Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit, jos saisit mieheltäsi luvan tehdä?

Vierailija
27.09.2016 |

Otsikossa kysymys, eli onko sinulla jokin sellainen asia, jonka haluaisit tehdä, mutta et tee koska miehesi suuttuisi siitä tai ei anna siihen lupaa? Voitte mainita myös useamman asian ja miltä elämänosaalueelta hyvänsä.

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mun ei tarvii kysellä lupia mieheltäni...

Vierailija
2/76 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin opiskelemaan, mutta mies ei suostu. Ymmärrän miestäni, koska minulla on ok ammatti ja perheen taloudelle olisi kova paikka jos palkkani muuttuisi opintorahaksi. Lisäksi olen aika nuori, joten ehdin myöhemminkin..

Lisäksi haluaisin lähteä juhlimaan niin, että jättäisin sormuksen kotiin. Tosin en ole varma pystyisinkö vaikka saisinkin luvan. Ainakin minun pitäisi olla varma, että se on miehelle ihan oikeasti ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kuvitella mitään, mihin joutuisin kysymään luvan mieheltäni. Jos tässä ajetaan takaa jotain seksin harrastamista muiden kanssa niin enhän minä olisi mieheni kanssa, jos haluaisin sekstailla ympäriinsä.

Vierailija
4/76 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä tule mieleen mitään muuta mistä pitäis kysyä mieheltä ku jotain että tilaisin keittiöremontin, koska se sen joutuisi maksamaan velkarahalla, minä kun en lainaa saa.

Vierailija
5/76 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin toisella ratsastustunnilla! Ei ole rahaa eikä aikaa käydä, yhteen ratsastustuntiin menee kuitenkin 2,5-3 h matkoineen. Käyn nyt kerran viikossa ratsastamassa ja kerran viikossa jumpassa. Kolmannen säännöllisen harrastuskerran ottaminen olisi kohtuutonta miehelleni, joka ei itse käy missään kodin ulkopuolisessa harrastuksessa.

Vierailija
6/76 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole suhteessa jossa kummankaan täytyisi kysyä lupaa toiselta.

Vierailija
7/76 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon täysi-ikäinen, en tarvitse kenenkään lupia tekemisilleni. Toki myös sitten rahoitan ne tekemiseni ihan itse...

Vierailija
8/76 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sellaiset asiat, joihin mihenikin joutuisi sitoutumaan taloudellisiesti tai muuten, on keskusteltavia asioita. Niihin on kyllä tavallaan saatava lupa tai sitten minun on kannettava niistä yksin vastuu. 

Vierailija
9/76 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkisin panosuhteen, kun omalta mieheltä ei enää irtoa, eikä halua tehdä asialle mitään. Saisin edes jostain.

Vierailija
10/76 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi antaisin kenenkään kieltää minua tekemästä mitään? Itsehän minä kaikesta elämässäni vastaan. Aika typerä ihminen joka muuta kuvittelee.

Vierailija
11/76 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisin opiskelemaan, mutta mies ei suostu. Ymmärrän miestäni, koska minulla on ok ammatti ja perheen taloudelle olisi kova paikka jos palkkani muuttuisi opintorahaksi. Lisäksi olen aika nuori, joten ehdin myöhemminkin..

Lisäksi haluaisin lähteä juhlimaan niin, että jättäisin sormuksen kotiin. Tosin en ole varma pystyisinkö vaikka saisinkin luvan. Ainakin minun pitäisi olla varma, että se on miehelle ihan oikeasti ok.

Miksi juhlimassa pitäisi olla sormus kotona? Että pääset pettämään? Jos ei niin siksikö, että näet, kuka sinusta vielä kiinnostuisi, vai? Miksi miehellä olisi mitään tätä vastaan? Jos et kerran siis aio pettää.

Vierailija
12/76 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joisin tänään kaljaa.

Vierailija
13/76 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sormus pitäisi jättää kotiin?

Vierailija
14/76 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisin asuntoon täydellisen remontin, ihan lattiasta kattoon. Ilman miehen suostumusta en tuota voisi tehdä vaikka maksaisin koko homman itse.

Vierailija
15/76 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä olisi suhteessa jossa pitäisi kysellä lupia.

Vierailija
16/76 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin shoppailumatkalle hänen luottokortillaan. Vaikea kuvitella, mihin muuhun tarvitsisin hänen lupansa.

Vierailija
17/76 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos antaa luvan ostaisin Anna-lehden. Myös Fatzerin Sinistä.

Vierailija
18/76 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankkisin panosuhteen, kun omalta mieheltä ei enää irtoa, eikä halua tehdä asialle mitään. Saisin edes jostain.

Sama. Mun mieheltä tosin irtoaa vielä joskus, mutta liian harvoin. Kaikki muu on kuitenkin hyvin, joten en halua tuon asian takia erota. Parempaa tuskin löytäisin.

Vierailija
19/76 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikossa kysymys, eli onko sinulla jokin sellainen asia, jonka haluaisit tehdä, mutta et tee koska miehesi suuttuisi siitä tai ei anna siihen lupaa? Voitte mainita myös useamman asian ja miltä elämänosaalueelta hyvänsä.

Ei ole koska voin tehdä mitä haluan enkä kysele mieheltäni lupia koska hän ei ole holhoojani. Olen täysi-ikäinen ja täysivaltainen.Tyhmä kysymys.

Vierailija
20/76 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäisin pelokonsolin mäkeen. Ärsyttävä laite, jolla mies pelaa harmittomia pelejä, mutta mielestäni liian paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi