Mies ei ymmärrä että aiheuttaa haluttomuuteni
Ollaan oltu naimisissa pari vuotta... Nyt kaduttaa että ikinä suostuin es koko kosintaan. Riidellään paljon ja mies on muuttunut negatiiviseksi valittajaksi. Hän nälvii minua milloin mistäkin ja päällimmäisenä valituksena on seksin puute. Olen monesti sanonut miehelle mitä minä tarvitsen syttyäkseni, mutta hän ei vain ymmärrä tai halua ymmärtää. En voi syttyä riitojen aikaan enkö silloin kun ukko on hapannaama... Enkö varsinkaan jos hänen yrityksensä saada minut syttymään ovat luokkaa "ime mun kikkeliä", "mennäänkö panemaan" tai se että hän puristelee rintojani ja peppuani ähisten samalla. Myös sössötys kuuluu usein tähän samaan "viettelyyn". Sitten hän purkaa minulle tuntojaan kuinka pahalta hänestä tuntuu kun on niin vähän seksiä ja että olen outo kun en halua. Minun pitäisi kehittää itseäni että pääsen yli näistä omituisista oloistani ja haluaisin enemmän seksiä...
Kommentit (31)
Yäk!!
Kuullostaa ihan mun exältä. Oikein viimeisen päälle tunnelmantappaja. Menee oikein kylmät väreet!!
Kerro lisää tuosta sössötyksestä. Olen utelias, koska kuulostaa tutulta.
Ei mies ole vastuussa naisen seksualisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Juu ei, mutta ei kai sitä nyt ehdoin tahdoin kannattaisi sabotoidakaan, meinaan jos haluaa että nainenkin haluaa..
Ap:n äijä kuulostaa ällömieheltä, ei ihme että menee halut.
Voin kuvitella.Helposti voi viedä toisen halut tahdittomuudella.Anna takaisin.Sano ettet sen kusista munaa ala imeä
Kyllä ensin pitää kysyä, mitä voi tehdä, ettei toiselta menisi halut ja sitten parhaansa mukaan tehdä, varsinkin kun niitä syitä on vähän ja oikeita. Vasta sitten voi alkaa valittaa puutteesta. Tyhmä mies!
Frigidi muijia kaikki tyynni.
Teet niin tai näin se on aina kuitenkin väärin.
Ja sitten niitä alapeukkuja kiitos jo etukäteen :D
Prinsessojen elämä ei ollutkaan kuin sadussa kerrottiin, ja sitten tuli se ilkeä ARKI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei, mutta ei kai sitä nyt ehdoin tahdoin kannattaisi sabotoidakaan, meinaan jos haluaa että nainenkin haluaa..
Miehen on vaikea ymmärtää, että suhteen edetessä seksin eteen pitää tehdä kasvavissa määrin palveluksia. Suhteen alussa saa puristelemalla persettä ja 2 vuoden päästä pitää varata romanttinen viikonloppumatka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen on vaikea ymmärtää, että suhteen edetessä seksin eteen pitää tehdä kasvavissa määrin palveluksia. Suhteen alussa saa puristelemalla persettä ja 2 vuoden päästä pitää varata romanttinen viikonloppumatka.
Tietyn tyyppisten miesten pitääkin. Minkä sille voi, jos on epähaluttava. Silloin tuo palvelusten tehtailu on pakollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai naisen on vaikea ymmärtää miksi suhteen alussa mies kehuu naista ja koskettaa intohimoisesti halutessaan seksiä, mutta suhteen edetessä heittää "ime mun kikkeliä" tai "mennäänkö panemaan" läppää. Pahimmillaan vielä oltuaan koko päivän äkeä hapannaama, joka on v*****lut naiselle joka käänteessä. Tuossa tilanteessa voi äijä kyllä seksin puutteesta syyttää vain ja ainoastaan itseään. Aika harva nainen haluaa masturbointi alustaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietyn tyyppisten miesten pitääkin. Minkä sille voi, jos on epähaluttava. Silloin tuo palvelusten tehtailu on pakollista.
miehen on myös vaikea ymmärtää miksi nainen on parisuhteessa epähaluttavan miehen kanssa. Poislukien palstan lompakkoloismies.
Nainen tarvitsee saannollisesti tuoretta mulkkua. Biologia siina taustalla. Pitaa saada vierasta geenia kiertoon. Kaikkein himokkaimmat naiset ovat ne jotka saavat miehelta ensimmaist kertaa. Haluttomimmat ne joiden kanssa tehty jo pari lasta. Taman geenit on jatkossa miksi haluta lisaa. Kaikki on biologiaa.
Vierailija kirjoitti:
Pikkupojan äänellä ja ilmeellä: "kato ku täällä on tällainen jölli, kato, kosketa, ota käteen" tai "ottaisitko multa silleen ihanasti suihin". Voit kuvitella miltä kuulostaisi pienen pojan suusta tuollaiset älyttömyydet... Sama fiilis tulee kun iso mies jokeltaa.
AP
Vierailija kirjoitti:
Nainen tarvitsee saannollisesti tuoretta mulkkua. Biologia siina taustalla. Pitaa saada vierasta geenia kiertoon. Kaikkein himokkaimmat naiset ovat ne jotka saavat miehelta ensimmaist kertaa. Haluttomimmat ne joiden kanssa tehty jo pari lasta. Taman geenit on jatkossa miksi haluta lisaa. Kaikki on biologiaa.
Ahaa, siis jollain biologisella mätänemisprosessilla peniksessä kiinni oleva parisuhteen osapuoli muuttuu vähitellen mulkuksi, joka on välinpitämätön, paitsi valittaessaan kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta.
Mies, mies ja mies...yksinhän se mies on siinä parisuhteessa.
Tyly mutta rehellinen kirjoitti:
Frigidi muijia kaikki tyynni.
Teet niin tai näin se on aina kuitenkin väärin.
Ja sitten niitä alapeukkuja kiitos jo etukäteen :D
Prinsessojen elämä ei ollutkaan kuin sadussa kerrottiin, ja sitten tuli se ilkeä ARKI.
Ei tuo kaukaa haettua ole. Nykynainen on kaksinaismoralistinen prinsessaharhainen, jolla on itsenäisyys noussut päähän. Hän voi vahvana itsenäisenä naisena vaatia paljon tekemätttä itse mitään ja vaatimukset miehille tuntuvat olevan hyvin ristiriidassa ja miltei mahdotonta kenenkään toteuttaa.
Ja alussa hän oli niin hellä ja huomaavainen rakastaja<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkupojan äänellä ja ilmeellä: "kato ku täällä on tällainen jölli, kato, kosketa, ota käteen" tai "ottaisitko multa silleen ihanasti suihin". Voit kuvitella miltä kuulostaisi pienen pojan suusta tuollaiset älyttömyydet... Sama fiilis tulee kun iso mies jokeltaa.
AP
Äh, voi ei, kuulostaa erittäin tutulta, tuota pelkäsinkin. Minun mieskin puhuu pikkupojan äänellä pikkupojan juttuja sängyssä.. Vie NIIN halut.
Ukko on törppö. Ei ihme että et halua. Kannattaisi miettiä häipymistä.