Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*HAAVEILIJAT*VKO 10

06.03.2006 |

Alotinpa meijän viikko pinkan=)Kävin just katsomas ystävän muksua,sillä oli eilen ristiäiset ja ei valitettavasti keretty=(Tänään sitten vietiin lahja pienokaiselle....kuume kasvaa vaan kun näkee tuollasia pikku kirppuja=)En malta odottaa että kuukautiset jää pois öö kukkauden päästä=)Mun pitäs lähteä opiskelee enkkua lisää että pärjää sitten työ elämässä(liiketalouden englanti)ajattelin jos ekaksi opiskelisi kurrsi pohjalla ja sitten oppisopimuspaikkaa etsimään=)en tiedä kannattaisko vielä alottaa kun ja jos tulen sitten raskaaski niin taas jää kesken sitten=/nooh mä olen vielä nuori niin kyllä tässä kerkii opiskella=)

Sonnai ja kukas se toinen olikaan??sori=)onnittelut työpaikan johdosta=)

Sane:toivottavasti oireet olis raskaus oireita,eikä flunssa oireita!!Millonkas meinaat testailla!!Ilomatathan heti!11

Nyt kaikki ahkerasti kertoilemaan kuulumisia!+

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille haaveilijoille!! Olen uusi täällä ja haluaisin liittyä teihin haaveilijoihin.. joku voisi varmaankin kertoa että miten se tapahtuu??

Täytän tänä vuonna 20 vuotta ja mies on 21 vuotias. Seurustelimme n. vuoden, jonka jälkeen menimme kihloihin. naimisiin menimme 5kk kihloihin menon jälkeen eli viime vuoden syksyllä. nyt ollaan jo vähän vauvasta puhuttu, mutta ihan vielä en ole saanut miestä kokonaan lämpeämään ajatukselle. Olen näillä sivuilla jo surffaillut kauan mutta nyt vasta päätin sitten rekisteröityä. :)

Idaly

Vierailija
22/49 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galluppiin oli tullut jatkokysymyksiä.. aloitetaas niistä.. elikkä:

Mies ei kosinut mua " ihan" yhtä romanttisesti kun teillä..

meillä mies oli parin meidän kaverin kanssa konsertissa helsingissä (mun piti itsekin olla mukana, mutta tulin kipeeks enkä päässyt lähtemään), se tuli enemmän kun pienessä sievässä kotiin

(ne kaveritkin tuli meille yöksi), käveli suoraan mun luo eteisestä,

istu lattialle mun sängynviereen ja kysyi kuinka voin.

Sanoin, että oksettaa.

Mies silitti mun päätä ja sano, että olis ollu tosi kiva jos olisit ollut tänään meidän mukana.............. meeeeksääää mun kaaa naimisiiiin?

(humalaisella yli-imelällä lässytyksellä)

Sanoin että meen joskus ja käänsin kylkeäni.

En tosiaankaan ottanut humalaista päähänpistoa tosissani,

mutta kyllä se mieleen jäi.

Vajaa viikko sen jälkeen mies laitto mulle tekstiviestin, että

" tuun hakee sut töistä jos lähet ostaa sormuksia meille..?"

Tosi romanttista =D

Jos olisin raskaana, -en haluaisi tietää lapsen sukupuolta.

Juoppohullun päiväkirjoja oon lukenut, tietääkseni kaikki mitä löytyy. Ne on aivan loistavia =D

Sitten vähän vielä omaa napaa kun se pyörii väkisinkin nyt mielessä.. eli menkat ei EDELLEENKÄÄN ole alkaneet, tehtiin eilen illalla testi kun ei saatu nukuttua.. ja testi näytti negatiivista, -edelleen.

Pakko se on vaan uskoa, etten mä raskaana ole, mutta on tää ihme juttu kun mulla ei ole koskaan kierto vaihdellut ja nyt pitäs olla menkat alkaneet ja myöskin jo loppuneet... eikä mitään kuulu.

En ole tuntenut minkäänlaisia oireita siitä, että menkat alkais..

Mut kaipa ne sieltä tulee, tuskin voi kaksi raskaustestiä olla väärässä.. kyllä se jo näkyis testissä jos olisin raskaana.

En silti vaivu epätoivoon, päinvastoin.

Olen iloinen siitä, että ollaan nyt molemmat valmiita tähän.

Ainoa asiaa mikä vaivaa, on se, että MISSÄ mun menkat on??

Snowflake:

Miten jakselet, mikä tilanne on tänään?

Kinttunen:

Itse en ole ehkäisyrengasta kokeillut, mutta pari kaveria ovat mainostaneet hyväksi moneenkin otteeseen.

Liipe:

Onnea sinullekin uuden työn johdosta.

Sinäkin pääset pk-seudun humuun =D

Meinaatteko ihan helsingistä etsiä asuntoa vai jostain lähialueilta?

Idaly

-Tervetuloa haaveilemaan kanssamme =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi jos kirjoitin väärin :)

tännehän pääsee kun käy kirjoittamassa esittelyn tuonne meidän esittely pinoon. käyn nostaa sen ylemmäksi. siellä one meistä kaikista pieni esittely. sitten vain kirjoittelemaan tänne.

tervetuloa!

Vierailija
24/49 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa Sane hauskalta toi kosinta..mä uskon, et meillä tulee käymään joskus vähän samalla tavalla, jos yhtään omaa ukkooni tunnen! ;)

Pitäs varata tosiaan lääkärille aika, et sais sumplittua nää ehkäisyjutskat kuntoon. Sais jotain säännöllisyyttä elämään! :)

Toisaalta se tuntuu vähän turhalta jos (ja kun) nyt aletaan yrittään esikoista kesän jälkeen.

Jeps, Idalylle tervetuloa iloiseen joukkoomme! :)

Mä yritän palata astialle vielä tänään, joudun taas loppuviikoksi reissuun..

Vierailija
25/49 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Liipelle uuden työpaikan johdosta!

Tervetuloa Idaly!

Sukupuoligalluppiin: En haluais tietää kumpi tulee.

Toivottavasti Sanen kadonnut täti löytyy ;) Tai että se testi näyttäisikin plussaa. Ja että Snowflakenkin tilanne selkeytyisi.

Tein tuossa jo eilen sen raskaustestin kun en malttanut odottaa. Ja uskokaa tai älkää, niin se näytti +positiivista+. Ja silti mä olen vieläkin epävarma.. En uskalla vielä edes soittaa neuvolaan.

Taapero tuolla kinuu jo seuraa, koitan päästä linjoille myöhemmin.

-Sirppana-

Vierailija
26/49 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille, taal ois eraasta pohjoismaasta kirjoitteleva yhen tyttølapsen aitykka.Valitettvasti nyt ei kaytøssa suomalaista nappista joten joudutte lukeen ehka vahan vaikeemman kautta.

eli oon 04/05 syntyneen tytøn aiti, 26v.Asumme ja kaymme toissa molemmat.Vauvakuume alkaa pakottaan taas:) jossain takaraivossa mutta mies tykkaa ettei ihan viela ois aika pikkukakkoselle.Itse tykkaisin jo kovasti ja monet saan aikaan viime kevaana saaneet odottavat suomessa jo koaa kyytia.

eli jos hyvia taivuttelu vinkkeja on tiedos saa laittaa tulemaan..

en tiia kuin usein ehdin lukeen pinoa ja kirjotteleen mutta aina sillon tallon!

Lumisin terveisin

TiiSusa

27/49 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienoisen tauon jälkeen ilmoittaudun joukkoon värikkääseen. ovis oli ja meni eilen ja ainakin duunailun puolesta osui oikeaan aikaan :D

Nyt sitten seuraavat 2vkoa tulee olemaan jännää aikaa!

Sukupuoligalluppiinkin tahdon osallistua: Kyllä tahtoisin tietää lapsen sukupuolen. Esikoisesta ei otettu selvää, mutta olin aivan varma siitä, että poikaa odotin-näin sitten poika syntyikin...

ONNEA PLUSSANNEILLE!

Pumppis

Vierailija
28/49 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sirppana: ONNEA kovasti plussasta!!!!! ja ihanaa odotusaikaa :)

tiisusa: tervetuloa joukkoomme!

sane: niin kauanhan on toivoa kun ei tätiä tule. eikös joillain ole känyt niin ettei raskaustesti menaa n' yttää plussaa millään vaikka onkin raskaana....pidän täällä peukkuja+++++++++!!!

NIin ja asuntoasiaan, niin emme me helsinkiin ihan haluaisi tai no sekin käy jos joku hyvä paikka löytyy. mutta espoo ja vantaa käy myös. eniten tuo vantaa on hakusessa. meillä kun on noi 4 koiraa niin pitää olla ulkoilumaastoja kunnolla ja sitten vantaallaa on meijän tuleva harrastusseura niin se oisi hyvä olla lähellä.

ja sitten tätä omaa napaa ja sen ympäristöä.

punnittiin taas kuun vaihteessa itsemme ja kilo oli lähtenyt taas pois.. että kaippa sitä jotain saa putoamaan.

meijän talo pääsi tänään nettiin ja nyt sitten ootellaan että joku tahtoo sen ostaa. sunnuntaina on näyttö ja kaksi innokasta paria on jo kysellyt ja tulossa sunnuntaina katsomaan. jipii. katsotaan saadaanko myytyä äkkiä tää. se oisi meille lottovoitto.

tänään on viimeinen agilityharjoitus enne ekaa kisaa.. se on sunnuntaina se kisa. hirmuinen paine päällä kun tuntuu ettei siitä kisasta tule mitään. mutta mennään nyt ainakin yleisöä viihdyttämään.:)

Vierailija
29/49 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi omaa napaa!Tein tänään ovis testi uusiksi ja näytti selkeeä plussaa eli tänään on hoo hetki!Soitin gynelle tästä ja sano että on normaalia vaikka kuukautiset heittele niin ovis voi olla samaan aikaan päällä.ottaen vielä huomioon että parikuukautta sitten lopetin pillerit...Eli testisä ei ole vikaa eikä minussa!Onneksi on pupuiltu joka päivä niin ei tarttee pelätä ja tänään ja ylihuomenna uusix!Huh!Ei kulema kannata joka päivä oviksen aikaan haraastaa sexiä että ne siittiöt lisääntyis tai jotain...tiedä sitten mä aion ainaki olla pedissä seuraavaan aamuun!Kauhea mitä mie kirjotan=)

TiiSusa:Tulithan sinä ilmottautumaan joukkoon!=)

Sane:toivotavasti se olis vaavin paikka=)odota nyt ainakin viikko ja jos tätiä ei kuulu niin soita neuvolaan tai gynelle että ottaa vielä vamuudeksi verikokeesta sen raskaus testin.Mullahan testi näytti vasta positiivista rv 6 tai 7!Ja kiitos kysymästä olo on nyt selvempi ja iloinen että se ovis löyty!

Idalylle oikein paljon tervetuloa!

Sirppana!Kyllä se taitaa olla onnittelun paikka!Halauksia ja tarrasukkia mukaan!

Liipe:Tosi ihana toi kosinta!(huokaa kateudesta)

Ja vielä juoppo hullun päivä kirjasta oon lukenu ton raskausarpia kai0 pitää tarkistaa...mut tosi hyvä on!

Vierailija
30/49 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tilanne on - 1,5kg mutta johtuu menkka turvotuksesta ja vähäsestä liikunnasta tällä ja viime viikol=/Hyi mua laiskaa!=)No enää ei tarttee kun 4-5 kg pois ni ois hyvä.Yritän pitää seuraavan raskauden aikana hiilarit minimissä ja etten lihois sitä 25 kg!Jos joku 10kg niin ei oo paha=)

Vierailija
31/49 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta kun kysyin siitä tiputtelusta ns.avairallisten menkkojen loputtua niin gyne sano että luultavasti ovis tiputtelua.Joillakin tulee sillon oviksen aikaan menkkamaista vuotoa mutta se ei ole runsasat ja yhtä punasta.Olisikohan sulla kans sama?

Vierailija
32/49 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas.. On ollu vähä kiireitä niin on jääny tää tietokoneella käynti vähä vähemmälle. Työt on nyt sitten alotettu ja vauvakuume senku kasvaa ku niitä pikkusia siellä hoitelee.

Galluppiin: Meillä minä kosin, romanttisesti kotona. Oltiin juuri lähdössä avomiehen vanhempien ja suvun kanssa syömään ravintolaan, mentiin heti samantien ja ostettiin sormukset. Siinä oli suvulla vähä ihmettelemistä ku tultiin sormukset sormissa ravintolaan.

Siihen toiseen kysymykseen: Kyllä haluaisin tietää jo raskaana ollessani, että kumpaa odotan.

Tervetuloa uusille keskustelijoille!!

Ja kaikille tsemppiä miesten käännyttämiseen!! =)

Vierailija
33/49 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka näin nuori olen niin vauvakuume on silti kova...ja se vain kasvaa kun näen noita pikku veitikoita vilisemäs jaloissa...siskolla ja veljellä on kummallakin muksut ja niitä ei vaan voi olla haluamatta ja kun niin lapsrakas olen :) tuntuu että olisin valmis äidiksi mutta ikä ei vain anna periksi...ja voisi varmaan opiskella koulun lopuun...:)

ei se ikä niin hirveä merkitys ole mutta kunhan miettii tarpeeksi järkevästi:) olaan kihlattuni kanssa mietitty lapsen tekoa mutta ei meillä mikään kiire ole..:) mutta oisihan se ihanaa kun ois oma pikku vaaveli sylissä ja sais kuunnella sen tuhinaa kun se nukkuu ja kattoo kun se kasvaa:) NE ON VAAN NIIN IHANIA!!! <3 ois ihan kiva jutustella tästä muidenkin nuorien kanssa....:)

Vierailija
34/49 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on päivä kääntynyt illaksi eikä tädistä tietoakaan.

Minkäänlaisia tuntemuksia ei ole siitä, että olis menkat alkamassa..

ja mulla kun menkat ei ala huomaamatta vaan kertovat kyllä tulostaan jo 2päivää aikasemmin..

Tosin.. en tiedä pitäskö mun opetella puhumaan menkoista menneessä aikamuodossa koska mun menkat ovat aina Ennen olleet myöskin säännölliset, nyt en enää tiedä ollenkaan missä mennään.

Epätietoisuus on se mikä mua tässä eniten vaivaa.

Testi sanoo etten ole raskaana, mutta menkatkaan ei ala..

En tiedä enää mitä ajatella tai odottaa.

Tapahtuis nyt jotakin..

Jos menkat ei ole sunnuntaihin mennessä ilmoitellut itsestään, teen vielä kolmannen testin ja jos sekin on negatiivinen, -varaan ajan lääkäriin ja pyydän päästä tutkimuksiin.

Onhan tähän jokin syy oltava, raskaus tai sitten jotain ihan muuta..

sirppana:

Mahtavaa, onnittelut plussaamisesta!!!

TiiSusa:

Tervetuloa joukkoomme kirjavaan =)

pumpulinen:

Seuraavat pari viikkoa tulee olemaan piinaavan jännittävää aikaa teillä =D Pidäthän meidätkin ajantasalla täällä niin jännitetään kaikki yhes koos =)

Liipes ja snowflake:

Kiitos kun annoitte toivoa mulle (snowflakekin kertoi että testi näytti vasta noin myöhään positiivista) koska mä olen jo melkeinpä luopunut toivosta.

En mä stressaa asiasta, koska tää oli vasta ensimmäinen yritys, meillä on aikaa perustaa perhettä enkä tosiaan ole kuumeilusta kipeänä täällä. Olen vain niin innoissani siitä et sain miehenkin vihdoin lämpenemään ja ollaan nyt molemmat yrityksessä mukana =)

Vierailija
35/49 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Tyttö17w, käypä vilkasemassa tuota palstaa nimeltä nuoret äidit, sieltä varmaan löydät kaipaamaasi juttuseuraa jonka kanssa vaihtaa ajatuksia =) Toki olet tännekin tervetullut kuumeilemaan =)

Vierailija
36/49 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miä onneton en oo saanu aikoihin kirjotetuksi, jotenkin sitä on vaan rypeny omissa ongelmissa..mutta kovasti oon käyny välillä lukemassa. Tänne onkin ilmestyny hirveesti uutta porukkaa :)

Tuohon lapsen sukupuoli galluppiin ni miä en kyl varmaan haluis tietää sukupuolta..

Sitte, öö..me ollaan oltu kimpassa nyt hutikuussa 5,5 vuotta, kauhee miten pitkä aika jo! Hetkinen..ollaan asuttu kimpassa joku nelisen vuotta ja toissa kesänä mentiin kihloihin. Meijän kihlaus oli silleen tylsästi vähän niinkun yhdessä suunniteltu..käytiin ostaa yhessä ensin sormukset ja sit mentiin ravintolaan syömään, jossa hän sitten kauniisti kosi minua..naimisiin menoa ei olla kauheesti suunniteltu et sitten joskus...Miun äiti on menny jo neljä kertaa naimisiin ni mä koitan selvitä sillä yhdellä kerralla...

Juoppohullun päiväkirjoja olen metsästellyt jo jonkin aikaa mut ne on aina lainassa, enkä oo saanu aikaseks varata..

Joo no mä en oo töihin päässy mut pääsin tämmöselle Yrittäjyys kurssille..:) Oon tykänny kauheesti..

Onnea kaikille plussanneille!! meillä tuntuu tuo tunneli jatkuvan..:( ihan masentaa...Välillä oon aina miehelle vihjaillu ja kysellykki et millos aletaan yrittää..mut se vaan hermostuu..Ei kuulemma ymmärrä tätä mun kauheeta vauvan haaveilua...:( No joo... Johan tässä tulikin taas juttua...

Täytys taas koittaa käyä täällä jutustelemassa aikasemmin iltapäivällä..

Heipodei!!

Vierailija
37/49 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ton esittäytymisen jälkeen vois vähän vastailla noihin gallupeihin. Eli, meillä mun mies kosi mua luonnon kauniissa maisemissa joen varrella.. mutta se oli kyllä yhdessä sovittu juttu eli mentiin ensin hakemaan sormukset ja sitten tapahtui kosiminen. :) mutta romanttista se kuitenkin oli.

Sitten siihen kysymykseen et haluaisinko tietää lapsen sukupuolen niin en oikeen osaa päättää.. tiedän et mun mies ei kyl ehkä halua tietää et tuskin sitten minäkään. :)

Voisin myös vähän tässä kertoa kuulumisia.. tilanne on nyt se että lopetin e-pillerit viime kuun lopussa ja sen jälkeen tuli normaalisti tyhjennysvuoto ja sitten sen jälkeen ei olla ehkäisyä käytetty.. en sitten tiedä että mitä jatkossa käytetään mutta mä tietenkin toivon että ei mitään.. :) mutta saa nähdä nyt sitten.

Ollaan välillä aina miehen kanssa leikitelty ajatuksella et meillä olis pieni vauva ja mietitty et millasta se olis et ei se nyt ihan mahdottomalta ajatukselta miehestäkään tunnu. mutta vielä se on vähän sellainen et mitä jos ei nyt vielä hankittais. :/ nooh.. ehkä se muuttuu siitä sitten kun aikaa kuluu.

Mutta, jos teillä on jotain miehen pehmentämisvinkkejä niin ilolla otetaan vastaan. ;)

Vierailija
38/49 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille joukkoon, en kyllä itsekään kovin pitkään oo täällä puolella ollut, mut kuitenkin:)

Tiisusa; Meillä on myös 04/05 syntynyt tyttö.

Kosimisgalluppiin; Me oltiin silloin joskus palaamassa ravintolasta kotiin ja keskellä toria mies yllättäen polvistuikin ja kysyi et menisitsie mun kans naimisiin. Ajattelin tietty et tais tulla otettuu muutama ylimääräinen ja eka reaktio olikin et, nouse nyt hyvä mies ylös ja mennään kotia nukkumaan..mut sit seuraavana aamuna se kysyi uudelleen ja mitä siinä ois voinut muuta vastata ku et tietysti,rakas:)

Tyttöö oottaessa meinasin kysyä, oisko sukupuoli näkynyt ultrassa, mut mies oli sitä mieltä että pitää olla joku yllätys, ja en sit itekään kysyny, koska en ois voinut olla sit kertomatta miehellekään, jos oisin tienny. Tosi iso yllätys se sit olikin, kun kätilö sanoi et tyttö tuli. Jotenkin oli vaan semmoinen poikaolo. Salaa olin todella iloinen siitä, et tuli tyttö, mut tietysti olisin ollut myös sydämeni pohjasta onnellinen jos tulokas olisikin ollut poika. Pääasia että saatiin oma pikku söpöläinen ehjänä maailmaan. Ei sitä varmaan ikinä unohda, miltä tuntuu kun se kauan odotettu pikkuihminen kellottelee tuos masun päällä:)

Nyt pitääkin taas liitää, on vaatehuonesiivousurakka kesken:) Mut tuntien siitä ei ihan heti valmista tuukaan..No, see u!

Vierailija
39/49 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milenns:Mul oli tosi samat tuntemukset tuon tytto/poika jutun suhteen.luulin et poika tulee ja ku oliki tytto olin onnesta soikeana ja salaa toivoinki tyttoa.Mitas teidan neiti jo hommailee, kaveleeko?Meil kuukauden sisaan opittiin kaikki, konttaus, puuta vasten ja nyt kavellaan sellasia parin metrin matkoja valilla.oli aika laiska liikkumaan pienempana mut sit kaikki tuliki nyt tosi nopeeta.joko vauvakuume ppahaki?mita oot aatellu ikaerosta?mua tekis jo kovaa mieli ja tykkaisin ikaero ois sopiva!

Hyvaa paivanjatkoa kaikkille ja niita suostuttelu vinkkeja toivoisin viela!

TiiSusa

Vierailija
40/49 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti vaan kirjoittaa jos tänne vielä tulet, että minulla alkoi vauvakuume jo 15 vuotiaana..17 vuotiaana se oli ylitsepääsemättömän kova. silloinen mies jonka kanssa olin sanoi että suotuu sitten kun täytän 18v. ja niin kävi. samaisena päivänä... ja nyt tyttö onkin jo pian 5 vuotta.

Ja tunsin kyllä olevani aivan valmis äidiksi silloinkin ja hyvin meillä menikin vaikka yksinhuoltajaksi silloin jäinkin. Olin onnesta sekaisin vain. Oma vauva oli mulle ainakin niin kovin odotettu.

en siis tietenkään hoputa vauvan tekoon mutta totesin vain että iästä ei aina oe kyse vaan ihmesen luonteestakin. mulla siis koulu jäi kesken ja sittemmin olen vielä toisen vaavin saanut kantaa jotenka nyt on mun aika mennä kouluun.. sitten saan haaveilla oikeesti kolmannesta. mutta päivääkään pois en antaisi.