Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä ovat tämän hetken päätavoitteesi?

Vierailija
27.09.2016 |

Minun on treenata mahdollisimman timmi kroppa ja saada mahdollisimman tyydyttävä seksielämä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astmadiagnoosi ja ammatinvaihto.

Äskettäin esiin tullut keuhkovaivani on ilmeisesti muhinut jo pitkään, joten se ei näy tarpeeksi testeissä. Jos saan diagnoosin, toivon voivani opiskella työn ohella ja työllistyä samalle työnantajalle eri tehtäviin.

Vierailija
2/24 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saada velat maksettua ja kerätä rahaa, että pääsen jossain vaiheessa kahden vuoden tauon jälkeen ulkomaille. Parisuhde olis myös kiva saada ja seksiä, mut huonolta näyttää niiden osalta, joten pidän tavoitteet realistisina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdä vallankumous ja kaataa hallitus.

Vierailija
4/24 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vuorokausirytmi ja muutenkin elämänhallinta kunnossa.

Vierailija
5/24 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saavuttanut kaiken.

Vierailija
6/24 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitä hengissä.

Vierailija
7/24 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Saada oma firma menestymään niin että se elättää meidän perheen lisäksi pari muutakin perhettä

2. Kasvattaa lapsestani empaattinen ja fiksu ihminen

3. Muuttaa isompaan asuntoon

4. Huolehtia paremmin itsestäni, laihtua 15 kiloa ja treenata tehokkaammin

5. Panostaa parisuhteeseen ja juhlia sen 20-vuotista taivalta suurellisesti parin vuoden kuluttua.

Vierailija
8/24 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyä hereillä siihen asti kun haen kakarat Justinia katsomasta.

Vierailija
9/24 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätavoite on kirjaimellinen: saada pääni sellaiseen kuntoon, että elämä alkaa tuntua mielekkäältä.

Vierailija
10/24 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tavoitteita, ellei elämästä nauttimista lasketa. Tosin eipä se tavoite ole mihinkään muuttunut kymmeniin vuosiin.

Vierailija
11/24 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtua 30 kiloa ensi kesään mennessä.

161/81

Vierailija
12/24 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyä töissä eläkkeeseen asti ja sitten muuttaa etelään.

Vierailija
13/24 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilla metamfetamiinia.

Vierailija
14/24 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehittää itseäni niin, että voin hakea erästä työtä ja sitten saada se työ. Tähän menee vielä aika kauan, enkä tiedä, saavutanko koskaan tavoitetta. Homma ei edes ole sellainen, jota haluaisin tehdä loppuelämäni, mutta se antaisi minulle jotain, mitä olen aina halunnut. Muitakin tavoitteita on, mutta tämä on nyt tärkein.

Vierailija
15/24 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitä hengissä aina yhdestä päivästä. Saada elämä jotenkin vain kulumaan kun ei se itsestäänkään lopu.

Vierailija
16/24 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidemmän ajan tavoite päästä opiskelmaan ja tykätä siitä. Tämän päivän tavoite mennä nukkumaan ajoissa.

Vierailija
17/24 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluttautua uuteen ammattiin ja saada töitä siltä alalta. Pysyä terveenä mieleltä ja ruumiilta.

Vierailija
18/24 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Willy Loman kirjoitti:

Päätavoite on kirjaimellinen: saada pääni sellaiseen kuntoon, että elämä alkaa tuntua mielekkäältä.

Tää nimimerkki Willy Loman on sympaattisen tuntuinen. Toivottavasti asiat hoituu ja saat mitä tarvitset!

Vierailija
19/24 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla kävelemättä pikajunan alle. Tähän päivään asti olen onnistunut.

Vierailija
20/24 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein lopullisin ja suurin tavoitteeni on olla kuuluisa ja kaunis lahjakas ja mielenkiintoinen näyttelijä Amerikassa(kin). Olisin todella pidetty, toki rikas ja onnellinen. Poikaystävää olisi ollut.

Todellisuus: köyhä ja ruma pitkäaikaistyötön väsynyt luuseri, ikisinkku ja ikineitsyt.

Ihanaa että sain kuitenkin sanottua tuon unelmani "ääneen". Niin tajuan, miten älytön se on. Ja ehkä voin viimein keskittyä oikeaan elämään, oikeisiin tavoitteisiin. Minulla ei ole koskaan ollut pienintäkään kunnianhimoa, koska olen aina haaveillut täydellisestä elämästä. Mikään muu sen rinnalla ei ole ollut haaveilun arvoista, eikä etenkään vaivannäön.