Mies ei ymmärrä että aiheuttaa haluttomuuteni
Ollaan oltu naimisissa pari vuotta... Nyt kaduttaa että ikinä suostuin es koko kosintaan. Riidellään paljon ja mies on muuttunut negatiiviseksi valittajaksi. Hän nälvii minua milloin mistäkin ja päällimmäisenä valituksena on seksin puute. Olen monesti sanonut miehelle mitä minä tarvitsen syttyäkseni, mutta hän ei vain ymmärrä tai halua ymmärtää. En voi syttyä riitojen aikaan enkö silloin kun ukko on hapannaama... Enkö varsinkaan jos hänen yrityksensä saada minut syttymään ovat luokkaa "ime mun kikkeliä", "mennäänkö panemaan" tai se että hän puristelee rintojani ja peppuani ähisten samalla. Myös sössötys kuuluu usein tähän samaan "viettelyyn". Sitten hän purkaa minulle tuntojaan kuinka pahalta hänestä tuntuu kun on niin vähän seksiä ja että olen outo kun en halua. Minun pitäisi kehittää itseäni että pääsen yli näistä omituisista oloistani ja haluaisin enemmän seksiä...
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää tuosta sössötyksestä. Olen utelias, koska kuulostaa tutulta.
Pikkupojan äänellä ja ilmeellä: "kato ku täällä on tällainen jölli, kato, kosketa, ota käteen" tai "ottaisitko multa silleen ihanasti suihin". Voit kuvitella miltä kuulostaisi pienen pojan suusta tuollaiset älyttömyydet... Sama fiilis tulee kun iso mies jokeltaa.
AP
Äh, voi ei, kuulostaa erittäin tutulta, tuota pelkäsinkin. Minun mieskin puhuu pikkupojan äänellä pikkupojan juttuja sängyssä.. Vie NIIN halut.
Mitä he ovat sanoneet, kun olette asiasta keskustelleet? Olette te sitten lapsia, kun olette tuon mahdollistaneet? Mieshän tekee noin samasta syystä kun koirat nuolevat pallejaan.
Aika kuvo ukko! Ymmärrän haluttomuutesi ap. Ei hajuakaan mitä tossa tilanteessa vois tehdä... muuta ku ehkä jättää tää hapannaama ja etsiä joku parempi mies.
Itse annoin kerran takaisin ap:n tekstin kaltaiselle ukolleni niin, että kun toinen oli ihan väsyneenä taju kankaalla, niin ähisin, että aletaan panemaan, nyt paneettaaaaahhh. Arvatkaa, innostuiko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää tuosta sössötyksestä. Olen utelias, koska kuulostaa tutulta.
Pikkupojan äänellä ja ilmeellä: "kato ku täällä on tällainen jölli, kato, kosketa, ota käteen" tai "ottaisitko multa silleen ihanasti suihin". Voit kuvitella miltä kuulostaisi pienen pojan suusta tuollaiset älyttömyydet... Sama fiilis tulee kun iso mies jokeltaa.
AP
Hyi hittana. Anteeksi, mutta repeilen täysin. En ahdingollesi, vaan sille, että onko tuollaisia ukkoja olemassa!? Pikkupojan äänellä sössöttää jortikastaan? Johan nyt. En osaa kuvitella, enkä edes halua:D. Oma ukko samaa kaliiberia, mutta pikkupoikamaisuus puuttuu. Vaihdetaanko päittäin, saat matalasti örisevän hapannaamaturjakkeen<3
Nykynainen haluaisi prinssin, sellaisen josta jonain päivänä tulee kuningas. Mies joka osaa kantaa vastuun sitä omasta puolesta valtakunnastaan. Pitäisi huolta lapsistaan, niistä prinsseistä ja prinsessoistaan, joista jonain päivän heistä vuorostaan pitäisi tulla kungattaria tai kuninkaita.
Vaan mitä on tarjolla. Hovinarreja, jotka naurattavat muita naisia. Juhlivat ja pitävät hauskaa. Elävät kuninkaan tai kuningattaren siivellä, ottamatta vastuuta mistään. Eivät edes puheistaan. Jankuttavat seksistä lähinnä, muuhun kun heistä ei oikein ole.
Siihen prinsessä sanoo "mielummin yksin, kun narrin kanssa". Narri suuttuu siitä ja alkaa haukkumaan prinsessaa ja muita prinsejä. Siinä vaiheessa prinsessa on opiskellut kuningattareksi ja heittää narrin ulos hovista. Narri siirtyy kolkutelemaan muiden valtakuntien ovia, kunnes on niin nähty ja surkastunut, ettei häntä päästetä enää edes sisälle.
Sen pituinen se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mies ole vastuussa naisen seksualisuudesta.
Juu ei, mutta ei kai sitä nyt ehdoin tahdoin kannattaisi sabotoidakaan, meinaan jos haluaa että nainenkin haluaa..
Ap:n äijä kuulostaa ällömieheltä, ei ihme että menee halut.
Miehen on vaikea ymmärtää, että suhteen edetessä seksin eteen pitää tehdä kasvavissa määrin palveluksia. Suhteen alussa saa puristelemalla persettä ja 2 vuoden päästä pitää varata romanttinen viikonloppumatka.
Tietyn tyyppisten miesten pitääkin. Minkä sille voi, jos on epähaluttava. Silloin tuo palvelusten tehtailu on pakollista.
Jäin vaan miettimään miksi ihmeessä nainen on suhteessa miehen kanssa joka on epähaluttava ja jolta haluaa lähinnä palveluksia? Nainen haluaa olla marttyyri ja maksullinen?
Ei voi syttyä, jos ei sytyä, mikäs siinä.
Kumpikin teistä on kertonut toiselle, mitä pitäisi muuttaa, että homma toimisi. Kumpikaan ei pysty muuttum aan.
Luultavasti molemmat pitävät toisen vaatimuksia mahdottomina, koska pitäisi muuttaa itseään.
Tämä mielipide tulee keräämään alapeukkuja, koska mieshän on ääliö ja hänen pitää muuttua, nainen olkoon sellainen kun on tietenkin! (Ja ei, en tarkoita, että ap:n pitää alkaa tykätä mihen perseilystä, vaan että hänen mielestään vain miehen tulee muuttua)
Vierailija kirjoitti:
Ei voi syttyä, jos ei sytyä, mikäs siinä.
Kumpikin teistä on kertonut toiselle, mitä pitäisi muuttaa, että homma toimisi. Kumpikaan ei pysty muuttum aan.
Luultavasti molemmat pitävät toisen vaatimuksia mahdottomina, koska pitäisi muuttaa itseään.
Tämä mielipide tulee keräämään alapeukkuja, koska mieshän on ääliö ja hänen pitää muuttua, nainen olkoon sellainen kun on tietenkin! (Ja ei, en tarkoita, että ap:n pitää alkaa tykätä mihen perseilystä, vaan että hänen mielestään vain miehen tulee muuttua)
Kerropa miten AP:n tulisi tässä tapauksessa muuttua?
Näitä lukiessa sitä vain onnittelee itseään, että on mennyt naimisiin oikean miehen kanssa eikä tuollaisen kamalan itsekkään ja naisia täysin ymmärtämättömän pikkupojan kanssa. Auttaaisiko tuohon edes seksuaaliterapia vai onko kyse miehen isosta asenneongelmasta, jota hän ei halua korjata.
Vierailija kirjoitti:
Aika harva nainen haluaa masturbointi alustaksi.
Jos nyt totta puhutaan, niin nainen on miehelle AINA pelkkä masturbointialusta. On muuten yhdyssana tuo.
Menit hänen kanssa naimsiin syystä, että___?