Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysyn vielä kerran teidän mielipidettä ennen kuin luovun toivosta

neuvoakaipaava
27.09.2016 |

Olen ihan toivottoman ihastunut erääseen työkaverimieheen. Onko minulla teidän mielestä mitään mahdollisuuksia saada häntä?

Mies on 27 kun itse olen 35. Teemme töitä yhdessä n. kerran viikossa. Olen tuntenut miehen nyt neljä vuotta ja olemme siis työkavereita. Itse erosin talvella ja en ollut ennen kiinnittänyt tähän mieheen juuri huomiota, mutta tuntui, että hän oli jonkin aikaa katsonut minua vähän normaalia pidempään, hakeutui seuraani enemmän esim. pyysi päästä kyydissä töihin ja yhteen projektiin hän änkesi lähes väkisin mun kanssa kahdestaan. Projektin jälkeen lähdimme viettämään iltaa ja päädyimme kuitenkin harrastamaan hänen ehdotuksestaan seksiä. Ajattelin, että työkaveruuden takia ei ole hyvä idea, mutta en pystynyt vastustamaan koska kuitenkin nuorempi, komea, mukava mies kyseessä. Aamulla mulla oli kiire töihin ja puheet jäivät aika vähiin.

Jo samana iltapäivänä mies laittoi viestiä ja kyseli kuulumisia. Siinä sitten vähän viestiteltiin ja kysyin miestä pariinkin paikkaan kanssani, mutta mies ei ehtinyt. Tuntui, että hän vältteli seuraani. Päätin sitten ottaa härkää sarvista ja laitoin hänelle Whatsupp viestin jossa kysyin mitä hän ajattelee tästä meidän jutusta. Sanoin pitäväni hänestä todella paljon ja että jotain tunteita heräsi, mutta elämäntilanteen takia hän ei ehkä ole minulle sopiva missään vakavemmassa mielessä. Hän vastasi kohteliaasti että olen hänen mielestään kiva kaveri ja seksi oli hyvää, mutta se ei hänenkään mielestä ollut kovin hyvä idea ja hänellä ei ole mitään kummempia tunteita minua kohtaan. Sovittiin, että unohdetaan tämä ja asiat jatkuu normaalisti.

No enhän minä idiootti ole päässyt miehestä yli. Ehdin jotenkin rakastua häneen koska hän on jotenkin niin täydellinen luonteeltaan minulle. Mutta elämäntilanne hänellä on ehkä liian eri, koska on nuorempi ja lapseton (itselläni on kaksi lasta). Olen kaikkeni yrittänyt päästä yli, mutta kun näen häntä lähes viikoittain niin ärsyke pysyy yllä. Väliin on mahtunut pidempiäkin taukoja ja olen luullut jo unohtaneeni hänet, mutta heti kun näen hänet ja työskentelen hänen kanssaan, tunteet taas palaavat.

Myöhemmin kesällä vietimme samassa työkaveriporukassa yhden illan jolloin hän mm. availi minulle ovia, tuli kanssani vierekkäin huvipuistolaitteeseen ja otti meistä siinä kahdestaan yhteiskuvan. Lopuksi mies näytti siltä, että olisi halunnut halata, mutta en kyennyt vaan kävelin vain pois ja kiitin seurasta. Tämänkin jälkeen hän on aina ajoittain fb:ssä tykkäillyt kuvistani ja kommentoinut ja viestitellyt jotain yms.

Onko mitään enää tehtävissä? Haluaisin tämän miehen, koska tunnen häneen aivan uskomatonta yhteyttä ja intohimoa. Tuntuu, että olen ollut niin ihastunut häneen, että olen ollut ihan jumissa viime aikoina. Kun olen itseäni suojellakseni esittänyt välinpitämätöntä ja vältellyt katsekontaktia yms. Tuntuu että hän pitää seurastani ja haluaisi olla enemmän tekemisissä mutta hän jotenkin ehkä pelkää että haluan enemmän kuin hän ja pelkää loukkaavansa. Tai hänkin on ehkä pohjimmiltaan ujo eikä uskalla suoraan tehdä mitään aloitteita. Ja ehkä hänkin kammoksuu elämäntilanne eroa. Eniten haluaisin vaan pitää hänen kanssaan hauskaa, olla lähellä ja viettää mukavaa aikaa. Haluaisin että hän oppisi tuntemaan todellisen minäni. Ehkä hän rakastuisi?

Pystynkö mitenkään järkevästi (kasvojani menettämättä) tekemään vielä jotain aloitetta?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoa tuo on eikä mitään yhteyttä. Olit kiva pano ja sitten aloit sekoilemaan ja puhumaan syvemmistä tunteista jo yhden panon jälkeen. Et kai kestä yksinäisyyttä tai olet muuten vaan sekaisin. Unohda tuo mies ja yritä saada itsesi kasaan.

Vierailija
2/18 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut alkaa lukemaan.

Kuuntele sydämmesi ääntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee mitä haluat, toivottavasti tuo pitkä vuodatus helpotti ;)

Vierailija
4/18 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se taika tuhoutunut panemisen myötä.

Vierailija
5/18 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda. Jos ei mies ota yhteyttä hän ei ole kiinnostunut.

Vierailija
6/18 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet viehättävä ja hyvää seuraa, mutta miestä ei kiinnosta suhde kanssasi syistä joita ei voi nyt tietää.

Odota pikkujouluaikoja, jos päädytte samoihin juhliin niin hakeudu seutaan ja ehdota uusintaa, jos sen jälkeen jatkuu yhtä vaikeana niin hän on vain panoa vailla ja sä voit laittaa oman kiiman kännin piikkiin.

Vierailija
7/18 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on ollut tilaisuuksia osoittaa jos olisi kiinnostunut, mutta ei taida olla. Unohda romanttinen hömppä, se ei voi olla mikään sun elämän rakkaus jos se ei tunne samoin sua kohtaan. Jos ihmiset on tarkotettu yhteen, kummastakin tuntuu siltä.

Vierailija
8/18 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
9/18 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän luultavasti halusi seksiä ja sai sitä. Koska näette jatkuvasti hän ei kehtaa katkaista täysin välejä, vaan yrittää olla kiltti ja "säästellä sinun tunteita" vaikka tahtomattaan lisää vettä myllyyn ja syventää sinun ihastumisen tunteita.

Nyt olisi laastarin paikka. Etsi äkkiä joku toinen mies johon ihastelet.

Luultavasti tuo työkaverityyppi sen jälkeen kertoo että oli huolissaan ja halusi että siirryt eteenpäin. Muttei osannut ilmaista itseään.

Vierailija
10/18 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies perääntyi koska halusi seksiä eikä miksikään vaihtoehtoisukiksi.

Vierailija
11/18 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun itse olin 27-vuotias, oli minulla seksiä myös jokusen vuoden itseäni vanhempien äitien kanssa. Numeronsa antoivat kysymättä, eikä kyllä tullut mieleenkään että olisin soittanut. Naiset joilla oli lapsia ei tulleet missään seurustelumielessä silloin kysymykseenkään.

Vierailija
12/18 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Kaikki tuntuvat olevan yhtä mieltä, että se oli pelkkää seksiä ja se siitä. Kai se yksinkertaistettuna sitten niin on vaikka läheltä seuraten kaikki tietysti tuntuu monimutkaisemmalta. Enkä todellakaan etsi lapsilleni mitään varaisukkia (heillä on hyvä isä) enkä edes itselleni tulevaa ex-miestä. Vaan lähinnä ihmistä jonka kanssa on hauskaa ja mukava viettää aikaa silloin tällöin kun olen puolet ajasta ilman lapsia.

Mutta kyllähän se siltä vaikuttaa, että häntä ei kiinnostanut mikään enempi ja yrittää vaan olla kiltti ja kiva kun joudutaan olemaan tekemisissä.

Ärsyttää että tuollaisen ihmisen sitten jälkeenpäin pitää antaa enää mitään siimaa, kuten tuijotellen silmiin ja hymyillen, tai tykkäillen kuvista. Pysyisi johdonmukaisesti mahdollisimman etäällä. No kai hän yrittää olla vain kaveri.

Mutta se jatkokysymys... MITEN ONNISTUN UNOHTAMAAN JA PÄÄSEMÄÄN ETEENPÄIN? Kyllä olen hänen jälkeen treffaillut muitakin miehiä, kukaan muu ei vain tunnu miltään.

Vierailija
13/18 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vieläkin pieni ääni pääni sisällä inttää, että ehkä hän vain pelästyi tilannetta, mutta asiaa harkittuaan voisi jopa olla kiinnostunut jostakin jatkosta, mutta ei enää uskalla tehdä mitään aloitetta koska olen itse ollut häntä kohtaan välinpitämätön, kylmä, tuonut esiin muita meidän jutun jälkeen olleita suhteita ja antanut ehkä sanattomasti ymmärtää että hän satutti minua pahoin.

Tuskin hänelläkään kuitenkaan ihan hirveä valinnanvara on naisten suhteen, koska suoraan sanottuna on aika oman tiensä kulkija ja härkäpää.

Mutta tämä ylläoleva on siis sitä ajattelua jota pääni vielä tuottaa, josta pitäisi päästä eroon. Miten?

Pohjimmiltaan tämäkin johtuu ehkä pohjalukemissa olevasta itsetunnostani. Yritän saada miehen rakastumaan joka ei ole kiinnostunut...miksi? Enkö ansaitse tai usko saavani parempaa? En. Mikä avuksi?

Vierailija
14/18 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uus työ

Vierailija
15/18 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvoakaipaava kirjoitti:

Kiitos! Kaikki tuntuvat olevan yhtä mieltä, että se oli pelkkää seksiä ja se siitä. Kai se yksinkertaistettuna sitten niin on vaikka läheltä seuraten kaikki tietysti tuntuu monimutkaisemmalta. Enkä todellakaan etsi lapsilleni mitään varaisukkia (heillä on hyvä isä) enkä edes itselleni tulevaa ex-miestä. Vaan lähinnä ihmistä jonka kanssa on hauskaa ja mukava viettää aikaa silloin tällöin kun olen puolet ajasta ilman lapsia.

Mutta kyllähän se siltä vaikuttaa, että häntä ei kiinnostanut mikään enempi ja yrittää vaan olla kiltti ja kiva kun joudutaan olemaan tekemisissä.

Ärsyttää että tuollaisen ihmisen sitten jälkeenpäin pitää antaa enää mitään siimaa, kuten tuijotellen silmiin ja hymyillen, tai tykkäillen kuvista. Pysyisi johdonmukaisesti mahdollisimman etäällä. No kai hän yrittää olla vain kaveri.

Mutta se jatkokysymys... MITEN ONNISTUN UNOHTAMAAN JA PÄÄSEMÄÄN ETEENPÄIN? Kyllä olen hänen jälkeen treffaillut muitakin miehiä, kukaan muu ei vain tunnu miltään.

Veikkaan, että silmiin tuijottaminen ja hymyily on vain omaa tulkintaasi, eivätkä miehet lähetä mitään salaisia signaaleja tykkäämällä kuvista, ei todellakaan! Jos mies tykkää jostain kuvasta se tarkoittaa vain ja ainoastaan, että hän tykkää kyseisestä kuvasta.

Vierailija
16/18 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

neuvoakaipaava kirjoitti:

Veikkaan, että silmiin tuijottaminen ja hymyily on vain omaa tulkintaasi, eivätkä miehet lähetä mitään salaisia signaaleja tykkäämällä kuvista, ei todellakaan! Jos mies tykkää jostain kuvasta se tarkoittaa vain ja ainoastaan, että hän tykkää kyseisestä kuvasta.

Periaatteessa olen samaa mieltä, mutta toisaalta luin hänen signaaleistaan jo pitkälti ennen yhteistä  yötämme, että hän oli kiinnostunut, vaikka en voinut uskoa hänen oikeasti olevan, mutta hän oli (ilmeisesti vain seksimielessä), niin miksi nyt jälkeenpäin samantyyppiset signaalit eivät enää tarkoita mitään? Tunsin ihmisen kuitenkin pitkään aiemminkin, eikä hän silloin (suhteessa ollessaan) lähettänyt mitään signaaleita.

Tuo nyt on tuollaista jahkaamista periaatteessa turhasta kun asiat on niin kuin ne on. Mutta haluaisin saada tämän asian käsiteltyä lopullisesti ja vihdoin pakettiin. Haluaisin jatkaa elämää ilman, että ajattelen tätä miestä monta kertaa päivässä joka päivä, kun tässä ei mitään mahiksia kerta ole. Uusi työ olisi kaunis ajatus, mutta minun alalla vaihtoehdot tosi vähissä.

Vierailija
17/18 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että hän vain säikähti niitä sun suhdepuheita mutta olisi varmaan signaaleista päätellen halukas seksiin, ei vain kehtaa ehdottaa. Ehkä hän ei tiedä itsekään mitä oikein haluaa, mieli ehkä tekisi muttei tiedä miten sen ilmaisisi ja mltä siitä seuraa. Jos haluat koettaa niin sopivassa tilaisuudessa voisi tehdä aloitteen.

Vierailija
18/18 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoo suoraan, mitä haluaa. Näin on. Itsesi kannalta on parasta, että hankit uusia suhteita muualta.

Tee itsellesi muita haasteita, vaihda ympäristöä vaikka hetkeksi. Älä vahvista mielikuvitussuhdetta ajattelemalla häntä koko ajan. Aja mieleesi muuta kiinnostavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi