Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pisin matka jonka ajaisit henkilöautolla päivässä?

Vierailija
27.09.2016 |

Siis pitää päästä paikasta A paikkaan B niin mikä on matka jonka ajaisit ilman yöpymistä? Ja mukana on myös ala-asteikäisiä lapsia...

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään enää 500-600 km. 

Vierailija
42/60 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teslalla voisi nautiskella vaikka kuinka pitkään, bensa-autolla ehkä 100 km on maksimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatenmieliseksi leuhkimiskilpailuksi meni. Siis jonnet leuhkii sillä kuka on ottanut suurimman ja typerimmän riskin. Ja sattuneesta syystä niitä kahta tuhatta yrittäneitä ei ole paljoa hengissä.

Vierailija
44/60 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa, että niin moni kertoo ajavansa kerralla niin pitkiä matkoja, esim. Helsingistä Lappiin yhtä kyytiä. Miksi?

Vierailija
45/60 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa, että niin moni kertoo ajavansa kerralla niin pitkiä matkoja, esim. Helsingistä Lappiin yhtä kyytiä. Miksi?

Lomat on lyhyitä, ei viitsi käyttää kahta päivää ajamiseen jos yhdelläkin selviää.

Vierailija
46/60 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu tilanteesta miksi ja minne matkustaa. Mieluummin menisin luultavasti jotenkin muuten kuin omalla autolla. Matkana ehkä 800-1000 kilometriä jota voisin harkita ajavani yhtenä päivänä.

Vierailija
47/60 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

330 km on yläraja.

Sitä joudunkin aina joskus ajamaan.

Mutta tiukkaa tekee tuokin matka, ja joudun pitämään matkalla kaksi pitkää taukoa, mikä kasvattaa matka-aikaa. Käytännössä menee se päivä siinä.

Haha mulla taas tuo on kaksi kertaa viikossa työmatka yhteen suuntaan :D

Minua myös huvitti tuo 330km ja koko päivä matkaan. Ajan joka viikko Pohjois-Savoon ja takaisin eli 450km mennen tullen. Lähden kuudelta, olen perillä aina viimeistään klo 11, jolloin on palaveri, sitten lounas ja uusi palaveri. Takaisin lähden kolmen maissa ja kotona olen kahdeksalta. Pidän matkalla kymmenen minuutin pissatauon ja otan mukaan autoon kahvin.

Seuraavana aamuna menen töihin vasta lounaalle.

Vierailija
48/60 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lomat on lyhyitä, ei viitsi käyttää kahta päivää ajamiseen jos yhdelläkin selviää.

Sama, tosin nykyään kun ei tarvitse enää penniä venyttää niin aika helposti tulee ajeltua perjantai-iltana auto junaan ja lauantai-aamuna virkein silmin loput.

Vierailija
49/60 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

800 kilsaa yhdellä tauolla

10tunnissa

Vierailija
50/60 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max 1000km. Camon! Ja puita!

Vierailija
51/60 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo riippuu kovasti niistä lapsista. Joidenkin kanssa mahdotonta matkustaa muutama tuntia pidempään. Toiset tykkää automatkoista jotka kestää aamusta iltaan.

Vierailija
52/60 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max 300-400 km ajan. 

Vierailija
53/60 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ajaa, kun auton voi laittaa junaan. Siinä nukkuessa pääsee Lappiin. 

Vierailija
54/60 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 500 heikentää turvallisuutta kaikilla.

Auto vaikuttaa myös paljon. 100 km pärisevällä ja tärisevällä kirpulla väsyttää enemmän kuin 500 km leijunta limolla.

Vierailija
55/60 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 500 heikentää turvallisuutta kaikilla.

Auto vaikuttaa myös paljon. 100 km pärisevällä ja tärisevällä kirpulla väsyttää enemmän kuin 500 km leijunta limolla.

Ei heikennä, kunhan pitää järkeviä taukoja sopivin välein. Esim itse viimeistään kolmen tunnin jälkeen kaipaa jo wc-taukoa ja ruokaa tai kahvia.

Vierailija
56/60 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

330 km on yläraja.

Sitä joudunkin aina joskus ajamaan.

Mutta tiukkaa tekee tuokin matka, ja joudun pitämään matkalla kaksi pitkää taukoa, mikä kasvattaa matka-aikaa. Käytännössä menee se päivä siinä.

Haha mulla taas tuo on kaksi kertaa viikossa työmatka yhteen suuntaan :D

Minua myös huvitti tuo 330km ja koko päivä matkaan. Ajan joka viikko Pohjois-Savoon ja takaisin eli 450km mennen tullen. Lähden kuudelta, olen perillä aina viimeistään klo 11, jolloin on palaveri, sitten lounas ja uusi palaveri. Takaisin lähden kolmen maissa ja kotona olen kahdeksalta. Pidän matkalla kymmenen minuutin pissatauon ja otan mukaan autoon kahvin.

Seuraavana aamuna menen töihin vasta lounaalle.

Minkä takia nykyaikana maksetaan siitä että ajaa jonnekin jäkättämään kun jäkättää voisi teamsissä tms vaikka toiselle puolen maapalloa

Vierailija
57/60 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lentokoneet on keksitty. Ja auton voi vuokrata paikan päällä ? Tunnissa perillä...

Vierailija
58/60 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

250km aika maksimi.

Vierailija
59/60 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä maantieautolla olen ajanut pariin otteeseen 800km, pienellä Micralla 300km on maksimi.

Vierailija
60/60 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1200 km ajoin koko ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi