Lähihoitaja, paljon sulla jää nettona käteen palkasta kuukaudessa?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa?! Mikä teillä sitten on veroprosentti? Mä teen kolmivuorotyötä, oon sairaanhoitaja, ja mulle jää käteen n. 1800€/kk.😳
Missä oot töissä?? Teen virka-aikaa. Oon siis sh. Ei lisiä. Käteen jää 1900 ja risat. Lisien kans jäi kaksvuorotyössä 2300-2500e/kk Mt-puoli.
Vierailija kirjoitti:
1400+lisät, noin 200-350€. Kolmivuorotyö yksityisellä.
Mikä firma noin surkeesti maksaa?
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitajan peruspalkka on 2600e ja ikälisän kanssa 2750e. 3-vuorotyössä saa keskimäärin 500-1000e lisää palkkaan. Sairaanhoitajien KESKIpalkka (huom. mtös päivätyötä tekevät mukana tässä) on 3100e.
Joten millä ihmeessä joku väittää, että keskimäärin jäisi käteen 1800e kuussa? Maksatko 50÷ veroja?
Ei sairaanhoitajille jokapuolella makseta samaa summaa. Ja sitäpaitsi, tehkää oma ketju. Tää oli
lähäreille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitajan peruspalkka on 2600e ja ikälisän kanssa 2750e. 3-vuorotyössä saa keskimäärin 500-1000e lisää palkkaan. Sairaanhoitajien KESKIpalkka (huom. mtös päivätyötä tekevät mukana tässä) on 3100e.
Joten millä ihmeessä joku väittää, että keskimäärin jäisi käteen 1800e kuussa? Maksatko 50÷ veroja?
Ei sairaanhoitajille jokapuolella makseta samaa summaa. Ja sitäpaitsi, tehkää oma ketju. Tää oli
lähäreille.
Kiinni jäit.
Kannattaisi vertailla brutto palkkoja.
Monella on pääoma tuloja ja niiden verotus menee työtulon verokortilla.
Itsellänikin työtulosta menee veroa melkein 30% ilman pääomatuloja se olisi lähempänä 20%.