Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te naiset, joilla on lapsia usean eri miehen kanssa!

Vierailija
28.09.2016 |

Luuletteko, että kukaan mies enää huolii teitä kumppanikseen? T.Mies

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oksettaa ajatus kiertopalkinnosta t mies

Vierailija
22/39 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 5 lasta, neljän eri miehen kanssa. Minkäs sille mahtaa, jos haluaa monta lasta mutta miehet eivät ole olleet sitoutuneita perhe elämään vaikka niin on luullut :) esikoinen on jo 15, kuopus 1v9kk. Ikä eroa lapsilla jokunen vuosi, ja suhteet on AINA kestänyt ainakin 6kk ennen kuin olen plussannut.

hyi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 5 lasta, neljän eri miehen kanssa. Minkäs sille mahtaa, jos haluaa monta lasta mutta miehet eivät ole olleet sitoutuneita perhe elämään vaikka niin on luullut :) esikoinen on jo 15, kuopus 1v9kk. Ikä eroa lapsilla jokunen vuosi, ja suhteet on AINA kestänyt ainakin 6kk ennen kuin olen plussannut.

Olet pelottava

Vierailija
24/39 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina unelmoinut isosta perheestä mutta poikamiehenä on saanu elellä. Rahaa löytyy ja oma maatila. Ikää alkaa olemaan jo sen verran että lapsien hankkiminen oman ikäisen naisen kanssa on mahdotonta. Mistäs päin sinä olet?

Vierailija
25/39 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko todeta,että 6kk,on mielestäni todella lyhyt aika.Eihän siinä ajassa opi edes tuntemaan toista.Saati sitten että tietäisi miten toinen suhtautuu perhe-elämään.

Vierailija
26/39 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maht.,

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hyi...

Mahtaa lapsilla olla selvä käsitys "normaalista" perhe elämästä. Tasapaoista toki?

Mahdoll joki persoonallisuudeb poikkeama, ?

Vierailija
27/39 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minut huolii, monetkin miehet :)

Vierailija
28/39 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko todeta,että 6kk,on mielestäni todella lyhyt aika.Eihän siinä ajassa opi edes tuntemaan toista.Saati sitten että tietäisi miten toinen suhtautuu perhe-elämään.

Itsellä kyllä tunteet herää nopeasti uudessa suhteessa, ja kyllä aina kysyn mieheltä hänen mielipiteensä perhe-elämästä. Kuudessa kuukaudessa ehtii tutustumaan toiseen jo melko hyvin. Minulla on 2 lasta ja molemmilla eri isä. Nyt olen alkanut seurustelemaan miehen kanssa jolla myös lapsia aikaisemmista suhteista. Ymmärretään toisiamme niin hyvin, tuntuu siltä että ollaan ihan luodut toisillemme.

Vierailija
29/39 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minut huolii, monetkin miehet :)

Niinno kyllähän ne miehet mielellään vastaanottaa helppoa pillua kun joku sitä jakaa.

Vierailija
30/39 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nämähän just eniten niitä miehiä löytävät. En tosin menis vannomaan että kukaan muu nainen näitä miehiä huolisi.

Monilla tällaisilla naisilla tuntuu olevan kauhea homma olla koko ajan tip top kunnossa, helpompi kait napata taas uusi "isi" kuvioihin.

Muutaman tällaisen naisen tunnen, ei mulla vaan näin ydinperheessä ole aikaa olla salilla, baareissa ja kavereiden kanssa.

Vierailija
31/39 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen naisen, jolla lapsia neljälle eri miehelle. Nainen on todella mukava ja herttainen, mutta mies-asioissa..voi voi. Kaikki miehet ovat olleet renttuja tms. En valitettavasti usko, että ns.kunnollinen mies huoliikaan. Eli miehet joita saa, ovat kaikki jollain tapaa epäkelpoja.

Vierailija
32/39 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uusperheessä ja suunnittelen lasta miehen kanssa. Tämän jälkeen olisi sitten kaksi lasta kahden eri miehen kanssa. Asia ei vaivaa minua mitenkään. Myös miehellä on lapsi ennestään. Jos tämäkin parisuhde johtaisi eroon, niin luulenpa että elelen sinkkuna sen jälkeen ihan omasta halustani. Vientiä mulla on aina ollut ja olen saanut ihan tarpeeksi kokea parisuhteen hyviä ja huonoja puolia. En jaksa enää mitään tunteiden vuoristorataa uudestaan.

Vierailija
33/39 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan! Mullakin on kolme lasta neljälle eri miehelle ja viides juuri kosi. Harmittaako? :p served!

Vierailija
34/39 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lortot vs. kunnon kansalaiset

Vierailija
35/39 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kenenkään unelma varmaankaan että naisella/miehellä lapsia usean kumppanin kanssa. Kyllä se minusta antaa negatiivisen vaikutelman, oli kyseessä mies tai nainen.

Vierailija
36/39 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä useampi mies olis musta kiinnostunut ja haluaisi seurustella kanssani, alkaisi tilanne jo ahdistaa. Nyt en sentään joudu torjumaan kuin noin yhden viikossa. Siitä vielä jotenkin selviää.

t. nainen, jolla kolme lasta kolmelle eri miehelle.

Vierailija
37/39 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis pöpsis. Kaksi lasta kahden miehen kanssa ja kolmas, lapseton tässä vieressä sohvalla. Olisi kyllä hyvää isäainesta mutta minulla on jo ikää liikaa ja nuorempikin lapsi kohta omillaan. Näissä lapsissa on se hyvä puoli että ennakkoluuloiset ääliöt suodattuu automaattisesti pois mieskandidaateista ja ne fiksut jää jäljelle.

Vierailija
38/39 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on kaksi lasta ja eri miehille. Esikon tein nuorena ja seurustelu ei ollut edes vakavaa, mutta lapsi on rakas, tärkeä ja vastuun olen kantanut, samoin kun lapsen isäkin. Toisen lapseni kohdalla luulin olevani lapsen isän kanssa loppuelämäni, mutta hän sairastui psyykkisesti, kävi väkivaltaiseksi ja nykyään on päihdeongelmainen kaiken lisäksi. Normaali työssäkäyvä, opiskellut mies, joka sairastui kun salama kirkkaalta taivaalta. Erottiin ja nyt olen kahden lapsen yh, lapset eri isille. Ja en välitä vähääkään mitä muut ajattelee, tai löydänkö joskus jonkun jonka kans jakaa arkeni. Osaan olla yksinkin ja olen onnellinen lapsistani. On halukkaita ollut, mutta itse olen halunnut nyt pyhittää aikani lapsiin ja uraani.

Vierailija
39/39 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ekan lapsen nuoruuden rakkauteni kanssa 16- vuotiaana. Tiet erosi kun lapsi oli 2- vuotta.

Seuraavan mieheni tapasin 20- vuotiaana ja hänen kanssaan ensimmäinen lapsi sai alkunsa neljän vuoden seurustelun jälkeen. Valitettavasti mies ei ehtinyt koskaan näkemään lastansa koska kuoli vähän ennen kuin lapsi syntyi.

Tämän jälkeen elin 10 vuotta sinkkuna kunnes tapasin nykysen mieheni jonka kanssa iltatähti syntyi kun olin 40. Nyt lapsi on 6- vuotias.

Elämä ei aina mene niinkuin suunnittelee. Onnellinen ole. Silti kaikista lapsistani ja rakkaudesta jonka sain kokea näiden miesten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä