Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvauinti-uikkareista????

27.01.2006 |

Saimme kuulla, että pääsemmekin jo huomenna vauvauintiin. Ohjaaja sanoi, että päälle joko lahkeelliset uikkarit tai uimavaippa. Lahkeelliset uikkarit löytyy, mutta eiväthän ne mitään kakka-vahinkoa pidä? Lahkeet jäävät vähän löysälle ja muutenkin... Pitääkö siis hankkia niitä uimavaippoja? Kertokaahan... Kiitos!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat erittäin harvoin kakkaavat veteen. Muistat syöttää puolitoistatuntia ennen kuin menette uimaan, vauvauinneissa se on sääntönä, näin eliminoidaan ne vähäisimmätkin mahdolliset kakkavahingot.

Meillä on molemmat lapset olleet vauvauinnissa (ollaan nyt kaksi vuotta yhteensä käyty) ja aina olleet lahkeelliset uikkarit, välillä isotkin (poika nyt 63 cm ja uikkarit 70 cm joten isot on vieläkin...) ja koskaan ei ole kakkavahinkoja tullut. Vauvat kyllä pissaavat veteen ja se on ihan normaalia (meillä tuli pissat äidin syliin jo pukukopissa viime viikonloppuna...)

Hyviä ja antoisia vauvauinteja, se on ihanaa kun he alkavat innostua vedestä, tottuvat siihen ja oppivat sukeltamaankin (vaikkei se varsinaisen vauvauinnin itsetarkoitus ole...) ja onpahan ainakin perheellä yksi yhteinen harrastus :-)

Vierailija
2/2 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan meillä. 60cn uikkarit jäi lyhyksi tosi nopeasti ja niiden lahkeet lörpötti. Ostettiin 70cm uikkarit pojalle ja niidenkin lahkeet lörpötti. Käytiin tuossa alkutalvesta viimeksi uimassa ja vaikka poika onkin jo 82cm pitkä niin silti noiden 70cm lahkeet vaan on löysät.

Mutta niin ne lörpöttää muillakin, ainoastaan pullukoille vauvoille ne on sopivan tiukat. Olen itse myös vauvauinnin ohjaaja ja kakkavahingot on tosi harvinaisia. Vanhemat kyllä kuitenkin useimmiten tunnistaa kun vauva kakkaa ja sillon ehtii vielä nousta vedestä pois. Kaksi kertaa on mulle tullut kohdalle ja molemmilla kerroilla oli kyseessa sama vauva samana keväänä, oli liian lyhyt aika syöttämisestä nimittäin. Sitten jo uskoivat vanhemmatkin.

Hauskoja uinteja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla