Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos lopettaisit nykyisessä työpaikassa työsi niin olisitko helposti korvattavissa?

Vierailija
27.09.2016 |

Entä menisikö yritys konkurssiin?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, kahdessa päivässä löytyi uusi tekijä. Eli hyvinkin helposti olen korvattavissa :)

Vierailija
2/26 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes suurin pomo i ole korvaamaton eikä. Kukan muukaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin olisin korvattavissa, alallani on ikävän suuri työttömyys. Jäisin jo mielelläni pois työelämästä, 30 vuotta kohta jo työtä tehtynä. 

Vierailija
4/26 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko firma on korvattavissa..

Vierailija
5/26 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä siihen korvaaja löytyisi, samoin kun minä olen tuurannut montaa työkaveria. Ei se työ mitenkään vaikeaa ole jos on normaalilla maalaisjärjellä varustettu ja osaa sumplia asioita.

Vierailija
6/26 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äitiyslomalla, esimieheni on jo löytänyt tilalleni tuuraajan.

Vierailija
7/26 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverit pystyisi paikkaamaan, mutta täysipainoisesti vasta vuoden parin päästä. Osaamiseni on kertynyt 12 vuoden ajan. Talon ulkopuolelta tulevalta menisi vuosia.

Vierailija
8/26 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisi korvaaja, tottakai. Ei kukaan ole korvaamaton.

Vierailija
9/26 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Ehkä parin viikon jälkeen esimies saattaisi kysäistä onko minua näkynyt. Eivät varmasti edes huomaisi, jollei kahvimaito loppuisi.

Ihan kiva että tästä saa palkkaa mutta voisin vihdoin jo tehdäkin jotain.

Vierailija
10/26 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukautta saattaisi kone vähän köhiä jossain tietyissä asioissa, joita vain minä olen hoitanut, mutta suht nopeaan saisivat minut korvattua. En ole todellakaan korvaamaton, eikä usean tuhannen ihmisen firma kaatuisi lähtööni.

Vierailija
11/26 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kaikki ole korvattavissa. Firma meni konkurssiin sen jälkeen kun sieltä lähdin.

Vierailija
12/26 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Ehkä parin viikon jälkeen esimies saattaisi kysäistä onko minua näkynyt. Eivät varmasti edes huomaisi, jollei kahvimaito loppuisi.

Ihan kiva että tästä saa palkkaa mutta voisin vihdoin jo tehdäkin jotain.

*reps* Olet hauska.

Sinkkumies

Vierailija
13/26 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti ja tulijoita kyllä riittää

Vierailija
14/26 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en löytäisi firmalle ostajaa, niin eipä jäisi muita vaihtoehtoja kuin lopettaa yritystoiminta. 

Vierailija
15/26 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut voisi korvata vaikka huomenna. Meidän kolmen hengen tiimillä on tarvittaessa töihin tuleva tuuraaja, joka osaa hienosti noin 95% mun työstä. Ja fiksuna oppis lopunkin nopsaan.

Vierailija
16/26 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai olisin korvattavissa. Edelliselläkään työpaikalla ei kauaa perään kaivattu, vaikka tein ihan älyttömän hyvin töitä.

Vierailija
17/26 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tehdään asiantuntijatyötä, jossa jokainen on omalla tavallaan ainutlaatuinen. Silti jokainen meistä on korvattavissa toisella.

Vierailija
18/26 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En helposti, mutta korvattavissa silti. Vuoden verran voisi mennä, että uusi osaisi saman kuin minäkin. Konkurssi ei uhkaisi.

Vierailija
19/26 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta ei yritys konkurssiin menisi. Kestäisi vain kauan kouluttaa uusi tyyppi hommaan ja yrityksen päästä taas jaloilleen. Hassua asiassa on, että olen matalapalkkaisella alalla, jolla ei tarvitse tutkintoa.

Vierailija
20/26 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kaikki ole korvattavissa. Firma meni konkurssiin sen jälkeen kun sieltä lähdin.

olen sairaslomalla työtapaturman takia ,ei löydy mistään korvaajaa ja saattaa mennä koko kioski nurin sen takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä