Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei ole koskaan sanonut minua kauniiksi

Vierailija
27.09.2016 |

Tiedän kyllä, että en ole mikään kedon kaunein kukka, mutta kehuja olen kuitenkin saanut muilta tahoilta niin nuorempana kuin nyt vähän vanhempanakin.
Yhteistä taivalta on takana jo 12 v. ja joskus oon asiasta mieheltä kysynytkin. On vastannut jotain ympäripyöreää. Muutenkaan mies ei ole "kehuja-tyyppiä" ellei ole ihan tosissaan jostain asiasta. Eikä harrasta muillakaan tavoin ilon ja hyvän mielen tai mielihyvän tuottamista muille ihmisille (tai minulle) ihan vaan antamisen ilosta.
Hitto vie, miksi katselen koko ukkoa?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Pistä pihalle, kun ei kauniiksi kehu.

Vierailija
2/25 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista. Mun mies on ainakin monesti sanonut, että olen maailman kaunein yms. Ehkä miehesi tosiaan ei ajattele, että olisit kaunis. Karua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan, mikä on ihan ymmärrettävää, koska ensinnäkään en ole kaunis ja toiseksi mies vaikuttaa yhtä kasvosokealta kuin minäkin eli ei hän muistakaan ihmisistä kommentoi tai edes oikein muista ulkonäköä. Mutta hän saa minut tuntemaan itseni kauniiksi ja se on pääasia. Se näkyy siinä, kuinka hän katsoo minua (silloinkin kun luulee, etten huomaa).

Jossain kohtaa jollain moottoripyöräretkellämme ohitimme ladon, jonka seinään oli kirjoitettu isolla, että "Olet kaunis", ja suurin ulkonäkööni liittyvä kohteliaisuus mieheltä oli se, että hän osoitti tekstiä minulle.

Vierailija
4/25 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika erikoista. Mun mies on ainakin monesti sanonut, että olen maailman kaunein yms. Ehkä miehesi tosiaan ei ajattele, että olisit kaunis. Karua.

Et kai sinä tosissasi usko olevasi maailman kaunein nainen?

Vierailija
5/25 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kohdalla johtuu ankeasta lapsuudesta, missä kehuminen oli yhtä kuin ylpistyminen. Mies osoittaa teoilla että perhe on kaikki kaikessa. Tänäänkin oli ostanut kukkia 🙂

Vierailija
6/25 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle varmaan on.

Vierailija
7/25 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies pitää sinua kauniina, ei hän muuten olisi kanssasi. Jotkut miehet eivät tosiaankaan vain osaa ladella kohteliaisuuksia. Oletko sinä muuten koskaan kehunut miestäsi komeaksi? Jos sanoisit häntä komeaksi saattaisi hänkin innostua sanomaan sinua kauniiksi.

Vierailija
8/25 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi hän miehelleen olla hänen maailman erityinen nainen ja se on vielä syvällisempää ja pirun seksikkäämpää kuin "kaunis :)

Vierailija
9/25 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni kohdalla johtuu ankeasta lapsuudesta, missä kehuminen oli yhtä kuin ylpistyminen. Mies osoittaa teoilla että perhe on kaikki kaikessa. Tänäänkin oli ostanut kukkia 🙂

Kiva mies sulla :)

Valitettavasti aloittajan mies ei osoita tunteillaan edes teoilla, vaan on aina minäensin ja minuntarpeet ja envoinythieroasattuusormiin jne.

Vierailija
10/25 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoinko niin? :D Tiesitkö, että kauneus on katsojan silmässä. Mieheni on tosi rakastunut minuun, joten hän varmaan näkee minussa maailman kauneimman naisen. Itse en toki ole samaa mieltä.

Vierailija
11/25 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoinko niin? :D Tiesitkö, että kauneus on katsojan silmässä. Mieheni on tosi rakastunut minuun, joten hän varmaan näkee minussa maailman kauneimman naisen. Itse en toki ole samaa mieltä.

Joo, näin arvelinkin. Minä olen itse niin kamalan realistinen ihminen, että kiusaantuisin kovasti, jos minulle sanoisi yhtään kukaan niin. 

Vierailija
12/25 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minunkaan mieheni koskaan sanonut, että olisin kaunis. Ja totta on, että olen paremminkin ruma kuin kaunis. Kovin arkisen näköinen. Arvostan miestäni, kun hän ei valehtele.

Vierailija
13/25 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ajattelee eri tavalla. Se että ne pysyy suhteessa tarkoittaa että niilä on hyvä olla ja vaimoon ollaan tyytyväisiä. Ei ne osaa ajatella että nainen katsoo asioita hieman toisin.

Vierailija
14/25 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En se mäkään mikään kedon kukkanen ole, mutta joskus voisi jostain edes kehua. Mua toisinaan niin kyllästyttää, kun positiivista palautetta saa korkeintaan kerran kuussa (jos sitäkään), että kun olen tehnyt tosi hyvän kastikkeen. Voi vittu!

Hän osaa kehua ja kertoa mukavia asioita, muttei mulle. Jatkuvasti kehuu jotain telkkarissa nähtyä, tai silmät pitkällä tapittaa..

Kyllästyttää.

Vierailija
15/25 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on sanonut minua kerran rumaksi, kun kysyin että pitääkö tämä minua kauniina. Olisitte vain iloisia että teidän miehenne pitävät näkemyksensä ominaan.

Vierailija
16/25 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä minunkaan mieheni ole kehunut, ikinä. Muut miehet kyllä on kehuneet.... Aika kurjaa kyllä 😔 Kun olin hoikempi ja viimeisen päälle meikattu ja laitettu juhlissa ei mies voinut pitää näppejään irti minusta eli kai piti kauniina, mutta en ymmärrä miksi ei voi koskaan sanoa.

Vierailija
17/25 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajatellaan realistisesti että kuinka moni mies pystyy saamaan itselleen juuri sellaisen naisen ulkonäöllisesti mistä tykkää, ehkä 1%? Kaikki muut tyytyy siihen mitä saa, miksi kehua siinä tilanteessa?

Minä en tykkäisi mistään enemmän kuin rehellisesti kehua naistani maailman kauneimmaksi mutta kyllä minä tiedän että en luultavasti tule koskaan saamaan edes perusnättiä naista.

Vierailija
18/25 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ajatellaan realistisesti että kuinka moni mies pystyy saamaan itselleen juuri sellaisen naisen ulkonäöllisesti mistä tykkää, ehkä 1%? Kaikki muut tyytyy siihen mitä saa, miksi kehua siinä tilanteessa?

Minä en tykkäisi mistään enemmän kuin rehellisesti kehua naistani maailman kauneimmaksi mutta kyllä minä tiedän että en luultavasti tule koskaan saamaan edes perusnättiä naista.

Mutta eikö mies kykene rakastamaan sellaistakin naista jonka ulkonäkö ei miellytä? Kun mies alkaa rakastaa naista, mies näkee naisen kauniina.

Vierailija
19/25 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö mies kykene rakastamaan sellaistakin naista jonka ulkonäkö ei miellytä? Kun mies alkaa rakastaa naista, mies näkee naisen kauniina.

Toiveunta. Ei kai se naisen ulkonäkö muutu miksikään, miten syntyy rakkaus jos ulkonäkö ei ole viehättävä?

Vierailija
20/25 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole ulkonäöstäni kehuja saanut näiden yhdessä oltujen 20 vuoden aikana mieheltäni, muilta kyllä jonkun verran. Kysyin kerran riidan jälkihempeilyssä asiasta ja hän sanoi ensin, että ei osaa kehua ja sitten mies sanoi, että kyllähän hän kehuu! Sanoin, että mulla on menneet kehut ihan ohi ja tähän mieheni sanoi, että viikonloppunakin hän kehui tekemääni ruokaa! No just.. Eli aina kun hän kehuu vaikka ruokaa, niin minun pitää ymmärtää kehun koskevan myös ulkonäköäni? Kun tätä ihmettelin, niin mies sano asian olevan suurinpiirtein niin, eli kun hän jotakin kehuu, niin hän on silloin tyytyväinen ja onnellinen. Ja koska olemme yhdessä näin kauan olleet, niin onhan hän tyytyväinen minuun.

Hieman karua tuo mielestäni on, mutta pitää sitten yrittää tehdä hyvää sapuskaa niin saa tällaisia ylitsevuotavan runsaita kehuja. Pakko pärjätä näillä. :)