Jännittää jo mitähän Lidlissä on tarjouksessa seuraavaksi
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Jännittää Lidlin tulevat tarjoukset? 😂 Ei helkutti...
Samaa mietin. Kuinka tylsää voi elämä olla, jos Liidelin tarjoukset aiheuttavat jännitystä...
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla 50 euron luxus-cashmeret liian kalliita pulliaisille, oli ainakin meidän lähi-Lidlissä laari täynnä-
Mutta nahkakengät, 29:99, oli loistavat!
No nyt se kolahti postiluukusta, se mainos. Teemana on octoberfest. Ihana kuva kannessa! Minä tahtoisin että noita brezeleitä olisi erilaisilla päällysillä myynnissä pelkän suolan lisäksi. Olisi kiva jos vaihtoehtoina olisi sinakin: siemenbrezel ja juustoraastebrezel. Vauvan vaatteet on meille turhia, mutta nuo tohvelit haluaisin.
Ap
Maanantaina on myynnissä tikkitakki 21.99€.
Onneksi sattui loma ensi viikolle niin voin hakea omani pois heti aamusta! Loistavaa! Mainoksesta en saanut vaan selvää, onko ainoastaan nuo kaksi mallia ja väriä mitkä oli kuvattukin lehteen...valinta tulee olemaan vaikea
Minä taidan ostaa joululahjatkin liiteristä tänä vuonna. Nahkaisia/keinonahkaisia sormikkaita kaipailisin.
Vierailija kirjoitti:
Minä taidan ostaa joululahjatkin liiteristä tänä vuonna. Nahkaisia/keinonahkaisia sormikkaita kaipailisin.
Ne laadukkaat puulelut on hyviä! Hyvä lahjavinkki!
Taisi olla 50 euron luxus-cashmeret liian kalliita pulliaisille, oli ainakin meidän lähi-Lidlissä laari täynnä-