Kuinka säälittävää on istua portailla kyttäämässä, jospa naapurin mies ajaisi ohi?
Hyvät on harrastukset minullakin. Mutta näin tein tänään. Istuin portailla tunnin odottelemassa, että naapuri ajaisi ohi. Ei ajanut.
Antakaa hulluustuomio, jotta lopettaisin tuon. Ja jos naapuri luet tän, niin morjens!
Kommentit (23)
Voi jestas. Eiköhän kunnon virtsis palauta sun aivot paikoilleen. Juos nyt karpalomehua ja vedä villahousut jalkaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi jestas. Eiköhän kunnon virtsis palauta sun aivot paikoilleen. Juos nyt karpalomehua ja vedä villahousut jalkaan.
Tänään oli niin mukavan lämmin päivä, että oli houkuttelevaa. Ja puuportaalla ei ole niin kylmä istuskellakaan. Ap
ai kuinka säälittävää? Asteikolla nollasta kymppiin? Sata.
Minä en voi mennä portaille istuskelemaan, koska se olisi epäilyttävää: minulla on tämän pienkerrostalon toisella puolella iso parveke, johon paistaa päivä aamusta iltaan. Voisin tietysti mennä siivoamaan autoani, mutta epäilen, että sekin olisi outoa naapurin kotiintuloaikaan, ja minulla menee aina sisu kaulaan. Mutta vastahan tässä on neljä vuotta oltu naapureina.
Vierailija kirjoitti:
Polkupyörällä ajaa.
Höpöhöpö. Ihan autolla ajaa, mutta en mä sitä auton vuoksi. Ap
Tee vielä pahvista sellainen kyltti, jossa on äijän nimi. Lentokentällähän näitä joskus näkee, kun joku tulee noutamaan itselleen vierasta henkilöä. Uskoakseni saat taatusti miehen huomion. XD
Nyt mammat on kateellisia jo sillekin että joku on ihastunnut.
Jos varattua kyttäät, niin toivonpa, että ennemmin saat sen virtsatietulehduksen kuin joku perhe hajoaa ja lapset ja vaimo itkevät sinun takiasi.
Jos vapaata kyttäät, niin toivonpa, että tärppää!
Vierailija kirjoitti:
Missä ap odottelee?
Ikä?
T.mies
Joudun tuottamaan pettymyksen, mutta en odotellut sinua. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ap odottelee?
Ikä?
T.miesJoudun tuottamaan pettymyksen, mutta en odotellut sinua. Ap
Arvasin,1 kerran olen saanut autoillessa huomiota naisilta.
Nuorena miehen alkuna ajelin kova äänisellä autollani ja 3 teinä/nuorta naista seisoi tien varressa näyttämäss keskaria.
Vierailija kirjoitti:
Jos varattua kyttäät, niin toivonpa, että ennemmin saat sen virtsatietulehduksen kuin joku perhe hajoaa ja lapset ja vaimo itkevät sinun takiasi.
Jos vapaata kyttäät, niin toivonpa, että tärppää!
Ei ole varattu mies. Ihan harmiton höppänä olen vain. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä en voi mennä portaille istuskelemaan, koska se olisi epäilyttävää: minulla on tämän pienkerrostalon toisella puolella iso parveke, johon paistaa päivä aamusta iltaan. Voisin tietysti mennä siivoamaan autoani, mutta epäilen, että sekin olisi outoa naapurin kotiintuloaikaan, ja minulla menee aina sisu kaulaan. Mutta vastahan tässä on neljä vuotta oltu naapureina.
Kyllä sä nyt kerran neljään vuoteen voit osua autoa siivoamaan. Ei se niin epäilyttävää ole. Paitsi jos naapuri kotiutuu yökahdelta, niin sitten ehkä vähän...
Kiitos vertaistuesta! Ap
Oletko pyytänyt sitä kahville tms. Tai osta vaikka Ikean hylly ja pyydä sitä avuksi sitä kokoamaan. Ei kukaan mies kiinnostu naisesta sen vuoksi, että naapurinainen sattuu istumaan omilla ulkoportaillaan, kun hän ajaa autolla ohi.
Vierailija kirjoitti:
Tee vielä pahvista sellainen kyltti, jossa on äijän nimi. Lentokentällähän näitä joskus näkee, kun joku tulee noutamaan itselleen vierasta henkilöä. Uskoakseni saat taatusti miehen huomion. XD
Kerrassaan kiehtova idea. Varmasti tehokkaammin toimisi kuin tavallinen tekstari.
Luulenpa, ettei vaadi paljonkaan tahdonvoimaa jättää tämä verraton keino käyttämättä. Ap
Leivo sille piirakkaa ja vie ovelle. Sano, että kun nyt tässä naapureita ollaan, nii olis kiva tutustua paremmin.
Miksi sä sitä kyttäät? Ootko rakastunut vai muuten vain pöljä. Äijä on tietenkin naimisissa. Millaisella autolla ajaa?