Kuinka säälittävää on istua portailla kyttäämässä, jospa naapurin mies ajaisi ohi?
Hyvät on harrastukset minullakin. Mutta näin tein tänään. Istuin portailla tunnin odottelemassa, että naapuri ajaisi ohi. Ei ajanut.
Antakaa hulluustuomio, jotta lopettaisin tuon. Ja jos naapuri luet tän, niin morjens!
Kommentit (23)
Eihän se edes nää sua jos ajaa autolla ohi?? Olitko siellä portailla ihan laittautuneena? Tai siis, miten mahdollisesti hyödyt tuosta? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en voi mennä portaille istuskelemaan, koska se olisi epäilyttävää: minulla on tämän pienkerrostalon toisella puolella iso parveke, johon paistaa päivä aamusta iltaan. Voisin tietysti mennä siivoamaan autoani, mutta epäilen, että sekin olisi outoa naapurin kotiintuloaikaan, ja minulla menee aina sisu kaulaan. Mutta vastahan tässä on neljä vuotta oltu naapureina.
Kyllä sä nyt kerran neljään vuoteen voit osua autoa siivoamaan. Ei se niin epäilyttävää ole. Paitsi jos naapuri kotiutuu yökahdelta, niin sitten ehkä vähän...
Kiitos vertaistuesta! Ap
Tuntuisi niin tyrkyltä järjestäytyä maan autioimmalle etupihalle pimeän jo laskiessa. Toisaalta taas naapuri, jonka ikkunoista etupiha näkyy, sattui lomansa alussa kolmena päivänä peräkkäin pihalle pienenpientä roskapussia viemään juuri, kun minä siellä kopeloin konepellin alla. Juttukin luistaa mutta vähän kömpelösti. Olisi tuskaa istua vieretysten taloyhtiön kokouksissa tietäen, että tulkitsi tilanteen väärin, vokotteli ja sai pakit. :(
Yllättävän huumorilla olette ottaneet. Luulin, että olisi pelkästään tuota yllä olevaa. Ap