Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maailma olisi miljoona kertaa parempi paikka ilman koiria!!!

Vierailija
26.09.2016 |

Monta turhaa riitaa jäisi väliin!Koirat haukkuu,paskoo,aiheuttaa eripuraa.Jos ei olisi rakkeja,ihmiskunta olisi parempi.
Terveisin pahoillaan oleva rakin omistaja.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinua.

Vierailija
22/68 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetetaan mieluummin lisääntyminen, niin ihmiset voisi kuolla sukupuuttoon :-) Jos kaikki ihmiset ois ku koirat, maailma ois paljon parempi paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetetaan mieluummin lisääntyminen, niin ihmiset voisi kuolla sukupuuttoon :-) Jos kaikki ihmiset ois ku koirat, maailma ois paljon parempi paikka.

Jos ihmiset käyttäytyisivät kuin koirat, niin voit unohtaa sen sukupuuttoon kuolemisen.

t. dogystyle

Vierailija
24/68 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vain sanoa että naapuririitoja olisi paljon vähemmän.Ei meidän lapset käy naapurin nurtsilla kakalla eikä räykytä työpäivän ajan.

Ikinä en ole astunut ihmisen läjään.

Meillä ei saa lapset pyöräillä yhen tietyn talon ohi kun siellä koirat hermistuu...

Vierailija
25/68 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta turhaa riitaa jäisi väliin!Koirat haukkuu,paskoo,aiheuttaa eripuraa.Jos ei olisi rakkeja,ihmiskunta olisi parempi.

Ei koirat ole se ongelma, vaan ne koopäiset omistajat, jotka antavat koirien paskoa ja kusta mihin sattuu ja jotka eivät kouluta niitä rakkejaan.

Vierailija
26/68 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiku oikeasti.Kuinka moni naapuri tappelee koiran takia??Se on kauheaa.Ne pitäisi kieltää lailla mokomat paskaelukat.

Ja tässäkin tapauksessa ongelma johtuu niistä idiooteista ihmisistä. Meidän naapurilla on koira, mutta mitään ongelmia ei ole koskaan ollut. Koiran ei anneta paskoa muiden pihoihin ja jos viedään kuselle, niin kävelevät lähimetsään.

Mutta on naapurustossa yksi bimbo teinityttö, joka antaa heidän piskin kuseksia mihin sattuu. Kerran olin hakemassa postia, niin hyvä ettei antanyt miekäläisen kintuille kusta (siinä ihan vieressä se koira kusi meidän roskaketoksen kylkeen). Sanoin kyllä sen verran vittuimaisesti sille idiootille, että ei varmaan toista kertaa kuseta siinä.

Vierailija
27/68 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei koirat ole se ongelma, vaan ne koopäiset omistajat, jotka antavat koirien paskoa ja kusta mihin sattuu ja jotka eivät kouluta niitä rakkejaan.

Et voi tosissasi väittää ettei koiria olisi ihan saakelisti liikaa..?

Vierailija
28/68 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiooteilla ihmisillä on koiria eli koiria on liikaa.

Vierailija
29/68 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat ovat hienoja eläimiä. Ne jotka eivät tykkää koirista eivät ole nähneet kunnon koiria. Oppikaa olemaan ja kunnioittamaan eläimiä, varsinkin koiria. Koirat osaavat auttaa monessa asiassa ja ovat mukavia elämänkumppaneita. Koirista on paljon hyötyä monessa asiassa, esim. opaskoirat, metsästyskoirat, huumekoirat sekä poliisikoirat. Maailma ei todellakaan ole parempi paikka ilman koiria, herätkää ihmiset.

Terveisin ihminen jolla on 2 hyvin koulutettua koiraa...

Vierailija
30/68 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni tämän ketjun koiravihaajista on levitellyt myrkkymakkaroita luontoon?

Vierailija
31/68 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen maailmanhuononnuskerroin on turhalla riidalla? Tai haukkumisella, paskomisella ja eripuran aiheuttamisella?

En jotenkin luota tuohon sun miljoonaan.

Vierailija
32/68 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ei nähdä metsää puilta...koiria on liikaa,ihmiset riitelevät koirien takia.Joka asunnossa on rakki häiritsemässä naapureita

Ne haisee,paskoo ja räkyttää.

Työkoirat asia erikseen mutta lemmikkikoirat saisi pistää jonkin luvan alle.Jos ei tarvi,ei saisi pitää.

Se että naapurin koira aiheuttaa eripuraa ei parane myrkkymakkaroilla.

Vierailija
33/68 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasarapää kirjoitti:

Suunittelen juuri keskitysleiriä eli mielisairaalaa koiravihaajille. ;)

Heh,mun naapuri huutaa mua ääliöksi koiranvihaajaksi kun pyydän et voisko sen koirat pysyä poissa mun pihalta.Taidat olla se?

Tänään oli revitty roskapussit ja käyty kakalla.Mut tää on vähä sellanen "rasisti rasisti " juttu...

Vierailija
34/68 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä oon kyllä samaa mieltä, että koiranpito-oikeus voisi olla luvan, ja kurssin, takana. On niin paljon koiranomistajia, joilla ei ole alkeellisintakaan käsitystä mitä koira tarvitsee, miten se koulutetaan ja miten sitä kohdellaan.

Koiravihaajat ovat yhtä sairaita kuin ne fanaattisimmat koiraihmiset. Kultainen keskitie se on tässäkin asiassa paras.

T. Kaksi rescue-koiraa omistava

Vierailija
35/68 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiku oikeasti.Kuinka moni naapuri tappelee koiran takia??Se on kauheaa.Ne pitäisi kieltää lailla mokomat paskaelukat.

Mä olen kovin luottavainen sen suhteen, että ilman koiria riidan aiheet vaan muuttuisi. Kusipäät keksii kyllä syyn naapuririitoihin, oli se sitten koira/lapsi/haravointi/pyykinkuivatus/meluaminen...

Vierailija
36/68 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle koirat on todella tärkeät. Ymmärrän kuitenkin että kaikki ei pidä koirista. Siksi koulutan koiriani käyttäytymään ja siivoan koirien jäyökset kun käydään ulkona. Minulla ei ole lapsia ja siksi koirani ovat tavallaan vauvan korvike. Minulla on hyvin kiinteä suhde minun koiriini ja rahastan siyä kun ne niin vilpittömästi rakastaa minua. Kissoista en taas pidä yhtään

Vierailija
37/68 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tästäkin jaksatte jauhaa. Ne koirat nyt ovat täällä ja piste. En minäkään jatkuvasti ihastele, että voi kun olisi ihanaa, kun voittaisi lottovoiton. Koirat eivät mihinkään häviä, vaikka sitä kuinka toivoisitte. Onhan se raivostuttavaa, kun naapurin koira räköttää aamusta iltaan ja vielä yölläkin, mutta sitten muutetaan tai huomautetaan naapurille, eihän hän edes välttämättä tiedä koiransa räköttävän jos on töissä tmv. Mutta eroon niistä ette pääse.

Vierailija
38/68 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Mitä enemmän opin tuntemaan ihmisiä sitä enemmän rakastan koiria".

Helppo yhtyä tämän keskustelun perusteella.

Vierailija
39/68 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän lapset tuntuvat aiheuttavan mielipahaa, eroja, riitoja ja ties mitä muuta häiriötä ja sekasortoa. Ei siinä paljon pari koiraa kiusaa kun taapero kiljuu vieressä keuhkojensa pohjasta.

Vierailija
40/68 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma olisi miljoona kertaa parempi paikka ilman ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan