Lähihoitaja, paljon sulla jää nettona käteen palkasta kuukaudessa?
Kommentit (27)
Keskimäärin 2478 euroa. Kolmivuorotyötä teen julkisella sektorilla.
Joskus joulunpyhien ja pääsiäisen jälkeen voi jäädä käteen 3000 euroa, jos sattuu pyhien työvuoroksi illat ja yöt.
Vierailija kirjoitti:
Joskus joulunpyhien ja pääsiäisen jälkeen voi jäädä käteen 3000 euroa, jos sattuu pyhien työvuoroksi illat ja yöt.
Sama täällä! :) Henkilökohtaisesti en kaipaa lisää palkkaa, mutta lisää käsipareja työpaikalle olisi hyvä saada.
Vierailija kirjoitti:
3-vuorotyö on aivan persiistä. Vie terveyden, yöunet ja ihmissuhteet.
Eikö siitä tosiaankaan makseta enempää?
Vierailija kirjoitti:
2100-2200 , sairaalassa
Juu ja kolmivuorotyö.
Enkä valehtele!
1600e ja hammashoitaja. Olen nyt äitiyslomalla ja mietin mitä tekisi jatkossa. Pidän työstäni, mutta ei sillä elä...
Vierailija kirjoitti:
Valehtelette.
Päiväkotiapulaisena normaalia päivätyötä tekevät ei halua vastata. Ei todellakaan jää kahta tonnia käteen, kun palkka ei ole sitä edes bruttona.
Mitä hittoa?! Mikä teillä sitten on veroprosentti? Mä teen kolmivuorotyötä, oon sairaanhoitaja, ja mulle jää käteen n. 1800€/kk.😳
1700 ja toimin osastonsihteerinä yliopistosairaalassa pelkässä päivävuorossa (ja muutenkin siisti toimistotyö).
Mun veroprosentti on 27.
terv. nro 2
1800-2300 e/kk. Riippuu lisien määrästä ja niiden maksuaikatauluista. Kolmivuorossa sairaalassa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa?! Mikä teillä sitten on veroprosentti? Mä teen kolmivuorotyötä, oon sairaanhoitaja, ja mulle jää käteen n. 1800€/kk.😳
Ei kannata kaikkea uskoa mitä täällä lukee
Vierailija kirjoitti:
Miten sinulla voi jäädä noin vähän käteen, kun sairaanhoitajan peruspalkka on nettona 1880e, ja tähän päälle tulee noin 300-700e nettona lisiä?
1400+lisät, noin 200-350€. Kolmivuorotyö yksityisellä.
Tänään tuli tilinauha ja nettona tulee kuun viimeinen päivä 1850,-
Teen kaksivuorotyötä.