on minulle ilmaa.
T: Kiltti ja kunnollinen mies
Kommentit (12)
Samaa vikaa, mutta lähtee oikeastaan kasista. En allekirjoita sitä, että kaikille miehille kelpaa yli puolet naisista. Olen selvästi tyypillistä naistakin nirsompi ja kappas vain, yksin.
Palatkaa jo, pojat, sinne ylilaudalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes huomaa heitä. Asteikolla 1-10, huomaan vain ne 7-10 naiset, ehkä kutosetkin, mutta vain ehkä. Muut on minulle ilmaa.
T: Kiltti ja kunnollinen mies
Kiltit ja kunnolliset miehet ovat 99 prosentille naisista pelkkää ilmaa.
Sepä se. Sitten itketään kun ei löydy miestä eikä kiltit ja kunnolliset kelpaa.
Mullekin vain 30% naisista kelpaa, mutta se on eri 30% kuin aloittajalla. Hyvä näin.
Oliko tämä ap mielestäsi jokin uutinen?
Aika hauska aloitus, varmaan 96% naisista mahtuu joukkoon "6-10:n naiset asteikolla 4-10:een" ;D
Vierailija kirjoitti:
Aika hauska aloitus, varmaan 96% naisista mahtuu joukkoon "6-10:n naiset asteikolla 4-10:een" ;D
Sulla onkin väärä asteikko.
Kaikki naiset ovat minulle ilmaa. 100% heistä. Sama toki koskee myös miehiä. Ihmiset ovat todella vastenmielisiä, siksi ilmaa minulle. Oma seura paras seura.
Minä huomioin myös tahtomattani vain 8-10 miehet. Mutta kun tutustuu hyvään persoonaan niin seiskaankin voi ihastua.
Voi että kun ala-asteella kuuluu nuo tasojutut ja ulkonäön perusteella arviointi... 10 nainen ei edes vilkaisisi kilttiin kitisijään päin
Kiltit ja kunnolliset miehet ovat 99 prosentille naisista pelkkää ilmaa.