Jännittää jo mitähän Lidlissä on tarjouksessa seuraavaksi
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan toppavaatteita ja lämpimiä alusasuja
Tätä mä vähän jo oottelenkin!
Lidlistä saa jo sen mainoksen ja ainakin ennen niiden nettisivuilla näkyi aina kolmet tarjoukset, eli yhdet pidemmälle kuin mainoksessa (uudet tuli ma ja to)
Lasten vaatteita on. Luomuvillapaitoja, sukkahousuja ja puseroita vauvoille.
Mitä en osta ebaysta, ostan lidlistä
Lauantaitarjoukset oli ainakin pari vuotta sitten paljon parempia kuin nykyään, enää ei ole sellaisia joiden vuoksi vaivautuisi lauantaiostoksille.
Jännittää Lidlin tulevat tarjoukset? 😂 Ei helkutti...
Ne voi katsoa netistä jo tänään...
Itse juuri katsoin netistä. Ilmestyvät nettiin jo tiistaina.
Tilaa sähköpostiin, ilmestyvät jo maanantaina :)
Ostin leipomista varten jauhoja Lidlistä, mutta nehän oli niin huonolaatuisia, ettei niistä tullut yhtikäs mitään. Eipä tule toista ostosreissua siihen sekundapuljuun!
http://mainoslehti.lidl.fi/91d7faf4-fb5e-4417-b5b7-356315f1ffa6/pdf/39_…
Siitä
Voit myös klikata lidl.fi oikeasta yläkulmasta "lue uusin sähköinen tarjouslehti" niin näet jo seuraavan lehden tarjoukset "etuajassa"
Vierailija kirjoitti:
Tuntuisi samalta kuin urkkisi etukäteen joulukalenterin luukkuja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuisi samalta kuin urkkisi etukäteen joulukalenterin luukkuja.
Ap
Ei jeesus. Tutkimattomat ovat avmamman tiet.
Joko Eau de Grill on poistunut myynnistä? Olisi pitänyt ostaa useampi puteli varastoon. Nyt harmittaa!
Vierailija kirjoitti:
Ostin leipomista varten jauhoja Lidlistä, mutta nehän oli niin huonolaatuisia, ettei niistä tullut yhtikäs mitään. Eipä tule toista ostosreissua siihen sekundapuljuun!
Taisi olla leipurissa vikaa. Olen ostanut jauhoja Lidlistä eikä niissä ole ollut vikaa.
leipuri-kondiittori
Lidlin la-su tarjoukset ovat olleet niin huonoja, etten kolmeen viikkoon ole löytänyt mitään ostamisen arvoista. Ennen, muutama vuosi sitten eri lihat oli tarjouksessa, samaten pizzat, kananugetit, frikadellit, italian pata-jauheet, juustot, suklaat.. nyt ei oikeastaan mitään näistä, paitsi ehkä joskus -30% paremmat suklaat, mutta näissäkin on jo hinnankorotukset syöneet tarjouksen voiman.
T. Lidl-mies
Veikkaan toppavaatteita ja lämpimiä alusasuja