Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*HAAVEILIJAT*VKO 10

06.03.2006 |

Alotinpa meijän viikko pinkan=)Kävin just katsomas ystävän muksua,sillä oli eilen ristiäiset ja ei valitettavasti keretty=(Tänään sitten vietiin lahja pienokaiselle....kuume kasvaa vaan kun näkee tuollasia pikku kirppuja=)En malta odottaa että kuukautiset jää pois öö kukkauden päästä=)Mun pitäs lähteä opiskelee enkkua lisää että pärjää sitten työ elämässä(liiketalouden englanti)ajattelin jos ekaksi opiskelisi kurrsi pohjalla ja sitten oppisopimuspaikkaa etsimään=)en tiedä kannattaisko vielä alottaa kun ja jos tulen sitten raskaaski niin taas jää kesken sitten=/nooh mä olen vielä nuori niin kyllä tässä kerkii opiskella=)

Sonnai ja kukas se toinen olikaan??sori=)onnittelut työpaikan johdosta=)

Sane:toivottavasti oireet olis raskaus oireita,eikä flunssa oireita!!Millonkas meinaat testailla!!Ilomatathan heti!11

Nyt kaikki ahkerasti kertoilemaan kuulumisia!+

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan ootte unohtaneet miut ;) ? Viikko sitten muutettiin ja ei vieläkään netti toimi :( Ihan vierotusoireita on tullut kun ei tänne pääse! Nyt oon koulun koneella mutta ei hirveesti kehtaa täällä kirjotella, kun toiset varmaan kahtoo ihmeissää et millä sivuilla tuo oikein surffailee, ja aika usien on tietokone luokka täysi niin ei ees pääse koneelle.

En oikein saanut ajatuksella pinoa luettua, mutta sen huomasin että uusia oli tullut ihan mahottomasti :) Tervetuloa vaan kaikille! Onko kukaan muuten päivittänyt sitä meidän esittelypinoa? Voin päivitellä sitä vasta sitten kun saatas joskus netti kotiin (toivottavasti pian) Niin ja sirppanako oli plussannut? Paljon onnea plussasta, jos oikein huomasin!

Galluppiin: viis vuotta ja kaheksan kuukautta (muuten just tasan tänä päivänä :)) ollaan seurusteltu ja noin puoltoista vuotta asuttu yhessä. Kihloihin menosta ollaa puhuttu varmaan jo viis vuotta mutta eipä olla saatu aikaseks... Enpä usko että mies kosii vaan yhessä varmaan vaan päätetään.

No nyt täytyy lopettaa, toivottavasti pääsen taas pian tänne niin ette ihan kokonaan unoha minnuu! Hyvää loppu viikkoa kaikille :)

Vierailija
42/49 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiisusa; Meillä oli myös vähän laiskansutjakka tyttö, ei alkanu ryömimään vaikka kuinka sitä ooteltiin. Sit nous kontilleen ja siitä heijauksen kautta sit oppi nopeeta konttaamaan. Nyt n.kuukauden on noussu jo ite seisomaan ja tukea vasten jo aika ketterästi liikuskelee, mut tukea ei uskalla pois jättää.

Kyllä tässä on jonkin aikaa jo kuume noussu, mut nyt tilanne on semmoinen että pitää vaan ootella, kun joudun syömään lääkeitä, joiden aikana ei saa raskautua:( En haluis kuitenkaan hirmu suurta ikäeroa, joku 2-3 vuotta ois ollut aika hyvä..mut pitää vaan katella miten nää asiat nyt menee.

Taitaa kuulua makkarista ääniä, pitää lähteä etsimään mössöä pöytään:)

Paljon onnea jo plussanneille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa miekin pääsin vihdoin piipahtamaan! Ollaan taas tää viikko miehen kämpässä eikä sillä siellä ole nettiä. Mie oon niin tyytyväinen, kun tää kahden asunnon välillä ravaaminen loppuu ja päästään pitkän odotuksen jälkeen yhteiseen kotiin... Tää viikko ei ookkaan ollu yhtä hiljanen kun pari edellistä, paljon on asiaa näköjään ollu enkä saanu pinoa oikein ajatuksella luettua, joten pahoittelen jos joku jää huomiotta...

Sirppana:

Kauheen paljon onnea plussasta! Eipä sit muuta kun iso pino tarrasukkia vauvalle!

Tansem:

Kyllä mie ainakin oon sinuu kaipaillu! En enää tiedä kuka on kuka, kun on tullu niin paljon uusia enkä oo päässy koneelle. Vanhat tutut nikit tuntuu turvallisilta... :)

Enpä sit muistakkaan, mitä miun vielä piti sanoa... Muuta kun että uusille oikein paljon TERVETULOA miunkin puolesta!

Gallupeihin... Meillä onkin sit vähän mutkikkaampi tarina. Alettiin seurustella reilut neljä ja puoli vuotta sitten, oltiin siinä vaiheessa tunnettu jo pari vuotta ja ainakin viimenen vuosi oltiin oltu ihan " bestiksii" ;) , erottamattomat, vaikkakin siinä vaiheessa asuttiinkin eri paikkakunnilla. Muutin sit takasin Lappeenrantaan ja kappas vaan, muutama viikko siitä alettiin seurustella. Vuoden päästä siitä muutettiin yhteen ja vuoden päästä siitä muutettiin erilleen. Isoja ongelmia oli sillon... Nyt ollaan viimeset puoli vuotta asuttu yhdessä kahdessa kämpässä. Muuttoa odotellessa... Huoh. Näiden vuosien aikana ollaan ehditty eroomaankin pari kertaa, vaikkakaan ei sit kuitenkaan, erossa ollessakin ollaan pidetty hyvin tiiviisti yhtä. No, kukaan meidän kavereista ei taida edes muistaa että ollaan joskus erottu, myöhän ollaan oltu yhdessä " aina" . Anyway... Kumpikaan ei meillä oo siis vielä kosinu, kihloista on ollu puhetta, kunhan saadaan tuo muuttohässäkkä alta pois. Eikä meistä sillonkaan kumpikaan tuu kosimaan, vaan päätös on yhteinen, niinkun sen miun mielstä pitää ollakin. Vaikka olishan se kiva, jos mies kosis jotenkin tosi romanttisesti... ;)

Kysynpä miekin jatkoks... [b]Missä ootten alun alkaen tavannu/tutustunu[/b]?

Myö tavattiin isoskoulutuksessa... Mie olin 15v. ja mies 16v. Siitä se ajatus sitte lähti... Parin vuoden viiveellä. ;)

Jep jep... Eipä sitten muuta kun moro taas tältä erää! Meen taas viikonlopuks Espooseen, maanantaina ois " työhaastattelu" siellä Lastenklinikalla. Pitää siis käydä näyttämässä naama ennen kun laitetaan nimet paperiin.

-S-

Vierailija
44/49 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin mieheltä taas vauva-asiasta ja nyt se pienen painostuksen alla sano, että ei vielä halua lapsia. En tajua, miksi se ei sitten ehkäse, jos ei muka lasta halua, mutta enpä alkanu kyselemäänkään... Pönttö mikä pönttö. ;) Pidän kiinni siitä mistä sovittiin, pillereiden lopettamisen jälkeen ehkäsy on miehen heiniä. Yllätysvauvaa odottellessa... Miehen onneks mulla on se PCO.

-S-

Vierailija
45/49 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään koneelle ole päässy kun kone huollos siskon ukolla=)Kiva kun sonnaista ja tansemista kuuluu!=)Nyt näpytän siskon koneella pikaseen...Nyt on sit tullu pupuiltuu oviksen loppuun saakka ja alotettiin jo hyvis ajoin.No tänään mulla on ollu sellasta vihlontaa munasarjojen kohas ja nippailua,mutta ei menkka maisita....jospa se ois niitä kiinnittymis kipuja=) salaa toivon jo että ois tärpänny=)Mutta en odota liikoja...2 vko piinailua ja sitten testaamaan jos oireita tulee=)Käydään kuun lopussa ostamassa uudet sohvat(nahka)mies tossa sano että pitää ostaa nahkaset että on helppo pyyhkästä vaan kun noita taaperoita on sit kaks eli kaksinkertasesti siivoamista=)Aiotaan saksasta tilata vaunut ja sänky=)mietitään jo paljon ja suunnitellaan vaikka positiivista ei ole vielä tullu=)Mites muut aikoo viikon lopun viettää?Me mennään huomenna katsomaan muumeja tikkurilaa.Poitsu innolla jo odottaa=)

Galuuppiin vielä että tutustuimme toisiimme mieheni veljen kautta ja sitten siskoni on avoliitossa myös mieheni veljen kanssa=)kunnon kauniit ja rohkeet=)

Vierailija
46/49 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taas pääsee kirjoittelemaan kun mies lähti asioille enkä viitsi hänen nähtensä täällä hirveesti pyöriä kun on sitä mieltä vaan että saan vauvakuumeni vain valloilleen ;) Ja aika oikeassa on, kun oli tuossa kovat keskustelut neljännen hankkimisesta ja oli ehdoton EI ja minä salaa toivon tuota " vahinkoa" tosin miehen perustelut olivat järkevät kun taloudellisesti menee homma päälaelleen kun autotkin menisivät sitten vaihtoon ja myös kämppä, mutta itse olen sitä mieltä kaikki varmasti järjestyy ja asioilla on tarkoituksensa.

Annoin sille periksi sen verran että lupasin aloittaa pillerit uudelleen kun täti tulee seur.kerran visiitille ja nyt on myöhässä =) Eli kp29/27-28 mennään ja merkkejä ei ole kuin noi vatsa kivut mitä nyt on tutkittu eikä syytä löytynyt eli papa oli puhdas ja minä ihmeissäni mistä ne johtuvat kun ei lääkäri vielä niihin ole löytänyt syytä =(

Ja oireita löytyy iso kasa mm.tissien kipuilu kainaloiden reunoista, alavatsa kivut, laihtuminen vaikka nyt lääkekuurin aikanakin söin TODELLA paljon ettei vatsa menisi sekaisin lääkkeistä ja kaikenlaisia vuotoja on myös ollut että taitaa olla mielen kiintoista mikä syy mahtaa olla kun raskaustestit näyttää negaa :-o

Eikös meitä LAIHIKSELLA olijoita ollut aika monta ? Mikä on tämän hetkinen saldo, minulla alkuvuodesta lähtenyt 6,6 kg ja reilun kilon vielä niin olen todella tyytyväinen et lähellä ollaan tavoitetta ja sitten alkaa kiinteytys puoli =)

Niin ja vastaus galluppeihin: Meillä kosiminen oli minun aloitteestani vaikka ei oikein kosinta ollut vaan yhteisen keskustelun tulos kun keskimmäisemme kastettiin meidät vihittiin samalla ;)

Olemme tavanneet hteisten kavereiden kautta ja puolisen vuotta oltiin tunnettu ennen kuin aloimme seurustella tosin asuimme samassa talossa eri kerroksissa joten ohimennen oli kyllä nähtykkin =)

Ja vielä lapsen sukupuolen tietämisestä :Olen jokaisesta halunnut tietää ennen synnytystä ja olenkin ne sitten kätilön toimesta saanut tietooni pojista rakenne ultrassa ja pitivät paikkaansa ja neidistä lääkärin varovainen veikkaus päivää ennen synnytystä oli tyttö mistä kyllä itse olin aivan varma jo odottaessani että on tyttö jota kovin toivoin ja jos vielä vahingossa sen pikku nelosen saisimme niin sukupuolella ei olisi väliä kunhan olisi terve ja selviäisi raskaudesta mahdollisimman pitkälle ja kookkaaksi ettei tarvitisi keskolan kautta tätä elämää opetella. Mutta perusluonteeltani kun utelias olen niin kyllä ultrassa kyselisin sukupuolen vieläkin jos se näkyisi ;)

Olipas paljon omaa napaa, koittakaa kestää. Onnittelut kaikille uusista työpaikoista, plussauksista ja teille myös ketkä olette jo miehenne saaneet käännytettyä vaavin tekoon ++++++ ;)

Menen hakemaan neitiä hoidosta ja yritän palailla tarkemmin lukemaan pinoa ajan kanssa...

Tansku

Vierailija
47/49 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsinpäs vihdoin tänne sivustolle kun n. tunti sitten kokeilin niin ei millään meinannu aueta.. näytti vaan jotain erroria. :/ mistähän mahtoi johtua.. noo, on tää konekin nyt sen verran antiikkinen et voi olla siinäkin syytä.

galluppiin: me tavattiin kans yhteisten kaverien kautta.. siinä vaan yllättäen alettiin jutteleen ja siitä asti onkin sit ollut menoa. :)

Niin juu, minäkin tosiaan olen laihdutuskuurilla. Ilmeisesti täällä on muitakin..? tavotteena olis semmonen kymmenen kiloa. :D vähempikin varmaan kyl riittäis mut yritän nyt vähän tsempata itteeni et jos jaksais sit enemmän lenkkeillä ja kaikkee kun tietää et paljon painoa tarttis pudottaa. Onko joku muuten kokeillu sitä dieettii mis ei syödä lainkaan hiilihydraatteja? Itte ajattelin kokeilla sitä.. kuulostaa kyllä karmeelta jättää kaikki ihanat vaaleet leivät pois. :(

Oon taas ihan hirveesti kuumeillu kun oon tuolla kaupungilla noita vauvojen vaatteita hipelöiny.. oij on ne vaan niin ihanan pieniä. =)

Ei olla kyllä vieläkään mitään ehkäsyä käytetty.. :) mies vaan kyselee et " koska se sun ovulaatios nyt sit taas onkaa" .. ja et " voi ei nyt meille voi tulla vauva" mut ei se kyllä näy sit haittaavankaan yhtään sit kuitenkaan.. mutta hyvä niin :) on se kyllä sanonut et ei sitä haittais jos se vauva tulis vahingossa mut ei se kyl haluis sitä oikeen yrittää nyt ainakaan vielä. Sain sen kyllä jo lupaamaan että sit kesällä ruvetaan yrittämään.. mut siihen tuntuu olevan niin paljon aikaa vielä =)

Mut joo.. niin ONNEA vaan paljon sille täällä joka on ilmeisesti plussannu..!! :) jos nyt käsitin oikein.

Niin ja myöskin paljon vauvaonnea sille joka on jo saanut miehensä käännytetyksi yrittämään!! :) ehkä me muutkin sitten perässä.

sori et nää nikit on vielä vähän hukassa.

Mut nyt täytyy lähteä siivoamaan tätä kämppää, kun näyttää niin kauheelta. :) mut palaillaan!

Vierailija
48/49 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idaly:Mä oon ollu sillä atkinsin ja zonen sovelluksella...eli sekottelen kaikkea hiilihydraatitonta=)Helppoa se on kun on vaan itsekuria=)Mulle ei tulis enää mielenkään syödä vaaleeta leipää!Välillä syön ruisleipää mutta ei se maailmaa kaada=)Alussa painoa lähtikin melkein 10kg ja nyt on hidasta painon pompotusta mutta hiljaa hyvä tulee=)

Ollaan just mun äidillä käymässä kun tänään saadaan vasta kone takas....Ja muutenki että poitsu näkee mummia usein=)Tuli sellanen olo et ois jo kesä.Toi aurinko tekee ihmeitä!!Ei tänään ihmeitä tehä mutta huomenna ois tarkotus mennä syömään ja kattoo leffa mut kattoo sitä sit huomen!Oikein hyvää viikonloppua kaikille!

Vierailija
49/49 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas!! Tänään pitäs lähteä viettämään kaverin synttäreitä, jos tässä mitään sais aikaseks. Suihkuun pitäs mennä mutta totaalinen laiskuus/väsymys iski. Ja vauvakuume senku yltyy.

Plussailu onnea snowflakelle!!! =)