Mieheni ei ole koskaan sanonut minua kauniiksi
Tiedän kyllä, että en ole mikään kedon kaunein kukka, mutta kehuja olen kuitenkin saanut muilta tahoilta niin nuorempana kuin nyt vähän vanhempanakin.
Yhteistä taivalta on takana jo 12 v. ja joskus oon asiasta mieheltä kysynytkin. On vastannut jotain ympäripyöreää. Muutenkaan mies ei ole "kehuja-tyyppiä" ellei ole ihan tosissaan jostain asiasta. Eikä harrasta muillakaan tavoin ilon ja hyvän mielen tai mielihyvän tuottamista muille ihmisille (tai minulle) ihan vaan antamisen ilosta.
Hitto vie, miksi katselen koko ukkoa?
Kommentit (25)
Täällä yhteisiä vuosia 5, lapsia 2, kehuja satunnaisesti ruuasta. Kertaakaan ei ole kehunut ulkonäköä,ei tosin haukkunutkaan. Spontaanisti kertonut rakastavansa noin 2 kertaa. Kukkia tuo äitienpäivänä ja noin joka toinen syntymäpäivä. Itse yritän kiitellä ja kehua, mutta enempi tuntuu vaivaantuvan kuin ilahtuvan. Hyvin iloton ja tunneköyhä oli lapsuuskotinsa, ja sen huomaa....
Ei aikuinen mies rakasta naista hänen ulkonäkönsä takia. Ulkonäön pitää olla sellainen, joka miellyttää ja herättää halut, mutta ihan oikeasti: ei aikuinen mies jaksaisi elää naisen kanssa vain siksi, että tämä on kaunis. Ja sama päinvastoin: jokainen nainen haluaa miehen, jonka kokee haluttavaksi, mutta parisuhteeseen tarvitaan paljon muuta kuin klassisen komeaa ulkonäköä!
Munkaan mies ei kovin kehuja jakele. Tiedän että hänen mielestään on olemassa minua kauniimpia naisia, mutta onhan minunkin mielestäni oleamassa miestäni komeampia miehiä. Ei se estä sitä, etteikö rakastettaisia ja pidettäisi haluttavina toisiamme.
Sitä paitsi kauneus on katoavaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika erikoista. Mun mies on ainakin monesti sanonut, että olen maailman kaunein yms. Ehkä miehesi tosiaan ei ajattele, että olisit kaunis. Karua.
Et kai sinä tosissasi usko olevasi maailman kaunein nainen?
Sanoinko niin? :D Tiesitkö, että kauneus on katsojan silmässä. Mieheni on tosi rakastunut minuun, joten hän varmaan näkee minussa maailman kauneimman naisen. Itse en toki ole samaa mieltä.
Joo, näin arvelinkin. Minä olen itse niin kamalan realistinen ihminen, että kiusaantuisin kovasti, jos minulle sanoisi yhtään kukaan niin.
Niin, mutta ei kauneus ole sellainen asia, jota voitaisiin objektiivisesti tarkastella. Mies ei ole sellainen, että laukoisi kohteliaisuuksia ihan vaan ollakseen kohtelias, vaan jos sanoo jotain, niin on oikeasti sitä mieltä. Uskon siis, että hän saattaa hyvinkin ihan rehellisesti ajatella, että olisin maailman kaunein. :D
Samaa mieltä. Ei ulkoisesti täysin epämiellyttävän kanssa halua olla, kyllä siinä pitää edes jonkun asian miellyttää, että suhteeseen lähtee.