Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulevat mammat janakkala/hämeenlinna

06.03.2006 |

Olen kohat vuoden asunut turengissa mieheni ja koiran kanssa ja nyt meille on tulossa hartaasti odottettua perheenlisäystä. Olisi kiva tutustua muihinkin ekaa masukkia odottaviin mammoihin ja vaihtaa kuulumisia...

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivät kuluu niin kamalan nopeesti, että tuntuu ettei saa mitään oikein aikaseksi vaikka muka koko ajan touhuaa jotain :)

Mulla on käyny muutaman kerran niin että kun olen juttuni kirjottanu tänne niin sitte se ei ookkaan menny perille asti ja taas kaikki uusiksi, eli yhteydet pätkii täälläkin päässä...

Kyllä me ollaan kovasti nimee mietitty, mutta ei oikein tahdo löytyä sellasta nimee jonka kumpikin kelpuuttas ja kun kummallakaan meistä ei ole ollu mitään tiettyä nimee päivänselvänä.

On se kumma, että yhden nimen päättäminen on niinkin vaikee juttu vaikka maailma on nimiä pullollaan :)

Ens viikolla tosiaan pitäs taas mennä sinne ultraan... Aika hyvillä mielin sinne kuitenkin ollaan menossa, että ei mitään paniikkia. Tänään kävin neuvolassa ja taas mut ripitettiin hyväksi kun paino nousee ihan liika ja noottia tuli myös siitä kun teen pelkkää yötyötä ja elämä sen takia epäsäännöllistä... Kaiken kaikkiaan jäi aika ankee fiilis tältä neuvola reissulta :(

Kai se täytyy vetää tennarit jalkaan ja painella koiran kans ympäri tienoota hiki hatussa ;)

Meidän masukki on aika moinen menijä, se potkii ja heittää kuperkeikkaa välillä niin paljo että tuntuu ihan " inhottavalta" mutta on se silti niin hienoo. Ei me haluttu tietää kumpi sieltä meinaa oleskelu lupaa anoa... elämässä pitää olla jännitystä =)

Se on kyllä totta, että jos et jostain syystä oo esim. vaan rekisteröiny masukin liikkeitä koko päivänä niin kummasti se epäilys hiipi heti takaraivoon, että onko kaikki hyvin...???

Haavena olis kyllä useempi lapsi saada, mutta yriteään nyt ensin suoriutua tästä ekasta kunnialla...

Sattukin tosi kivasti kun tossa kirjotteli teidän tuleva naapuri...

muffins81 rv21

Vierailija
22/43 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas meillä " hankalat" s-postiosoitteet, pitäisi varmaan perustaa toinen sellanen " secret-osasto" . Voidaanhan me kyllä tätäkin kautta jutella. Juu, tästä meidän ikkunasta näkyy kun rakentavat niitä teidän kämppiä! Meidänkin yhtiö valmistunut vasta reilu vuosi sitten.

Meillä on muuten sama ammattikin, lisäksi mulla on se terkkarin tutkinto mitä oot miettinyt kanssa. Meillä myös mies aika paljon pois kotoa ja sukulaiset kaukana (niinkuin edellisessäkin asuinpaikassa).

Tähän taloyhtiöön ystäväperheeseen syntyy kanssa vauva heinäkuussa (toinen lapsi). Muuten täällä onkin liian vähän lapsiperheitä ollut, vanhempaa porukkaa enimmäkseen. On saanut liiankin rauhassa hiekkalaatikolla leikkiä. Onneksi ne teidän rivarit valmistuu, jos tulis lisää lapsiperheitä!

Kyselit sitä neuvolan numeroa, se on 03/680 1445. Siinä on samassa äitiys-, lasten-ja ehkäisyneuvola. Kuntalisää lapsista ei valitettavasti saa, muutoin kun jos lapsi on yksityisellä hoidossa. Hölmöä, eikös. Muutatteko heti toukokuussa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en odota enää, enkä asu edes Turengissa, mutta kuitenkin...

Siis meidän kauan ja hartaasti odotettu esikoispoikamme syntyi helmikuussa (jonka siis saimme kolmen vuoden " tekemisen" ja hormoonihoidon tuloksena...) Niin ja meilläkin on kaksi koiraa ja asumme Rengossa omakotitalossa... Mutta mulla käytössä auto joka päivä, (kaksi autoa taloudessamme), joten olisin kyllä kiinnostunut tapaamaan, jos vaan huolitta mukaan...

napero ja poika kohta 2kk

Vierailija
24/43 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivahan se vaan on jos saa lisää kavereita... Oikein paljon onnea pikku miehestä :) Teidät sitte palkittiin piinaavien pitkien vuosien jälkeen... Meillä aikaa ei onneksi kerennyt kulua kuin vuosi, mutta siinäkin ajassa kyllä kerkesi pelkäämään sitä kaikkein pahinta ja pettymään sen sata kertaa... Mullakin on auto käytettävissä päivittäin...

Minkäs laisia nämä teidän karvaiset vaavit on...?

Meillä on Bullmastiffi " uros" (kastroitu) joka on maailman kiltein ja hyväsydämisin koiruli. Onhan se vähän laiskan puoleinen mutta sitäkin verrattomin " seura koira"

-muffins rv22-

Vierailija
25/43 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koirat ovat cavalierkingcharlesinspanielit ja ikää neideillä on kaksi ja kolme vuotta... Toinen on todella rauhallinen tapaus ja antaa kaiken periksi nuoremmalleen, joka onkin sitten melkoinen enrgiapakkaus, aina pitäis olla hänen kanssa tekemässä jotain... Mutta ovat ottaneet pojan todella hyvin vastaan, suojelevat häntä... Vieraat eivät pääse hetkeksikään rauhaan, kun pitää olla selvillä koko ajan ettei vaan pojalle tapahdu mitään... Ja ulkoilu hetkemme ovat todella huvittavaa katseltavaa, kun molemmat neidit menevät miten sattuu ja emäntä karjuu pää punaisena hiki valuen kun joutuu työntämään vaunuja tuolla loskassa... Ollaan varmaan annettu tosi hyvä kuva täällä itsestämme... (viime viikolla kun käytiin pidemmällä, niin kolme mammaa tulivat vastaan, yksi kehui kun on niin nätit koirat ja yksi sanoi " kaikkia ne ihmiset huushollissaan pitää kun on pieni lapsi..." Teki mieli sanoa ja pahasti...)

Mutta siis olis kyllä kiva tavata tai ainakin täällä vaihtaa kuulumisia... Oli tosi kiva lukea noita teidän raskausaikaa... Tuli oma raskausaika mieleen, vaikkei siitä ole kauaa... Ja vaikka tuota raskautta ei ihan heti silloin kuulunut, niin kaikki on " unohtunut" kun sai tuon nyytin syliin, on se vaan niiiin ihana... Sydän sulaa kun se naureskelee ja hymyilee, joka päivä täällä mamma " itkee" , kun on niiiin ihana poika... Taitaa olla nuo hormoonit jokseenkin sekaisin vieläkin...

Napero ja poitsu 7vko+4pvä

Vierailija
26/43 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitas tosiaan vaihtaa kuulumisia s-postin kautta ( mun s-posti: muffins81@luukku.com) tai voidaan kirjotella täälläkin. myöhemmin vois oikeestikki tavata... mä en tosiaan täältä päin oikein tunne ketään muuta kuin miehen sukulaisia, niin tosiaan ois kiva saada ihan oikeita kavereita =)

Hieno juttu että teidän koirat on ottanut pojan hyvin vastaan. Mites neitokaiset suhtautu kun aloit odottamaan...? huomaskone mitään erikoista? Meidän " poika" Axu nimeltään, kyräili mua alkuun ihmeissään ja haisteli hirveesti, joten kai se huomas että nyt on muori vähän kummallinen...

Nää loska kelit on kyllä inhottavia... varmasti on oma haasteensa lykkiä vaunuja tuolla sohjossa, eikä yhtään passaa vähätellä sitä kuran määrää mitä koirat jalossaan tuo sisälle asti... No mulla se on vasta edessä päin :)

Ne hoidot on kuulemma tosi rankkoja. Meillä oli tarkotus alottaa hoidot clomeilla ja lääkkeetkin oli jo ostettu ja labroihin varattu aika, mutta ei niitä sitten koskaan onneksi tarvinnut alkaa käyttään, kun masukki oli jo sitonut 9 kk vuokrasopimuksen =) sekin piti varmistaa kolmella eri testillä ennen kuin uskalsi uskoa sitä todeksi.

Hormoonit kyllä hyrrää välillä vähän liiankin kans, välillä kaikki ottaa niin päähän ja hetken päästä taas kaikki on niiiin iiihanaa... kuulostaako tutulta...?

-muffins-

Vierailija
27/43 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muffins81:

Voitas tosiaan vaihtaa kuulumisia s-postin kautta ( mun s-posti: muffins81@luukku.com) tai voidaan kirjotella täälläkin. myöhemmin vois oikeestikki tavata... mä en tosiaan täältä päin oikein tunne ketään muuta kuin miehen sukulaisia, niin tosiaan ois kiva saada ihan oikeita kavereita =)

Hieno juttu että teidän koirat on ottanut pojan hyvin vastaan. Mites neitokaiset suhtautu kun aloit odottamaan...? huomaskone mitään erikoista? Meidän " poika" Axu nimeltään, kyräili mua alkuun ihmeissään ja haisteli hirveesti, joten kai se huomas että nyt on muori vähän kummallinen...

Nää loska kelit on kyllä inhottavia... varmasti on oma haasteensa lykkiä vaunuja tuolla sohjossa, eikä yhtään passaa vähätellä sitä kuran määrää mitä koirat jalossaan tuo sisälle asti... No mulla se on vasta edessä päin :)

Ne hoidot on kuulemma tosi rankkoja. Meillä oli tarkotus alottaa hoidot clomeilla ja lääkkeetkin oli jo ostettu ja labroihin varattu aika, mutta ei niitä sitten koskaan onneksi tarvinnut alkaa käyttään, kun masukki oli jo sitonut 9 kk vuokrasopimuksen =) sekin piti varmistaa kolmella eri testillä ennen kuin uskalsi uskoa sitä todeksi.

Hormoonit kyllä hyrrää välillä vähän liiankin kans, välillä kaikki ottaa niin päähän ja hetken päästä taas kaikki on niiiin iiihanaa... kuulostaako tutulta...?

-muffins-

Mulla vähän kestää nää vastaamiset, kun täällä on yksi nuori mies joka jostain syystä menee kaiken muun edelle...

Ei meillä neidit (koirat) tainnu muuten sitä huomata, kuin että mun massun päälle ei saanut tulla... Ja sitten loppuvaiheessa, kun alkoi supistella, ne ihmetteli kun en lähtenyt lenkille, ja viime kesänä kun makasin sohvalla viisi viikkoo (kesälomani!) kun oli jostain kumman syystä huono olo...

No, ei mekään keretty varsinaisesti hoitoja aloittaa... Tai siis meidän piti mennä toukukuussa inssiin, ja piikitinkin että saatiin eka tulemaan menkat (mulla ollut ongelmia niiden kanssa aina) ja sitten että munasolu alkaa kasvamaan ja kiinnittymään... Ja meijän tuurilla sitten paras päivä olis ollut vkoloppuna... (ja K-HKS kiinni) , joten lääkäri ehdottikin kotikeinoja... Luovutin tuossa vaiheessa, ja olin valmis " aloittamaan" hoidot uudestaan syksyllä ja nauttimaan kesästä, mutta sitten poika saikin alkunsa... Ja aika uskomattomalta tuntui, tein varmaan yli kymmenen raskaustestiä, enkä sittenkään uskonut että meille oli todellakin tulossa vauva... Oikeastaan se tuntuu vieläkin aika ihmeeltä... Mutta siis on kuitenkin kaikella tavalla totta.

Mitenkäs teillä, koska sulla/teillä on la? Miten sun raskausaika on mennyt?

Napero ja poika 7vk+6pvä

Vierailija
28/43 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa kiva, kun tähän pinoon kirjottelee nyt pari lisää:)

me saatiin muuttopäivä ja 23.5 muutetaan tai sit viikonvaihteessa, mut silloin kuitenkin.

mä en nyt ehditkään enempää, kun mies on edellleen poissa....

Vierailija
29/43 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuso on päiväunilla, joten jos nyt ehtis, siis jos Juuso tänään nukkuisi. Hampaita on tulossa lisää ja päiväunet ei oikein meinaa onnistua. Mulla otti flunssan kanssa takapakkia ja kuume nousi uudestaan pariksi päiväksi, mutta nyt taas helpottaa, nuhankin kanssa.

me saatiin tosiaan muuttopäivä, ja meidän nykyinen asunto on varattu, joten tuo muuttaminen taitaa sitten IHAN OIKEASTI toteutua! Olis vaan taikasauva jota vois heilauttaa, niin kaikki kamat siirtyi täältä uuteen asuntoon.

olipas tylsää, kun muffinsilla oli kurja neuvolakäynti. kuulostaa ihan samalta, kun meidän pojan neuvolakäynnit...meidän Juuso kasvaa hyvin, mutta aika epätasaisesti, eli ottaa spurtteja, joten käyrät heittelee ja siitäkös neuvolantäti aina jaksaa valittaa! Toivottavasti teillä on siellä kivoja tätejä lastenneuvolassa. menee muuten hermot pian noiden käyriinkatsojien kanssa.

kiva...meidän pyykinpesukone vähän temppuilee. siinä ei ohjelma mene itestään eteenpäin. pitää käydä ite kääntämässä namiskaa aina vähän, niin sitten pesuohjelma jatkuu, muuten pyörittää samaa kohtaa vaikka 3 tuntia, paitsi, että linkouksen osaa lopettaa!! huh, koitan tässä 2 viikkoa tolla pärjätä, kun mies tulee sitten kotiin. en viittis yksin lähteä pesukoneostoksille pojan ja kasvavan mahan kanssa. Siis vaikka olen voinut nyt ihan loistavasti:)

Meidän tulevista naapureista tiedän sen verran, että niistä uusista asunnoista on varmaan vasta 5-6 myyty, ja meidän lisäksi vain yksillä näistä on lapsi: heidän esikoinen syntyi tammi-helmikuun vaihteessa, mutta muut ovat eläkeläisiä!

Huh, kun täällä tupruttaa taas lunta! Tuleekohan kevät ikinä???

Hipsu rv 19

Vierailija
30/43 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku miehet tahtoo olla sellasia, että ne vie melkein kaiken äidiltä liikenevän ajan =)

Se on hieno homma että teilläkin se sitten kuitenkin tärppäsi niinkin " helposti" ... Meillä kerettiin mulle tehdä se varjoaine huuhtelu ja muutase ei sitten tarvinnutkaan, siellä oli kai joku tosi pini tukos tai mutka tai jotain... Oli se kuitenkin jollakin tapaa pienen pini järkytys kun ¨masukki sitten ilmoittikin tulostaan, jotenkin sitä oli vain psyykannut itteensä että se saisi alkunsa vasta tän vuoden puolella hoitojen jälkeen, mutta ei sillä näin on aina parempi ja päivääkään en vaihtaisi. Meillä laskettu aika olis elokuun alku puolella, joten kesä menee aika tukalissa oloissa. Välillä jo nyt tuntuu että kaikki ahistaa ja kiristää ja mikään asento ei ole hyvä, mutta noin niinku muuten on kyllä kaikki menny ihan hienosti.

Minkäs lainen paikka renko on asua? itse en tiedä paikasta yhtään mitään ohi olen ajanut ja sijainin tiedän suunnilleen :)

-muffins-

Vierailija
31/43 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt kun kerkisin tännekin, niin vastailen vähän...

Meillä siis oli ristiäiset lauantaina, ja nyt meidän pikkumiehellä on sitten itsensä näköinen nimi Eetu. Ristiäiset meni tosi hyvin, Eetulla meinas vaan mennä väenpaljoudessa hermot, kun olis pitänyt mennä sylistä syliin... Eikä saanut olla äidin sylissä, äitin poika... Ainakin vielä... Katsotaan sitten kymmenen-viidentoista vuoden päästä...

Renko on hyvin rauhallinen ja viihtyisä paikka... Tai ainakin me ollaan täällä viihdytty tän kaks vuotta tosi hyvin. Mies on kylläkin asunut täällä sillon kun tavattiin ja sitten asuttiin muutama vuosi (viisi) yhdessä Hattulassa, kunnes ostettiin tää talo miehen isältä. Kun kerta tiedettiin mitä saadaan. Miehen vanhemmat on tän rakentaneet, mutta isä halusi myydä pois kun miehen äiti kuoli tuossa viitisen vuotta sitten... Ja mehän oltiin heti valmiita ostamaan... On tää sen verran hieno!!! Niin ja tää on tällainen noin 3000 ihmisen asuttama pieni kunta Hämeenlinnasta noin 15km Turkuun päin.

Nyt täytyy taas rientää, Eetu huutelee... Täytyy yrittää ottaa Muffins (kirjoitettiinko noin?) tuo sun sähköpostiosoitteesi... Jos vaikka sinne sais kirjoitettua...

napero ja Eetu reilu 2kk

Vierailija
32/43 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi napero

Tässä on taas viime päivinä ollu ihan hirveesti kaikkee puuhaa, etten oo ollenkaan kerenny poikkeen täällä.

Hienoo että pikku miehellä on nyt sitten nimikin...

Ehkä tosiaan vois kirjotella ton s-postinkautta... juu se nimi oli ihannoikein kirjotettu =)

Nyt pitää kai lähtä koiraa ja itteensä lenkittään, ettei taas tuu kauheesti sanomista tosta painon noususta :(

-muffins rv25-

Vierailija
33/43 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerkeehän sitä välillä tännekki... päivät kuluu niin äkkiä kun on kaiken laista puuhaa.

Hieno homma että pikku mieskin sai nyt ihan oikeen nimen =)

Varmaan olis tosiaan helpompi kirjotella s-postinkautta...

Joo ja nimi oli ihan oikein kirjotettu =)

Vaan mun täytyy varmaan lähtä lenkittään meitin koirulia ja samalla vähän itteenikin, ettei taas tartte neuvolassa rutista :)

_muffins rv25-

Vierailija
34/43 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen perheeni kanssa muuttamassa Turenkiin kesäkuun alussa. Tällä hetkellä perheeseen kuuluu miehen lisäksi 11kk vanha esikoinen ja odottelen toista lasta , rv 14 nyt menossa, eli vaavimme syntyy elo-syysvaihteessa. Olisi erittäin mukava tutustua samanikäisiin ja samassa tilanteessa oleviiin ja tietysti samalta paikkakunnalta!!!

Vierailija
35/43 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli oikein " mukava" pääsiäinen pojan kanssa - oltiin mahataudissa! Onneksi se nyt sitten kunnolla ohi ja taas jaksaa itekin touhuta pihalla ja istua hiekkalaatikon reunalla.

EETULLE onnittelut nimensaannista!

Meidän Juuso täytti 2 viikkoa sitten 1vee ja viime lauantaina viettiin synttärijuhlat. Meillä oli aika paljon väkeä täällä pienessä kolmiossa, mutta ihan kivasti meni kuitenkin. Juuso sai paljon kaikkea kivaa, pientä ja vähän isompaa lahjaksi. Onnellisena vaan miehen kanssa todettiin, ei huolta, kun on isompi asunto luvassa!

Tämä meidän nykyinen asunto on nyt sit vihdoin ja viimein myyty!!! Voi unohtaa ajatukset kahden asunnon loukusta! Ja nyt pitäs sit oikeesti ruveta suunnittelemaan tota itse muuttoakin -meidänhän pitäs muuttaa 4 viikon päästä. Musta on niin ihanaa päästä muuttamaan!!!

Viime perjantaina olin äitipolilla rakenneultrassa ja meidän Kakkosella on kaikki hyvin. Kakkonen on kasvanut tosi tasasta tahtia ja kehittynyt niin kuin pitääkin:) Sukupuoltakin kätilö tarkasteli, mutta se ei näkynyt varmuudella, joten vielä ei kannata kuulemma lastenhuonetta maalata. Itse vaan naureskelin, että lastenhuone on jo tapetoitu isoveljen väreillä. Ultran perusteella vauvi siis vaikutti tytöltä!!!! Kätilö ei siis nähnyt kiveksiä, mutta se ei kuulemma tarkoita, etteikö niitä tällä vaavilla kuitenkin voisi olla. Noh, ihan samahan tuo on! Ja siis jännitys säilyy loppuun asti tämänkin asian suhteen.

Nyt alkaa meidän Juuso kyllästyä äidin kirjotteluun. Iskä tuli kyllä viiime perjantaina kotiin, mutta nyt se on taas reissussa pari päivää. Sitten pitäisi rauhoittua tämä reissaaminen.

Kivaa Vappua teille kaikille!

Mites muuten, jokos Muffins oli uudelleen rakenneultrassa???

Hipsu ja Juuso 1v sekä Kakkonen rv21

Vierailija
36/43 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa vaan tänne " tuppu" kylään =)

Mistäs päin te olette tänne muuttamassa? Olis tosiaan kiva tutustua...

Meillä tällähetkellä rv18 eli laskettu aika elokuun alussa...

Vierailija
37/43 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä sivuilla ilmeisesti tökkii aina välillä... kun viimeksi kävin ja kirjottelin tänne, niin se ilmotti molemmilla kerroilla että viestin jättäminen ei onnistunut ja nyt niitä sitte on kuitenkin kaks :)

Hieno juttu että ootte saanu asunnon myytyä (hipsu), nyt sitten voikin vähän huokasta helpotuksesta... Me ei olla edelleenkään löydetty minkään laista taloo vaikka ahkerasti ollaan käyty katteleen :( Se on kumma mitä pitemmälle kevät etenee sitä enemmän sitä omaa taloo kaipaa... kai se kuulu kevääseen, kaikki talon, autojen ja muutenki kaiken uuden hankinta.

Hieno homma että ultrassa kaikki on hienosti ja mitäpä väliä sillä on kumpi sieltä tulee kunhan on terve. Me käytiin toisen kerran ultrassa ja aina vaan pää on niin ettei siitä kunnolla kuvia saa ja nyt sitte näytti siltä että istukka on jotenkin liian alhaalla tai jotain ja sen takia joudutaan taas meneen rv28 ...

Nyt taidan lähtä vähän shoppaileen kevään kunniaksi...

Kaunista kevätpäivää kaikkille!!!

-muffins rv25+

Vierailija
38/43 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa muutama päivä sitten jo veljeni sai laitettua Eetun kuvan tuonne kastetut.fi -sivuille... Elikkäs jos haluatte voitte köydä sieltä kurkkaamassa Eetua... Kanta-Häme - Renko -kohta...

Napero ja Eetu 2,5kk

Vierailija
39/43 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis me muutetaan järvenpäästä. ja halutaan " tuppu" kylään. ollaan mieheni kanssa molemmat pieniltä paikkakunnilta kotosin, eikä olla kovin hyvin viihdytty järvenpäässä. just harmikseni mielessäni mietin, että eipä jäädä tänne paljon mitään kaipaamaan. en mä tunne täältä kuin muutaman naapurin; ja niistäkin vain yhden vähän paremmin, joten eipä taida meitäkään kukaan kaivata muutettuamme.

mäntyniemeen ollaan muuttamassa. missäpäin te asutte? onkos teillä minkälainen asunto? me asutaan nyt rivitalossa ja muutetaan isonpaan, eli turengissa meillä on sitten 4h+k+s, mahdutaan sitten kahden lapsen kanssa tosi hyvin.

mä odotan muuttoa innolla. saa lisää tilaa ja hämeenlinna on mulla tuttua seutua ja tampereelle on paljon kavereita tai tuttuja ja sukulaisia. mun mies on töiden puolesta aika paljon poissa kotoa, vähän vaihtelee, ja sillai vähän mietittyttää muuttaa paikkakunnalle mistä ei tunne ketään. Hyvinkäällä asuu yksi hyvä kaveri, mutta siihen se sitten jää.

Mites sulla, onko turenkin muuten tuttu teille? ja kuinka paljon oot tutustunut paikkakuntalaisiin vuoden aikana?

Vierailija
40/43 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi ku oisin aikasemmin tiennyt että ootte muuttamassa turenkiin kun me just sieltä muutettiin tänne Vantaalle ja jätettiin omakotitalo siellä tyhjilleen...Haetaan siihen vuokralaista ja se on 5h+k+s 142m2 ja tosi iso piha ja sen sellaista...mutta kun teillä on jo asunto niin voi hitsin hitsi...

Marjaniemi on hienoo seutua mutta siellä asuu myös spurguja tai ainakin mitä mä tiedän mutta enhän kyllä osaa sanoa minne ootte muuttamassa...mutta siellä kuitenkin ne asustelee...

Turenki on ihan kiva pieni kylä asua mutta yks huono puoli siinä on...tarpeeks kauan kun asuu siellä niin kaikki tuntee kaikki....nimim.ex-poikaystävä oli sieltä...

Mutta muuten tosi ihana kylä,itse tykkäsin siellä asua ja välillä kaipaa sitä rauhaa mitä ei täällä ole vaikka ollaan miehen kanssa molemmat isoista kaupungeista,mä Tampereelta ja hän täältä Vantaalta!!!

Mutta vastailepa ja multa saa kysyä Turengin paikkoja jos haluaa...Mutta hyvää kevään jatkoa ja kysy jos haluat tietoo...mun meiliossa on tintti30@netti.fi