Syyskuun sydämet 2011
En löytänyt syyskuussa 2011 synnyttävien pinoa. Tein vahvan plussan tänään, haamuja jo muutaman päivän aikaisemmin. LA oli omien laskujen mukaan 29.8.
Täällä olis pikku 2 tulossa, esikoinen syntynyt 01/10.
Kommentit (14)
Täällä myös laskurien mukaan laskettuaika 29.8. Meille on tulossa ensimmäinen=) Missä vaiheessa pitäisi ottaa yhteyttä neuvolaan?
Piia, en usko että vielä on mitään kiirettä moneen viikkoon. Minä varmaan mainitsen neuvolassa kun vien yhden lapsista sinne tammikuun lopussa. Viikkoon 14 mennessä pitää käydä lääkärillä ja jos haluaa sen niskapoimumittauksen niin se tehdään viikolla 11-12 muistaakseni.
Pinja
Syyskuun alkupäiville osuu laskettu täälläkin, joten tähän pinoon koen kuuluvani. Pitkään ja hartaasti toivottu toinen lapsi alulla, esikoinen täyttää jo pian 10v. Olo on aika epätodellinen, jännittääkin aika lailla! Onnittelut teille muillekin vastikään plussanneille!!
Terve kaikille!
Ilmottautuisin mukaan tähän joukkoon, sillä tein tänään selvän haamun kp 30/28. Laskettuaika näyttäisi olevan 7.9.2011 mikäli kaikki menee hyvin. Meillä on ennestään miehen kanssa pieni poika jolla on ikää 1v 1kk ja nyt siis pikkukakkonen näyttäisi olevan tuloillaan. Ennen esikoisen syntymää tosin sain kaksi varhaisenvaiheen keskenmenoa, joten kieli keskellä suuta mennään. Olen iloinen uudesta tulokkaasta, mutta realistinen km:n mahdollisuudesta. Mennään niinkuin luoja suo =)
Aivan niinkuin Sanniksella hieman on epätodennäköinen olo ja jänskättää. Hauskaa kuitenkin on se, että mieheni veljen tyttöystävä on myös raskaana. Minä 5. viikolla, hän 7. viikolla!
Mitäs oireita teillä on? Mulla mahaa nipistelee kaiken aikaa (pelkäsinki et on menkat tulossa, mutta kun maha ei kuitenkaan ollut turvoksissa niinkuin normaalisti niin epäilinkin, että paksuna ollaan). Myös vatsa on ollut sekaisin, hiukka väskättää ja alkuviikosta anoppi sai mut itkemään ihan hulluna. Nyt tajuan, että saattoi omilla hormoneilla olla asian kans tekemistä =)
Ihanaa odotusta kaikille, toivottavasti saadaan pian seuraa tuolta kuumeilijoiden puolelta. Olenkin siellä seuraillut Pikkukakkosten pinoa, ja vaikka en kirjoitellut niin kaikkien kuulumiset siellä on tuttuja - toivottavasti saadaan paljon seuraa sieltä - monilla taisi olla loppukuusta jännittävät päivät taas!
minäkin juuri plussasin! Nyt on kp 38/28-37 ja periaatteessa kai sitten rv 5+3. Digitaalinen testi näytti viikkoja 3-4, mutta mulla nousee se raskaushormoni aina tosi hitaasti muutenkin.
Meille olisi siis tulossa neljäs lapsi ja LA on 1.9. Vielä en hihku riemusta, sillä meillä on takana yksi keskenmeno viikolla 11+5, mutta toivotaan, että tämä sujuisi nyt mallikkaasti.
Kirjoitellaan nyt aktiivisesti, kun ainakaan me ei vielä kerrota tästä, vasta ekan ultran jälkeen, jos kaikki on kunnossa.
äiti_Espoosta rv 5+2
Mutta ehkä nää joulun välipäivätkin vaikuttaa siihen, ettei ihmiset vielä notku koneella (paitsi minä :)
Mulla ei ole kummemmin raskausoireita. Välillä aivastaessa repäisee mahasta ja tunteet tuntuu olevan aika pinnassa. Mulla on yleensäkin olleet lähes oireettomat alkuraskaudet.
P
Sais nyt jo tulla jotain, että tuntuis vähän todellisemmalta koko juttu :)
Mulla on yleensä alkanut lievä pahoinvointi viikolla 6-7 ja sitä onkin jatkunut sitten melkein loppuun saakka.
Mä oon koneella melkein aina, kun oon lasten kanssa kotona ja aika paljon ne puuhailee jo tuolla itsekseen, mitä nyt 1-vuotias piipahtaa välillä tässä sylissä.
Minkäs ikäisiä lapsia sulla on, Pinja79? Meillä 1, 5 ja 6.
Epätodellista oloa lisää osaltaan se, että mulla on toistaiseksi ollu aika vähän mitään oireita. Ekassa raskaudessa oli etova olo alusta neljännelle kuulle asti lähes koko ajan, mutta nyt vaan ajoittain tulee sellasia yökötyksen aaltoja. Lisäksi huimailee välillä ja päikkärit maittaa työpäivän jälkeen. Omituisin oire tähän asti on ollu reisissä tuntuvat supistuksen kaltaiset kipuilut. Sellasista kärsin viimeksi synnytyksessä - tosin hirvittävän paljon voimakkaampina!
Tervetuloa uusille plussaajille, toivotaan tosiaan eloa tähänkin ketjuun niin on joku foorumi missä jakaa vielä miltei salaisia tuntojaan! :)
Sannis, mulla kans tuntuu synnytyskivut just reisissä.
Äiti-Espoosta, meillä on lapset syntyneet -05, -06, -08, -09 ja -10. Ihan kiva tahti :)
Lapset katsoo luontodokumenttia ja syövät karkkia. Toivottavasti ilotulitukset näkyis ikkunasta, nii ei tarttis ulos asti lähteä katsomaan.
P
Hyvää, iloista ja onnellista uutta vuotta kaikille :)
Lueskelin tuolla odotuspuolella, että siellä taitaa olla muutama plussannut, joka ei tänne vielä ole ehtinyt. Varmasti pian saadaan kuitenkin vipinää tännekin - etenkin kun ihan uudet tulokkaat löytää tiensä odottajiin =)
Jännä muuten, miten eri raskaudet todella ovat erilaisia. Ekan kanssa oli mulla tosi hyvä olo kaiken aikaa ja tämän kanssa on nyt jo selvästi heti heikompi olo. Pää on kipeä, ja heikottaa kaiken aikaa. Nälkä on yhtä kova kylläkin!
Tein uuden pinon meille tammikuuhun. Siirrytään siis sinne kirjoittelemaan.
Ajattelin että tuolainen lista mukana olijoista voisi olla hyvä. Viitsittekö ilmoittaa minulle lasketun ajan, monesko lapsi ja synnärin niin täydennän listaan.
Laskettu taitaa olla syyskuun alkupäivinä. Elokuisten pinoa mietin myös, koska tämä ei missään tapauksessa mene syyskuulle asti, mutta valitsin kuitenkin tämän oikean kuukauden mukaan.
Jos kaikki menee ok tulossa on kuudes kullannuppu. Ja niin hartaasti odotettu ja toivottu lapsi, ettei toista sellaista maailmassa varmaan olekaan.
P