Naiset eivät ymmärrä pinnallisuuttaan
Kaiken ikäiset ja -näköiset naiset ovat perse pystyssä odottamassa itselleen varakasta ja suurituloista miestä.
Sitten suuttuvat kun tajuavat, että nämä varakkaat miehet pariutuvat mieluummin tyhmän ja yksinkertaisen näyttelybimbon kanssa. Tai vaihtoehtoisesti naisten kanssa joilla on rahaa ja statusta.
Sama vääristynyt käsitys omasta markkina-arvostaan pätee joissain määrin myös miehiin, mutta miehet eivät läheskään ole niin ahneita ja pinnallisia kuin naiset.
Sinä nainen, joka tiedostat omaavasi pienet tulot, miksi edelleen odotat ahneuksissasi itsellesi varakasta miestä, ja samalla tuomitset nämä nuoret miehet jotka eivät halua maksullista naista?
Kommentit (28)
Ai. Mulla on ainakin pienituloinen mies. Mut se on kiltti, luotettava, rehellinen, hauska, komea ja sil on iso muna.
Jaa, että sinun teoriasi mukaanko naiset ovat pinnallisia!? Voi vittu näitä "naiset" - aloituksia.
Ja miehetkö tiedostavat täysin oman pinnallisuutensa?
Vierailija kirjoitti:
Jaa, että sinun teoriasi mukaanko naiset ovat pinnallisia!?
Kyllä. Huomattavasti pinnallisempia ja laskelmoivampia kuin miehet.
Missä niitä näkee noita persepystynaisia?
Sen verran erikoinen luonnonilmiö että menisin katsomaan.
Kerropa itsestäsi ap. Minkä ikäinen olet, oletko saanut koskaan naista, minkälainen äitisuhde sinulla on, oletko kaikkia kohtaan noin aggressiivinen ja minkälainen lääkitys sinulla on?
Vierailija kirjoitti:
Miksi väität että haluan varakkaan miehen? Ainoat kriteerini ovat älykkyys ja hyväsydämisyys. Olen itse pienituloinen, joten mielummin en seurustelisi isotuloisen miehen kanssa. Erilaiset elintasot voisivat aiheuttaa liikaa ongelmia suhteessa, enkä oikeastaan jaksa ihmisiä joille korkea elintaso ja siihen liittyvä kuluttaminen on hyvin tärkeää.
Ei kannata edes yrittää, ei tuo halua mitään muita vastauksia kuin niitä jotka ovat hänen kanssaan samaa mieltä.
Ap yleistää taas kun ei muuta keksinyt ja selibaatti senkun vaan jatkuu kun et asennevammas ( ei parane edes rahalla) takia kelpaa kelleen. Millos aattelit itse mennä töihin? Vai oliko se niin että sun vinksahtaneessa mielessäs yhteiskunta on sulle jotakin velkaa?
Sä et nyt tajua että ne sun tuntemat ja sulle pakit antaneet naiset eivät edusta koko naissukukuntaa. Ilmeisesti et ole törmännyt naisiin jotka eivät odota varakasta miestä koska et osaa sellaisia nähdä eli olet kiinnostunut ihan vääränlaisista naisista itse,
Vierailija kirjoitti:
Sen verran erikoinen luonnonilmiö että menisin katsomaan.
Et näe niitä, koska sulla ei ole tarpeeksi rahaa.
Ei saatana, meehä nukkuu siitä 😹😹
Vierailija kirjoitti:
Yleensä. Minä ainakin tiedostan. Naisen rahoilla, tutkinnoilla, suosiolla tai ammatilla ei ole mitään väliä. Se mikä merkitsee on hänen reidet, lantio/vyötärö-suhde, sekä tietenkin takamuksen muoto, elastisuus, kimmoisuus, pehmeys ja tekstuuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen verran erikoinen luonnonilmiö että menisin katsomaan.Et näe niitä, koska sulla ei ole tarpeeksi rahaa.
Eikö edes kuvissa voisi nähdä?
Millaisia ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen verran erikoinen luonnonilmiö että menisin katsomaan.Et näe niitä, koska sulla ei ole tarpeeksi rahaa.
Millaisia ovat?
Näyttävät samalta kuin kaikki naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä. Minä ainakin tiedostan. Naisen rahoilla, tutkinnoilla, suosiolla tai ammatilla ei ole mitään väliä. Se mikä merkitsee on hänen reidet, lantio/vyötärö-suhde, sekä tietenkin takamuksen muoto, elastisuus, kimmoisuus, pehmeys ja tekstuuri.
Tämä on ihan paskapuhetta.
Olen nähnyt että loppupeleissä kyllä naisen koulutus ja rahat yms merkkaa yllättävän paljon siinä vaiheessa kun ollaan etsimässä vaimoa.
Toki pelkän seksikumppanin etsinnässä ei merkitse.
Itse en naisena välitä rahasta yhtään (suurin rakkauteni oli luottotiedoton ja muutenkin veloissa eikä se ollut mikään ongelma...) vaikka olen itsekin aika köyhä. Myöskään klassinen komeus tai maskuliinisuus ei kiinnosta, mutta miehen pitää olla kolmea asiaa: älykäs, lahjakas ja karismaattinen. Olenko sitten poikkeus, vai kenties ihan yhtä vaativa mutta vain eri tavalla? Kaikki eivät etsi todellakaan samoja asioita tai arvosta varallisuutta yhtä korkealle, mutta on aika luonnollista että etsii kumppanissa sitä, mitä haluaisi itsekin olla. Materialistinen ja pinnallinen nainen etsii helposti rikasta miestä ja komeaa miestä. Ja pinnallisia ihmisiä nyt löytyy molemmista sukupuolista...
Mä haluan itselleni hyvät tulot, että voin tarvittaessa vaikka elättää mieheni. Siksi opiskelen insinööriksi. Miehessä minulle on tärkeintä, että tulemme luonteidemme puolesta hyvin juttuun ja pystymme puhumaan asioista, viihdymme toistemme seurassa, välillämme on kipinää ja seksuaalista intohimoa ja seksi toimii.
- nainen
Mieheni on lähihoitaja. Milläs sen selität? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia ovat?Näyttävät samalta kuin kaikki naiset.
No häh? Missä kaikki naiset perse pystyssä odottavat miehiä kun en ole nähnyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia ovat?Näyttävät samalta kuin kaikki naiset.
No häh? Missä kaikki naiset perse pystyssä odottavat miehiä kun en ole nähnyt?
Ei valmiiksi pystyssä, mutta kuitenkin valmiina nostamaan perseet pystyyn jos tarpeeksi varakas ukko näyttää kiinnostusta.
Miksi väität että haluan varakkaan miehen? Ainoat kriteerini ovat älykkyys ja hyväsydämisyys. Olen itse pienituloinen, joten mielummin en seurustelisi isotuloisen miehen kanssa. Erilaiset elintasot voisivat aiheuttaa liikaa ongelmia suhteessa, enkä oikeastaan jaksa ihmisiä joille korkea elintaso ja siihen liittyvä kuluttaminen on hyvin tärkeää.