Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Untuvatakit maksaa ebsyssa 5-8 euroa kotiin lähetettyinä

Vierailija
28.09.2016 |

Eikä niistä mene tullia eikä alvia. Laskettelutakit siitäkin edullisempia

Kommentit (186)

Vierailija
181/186 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Näin mainoksessa Aivan ihanan untuvatakin. Mutta palelen siis vanhoissa koska untuva revitty eläviltä linnuilta.

Vierailija
182/186 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaaminen ebayn kautta antaa niin paljon hyvää fiilistä.ei sitä ostarista saa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/186 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne höyhenet pursuaa kankaan läpi parin viikon käytön jälkeen. Näyttää itse siltä kanalta.867

Vierailija
184/186 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppias harmittelee kun hinnat tulee esille. 

Vierailija
185/186 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mää ostan kaiken, minkä pystyn ebaysta.

Yksinhuoltajallakin on vara sisustaa kun kamppeet maksaa 2-5e 😂

Ja kiva, kun vaatteita saa muutamalla eurolla niin viitsii joskus ostaa uusia ilman että tuntuu että aina on lapsilta poies :)

Meikitki tilaan sieltä :) verraten, 200värin luomiväripaletti 20e, suomessa halvimmankin merkin yksittäisen väri 2e.

Mitenkähän turvallisia noin halpojen luomivärien materiaalit on? Hmmm, kiinalaiset laittaa melamiinia äidinmaidonkorvikkeeseen, joten luomivärien kemikaalit voi olla aika villejä.

Oletteko muuten nähneet aasialaisten tyhjentävän äidinmaitokorvikehyllyjä täällä Suomessa ja kiikuttavan ne postiin? On tullut monta kertaa eteen. Itse en ostaisi sieltä suunnalta mitään kosmetiikkaa, hygieniatuotetta, ruokaa, juomaa, siivoustuotteita tai astioita. Vaatteetkin epäilyttävt, kankaat voivat olla täynnä myrkkyjä. Isojen, tunnettujen valmistajien uskon/toivon huolehtivan noista asioista, mutta nuo halvat hinnat ovat todella epäilyttäviä.

Kun olin töissä kassalla, aasialaiset tulivat hakemaan laatikkokaupalla korvikkeita, ja niiden piti olla just pahvilaatikoissa, irralliset eivät käyneet. Luulin itse asiassa heidän ostavan niitä omiin etnisiin kauppoihinsa, mutta ilmeisesti lähettävätkin ne Aasiaan sukulaisille.

Olen kerran tilannut Ebaystä topin (Kiinasta), ja se haisi aivan helvetin pahalta. Ainahan uusissa vaatteissa on se tietty kemikaalin haju, mutta tuo toppi haisi "myrkylliseltä". Pesin sen koneessa, ja sen jälkeen kone haisi pari viikkoa myrkyltä. Meni kyllä suoraan roskiin, enkä ihmettelisi jos puoli Vantaata olisi saanut jonkun myrkytyksen, kun toppi Vantaan jätteenkäsittelylaitoksella poltettiin...

Mä tilasin Elloksen alesta samanlaisen haisulitakin. Pesin monta kertaa, tuuletin ulkona viikkoja.. haju vain seurasi. Varmaan sain jokun geenivirheen siitä takista..

Vierailija
186/186 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tilaan Ebaystä meikkejä, mutta Englannista ebay.co.uk. Ihan samoja mitä meilläkin marketissa myydään, mutta edullisempia. Saa myös sellaisia merkkejä, joita ei Suomesta löydy tai löytyy tosi huonosti. W7 esimerkiksi tosi hyvä ja edullinen meikkimerkki. Wet'n Wildiakaa ei enää Suomessa myydä, siinäkin hinta-laatusuhde enemmän kuin kohdillaan näin pari esimerkkiä mainitakseni.

Ei kaikki Ebayssä myytävä ole kiinasta ja jos isoin osa onkin niin samaa Kiinakamaa myydään paljon täällä Suomessakin.

Vaikka kuinka kirjoittaa osoiteriville co.uk, niin kyllä sekin paikka tursuaa sitä kiinakamaa. Itse käytän aina juuri kyseistä sivustoa ja paljon harvemmin näkee uk lähtömäänä kuin kiina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi