Suomalaiset miehet käyttävät kolminkertaisesti potenssilääkkeitä muihin pohjoismaalaisiin verrattuna
Syynä ylipaino, diabetes ja sepelvaltimotauti sekä huonot elintavat. Juuri julkaistu tutkimus Iltalehdessä luettavana.
Kommentit (26)
Suomalaiset naiset ovat keskimäärin niin ahneita ja vittumaisia nalkuttajia, että eipä tuo mikään ihme ole.
Ei yllätä. Suomalaiset ukot ovat rumia ja huonoja sängyssä. 10 sekunnin nylkyttäjiä. Irakilainen miesystävä jaksaa pitkään ja usein ilman mitään sinisiä pillereitä. Pöksyt kastuu jo pelkästä katseesta.
Kerran hermostutti uuden naisen kanssa niin ettei seisonut kunnolla, ja sitten lopahti. Siitähän vasta tuli sitten paineita seuraavalle kerralle, ja kun sekään ei onnistunut niin jumal auta, tai jos ei hän niin lääkäri sitten. Napeilla ettepäin, mutta huomasin että erektio on kuin nuoruudessa konsanaan. Väsymätön rautakanki, koko 19cm. Ja uusintakierrokseen todella nopeasti, jos semmoiseen lähtee.
Onnistuu nykyään hyvin ilman myös, mutta vielä parempaa se on nappien avulla. Olen ajatellut että pitäisi tutkia miten ne renkaat toimii, ainakin vaihtoehtona pillereille. Kunhan cialiksen patentti vanhenee niin tulee varmaan kokeiltua sitäkin. Tietenkin voisi jo nyt kokeilla, mutta ei mitään tarvetta.
Sivuvaikutukset on erilaisia jokaiselle. Itseltäni menee nenä pikakkasen tukkoon, ja posket lämpiää. Ehkä kevyttä päänsärkyä joskus, yleensä en huomaa mitään. 25-50mg riittää minulle, 50 jos meinaa tuntitolkulla harrastaa.
Suosittelen kokeilemaan, vaikka varsinaista tarvetta lääkitykseen ei olisi.
t. Nelikymppinen.
Tuo on Lännen median, ei Iltalehden uutinen.
Mutta alkuperäistä tutkimusta ei löydy netistä. En kommentoi mitään, jonka tieteellistä painoarvoa en pysty itse arvioimaan. Ties vaikka olisi ihan onneton otanta tai perustuisi vertailukelvottomiin tilastoihin, esim. siten, että eri maissa on verrattu eri lääkkeiden myyntiä.
No varmaan niitä syitä onkin tutkittu. Periaatteessa tietty voi olla kälysemmät lyylit. Voihan se lyyli haluta vaikka itseä ei niin halutakaan.
Tiedän sen itsestäni, että miehellä ei koskaan seiso liian hyvin ja potenssilääkkeitä ei läheskään aina syödä varsinaiseen impotenssiin. Oikeastaan se prosentti on melko pieni.