Maailma olisi miljoona kertaa parempi paikka ilman koiria!!!
Monta turhaa riitaa jäisi väliin!Koirat haukkuu,paskoo,aiheuttaa eripuraa.Jos ei olisi rakkeja,ihmiskunta olisi parempi.
Terveisin pahoillaan oleva rakin omistaja.
Kommentit (68)
Kerrostaloihin ei tarvitsis mun mielestä koiria ottaa. Meillä asuu ylimmässä kerroksessa perhe kahden valtavan koiran kanssa, ja hissi haisee jatkuvasti mädäntyneeltä ruumiilta varsinkin kostealla säällä kun ne koirat reissaavat sillä jatkuvasti edestakaisin. Yök.
Olen ehdottomasti samaa mieltä AP:n kanssa! Koirat eivät kuulu kaupunkiin ja aiheuttavat pelkkää harmia viattomille! Meilläkin rappukäytävässä koirat räksyttävät vielä 00.00 jälkeen kun joku fat ass vie rakkejaan pihalle ja lauantaina saa herätä ulvontaan!
Vierailija kirjoitti:
Kissoista en taas pidä yhtään
Miksi muiden sitten täytyisi pitää koirista? Kissat sentään ovat hiljaa eivätkä häiritse naapureita!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä hävittäisin ennemmin huonosti käyttäytyvät kakarat vanhempineen sekä ensimmäisen vastaajan kaltaiset ihmiset sun muut kusipäät. Miten ihana paikka maailma oliskaan, myös söpöille eläimille.
Harvoin sitä kakaroista on haittaa, mutta koiran haukkuminen ja ulvonta häiritsee melkein joka päivä!
Vierailija kirjoitti:
Maailma olis paljon parempi paikka ilman koiran vihaajia. 70% maailman ihmisistä vois hävittää.
Eihän se ulvonta ja haukkuminen varmaan sinuakaan itseäsi haittaa kun et ole silloin kotona saatana. Ja pidä se koirasi kytkettynä.
Itseäni kanssa ällöttää ne jätökset jalkakäytävällä. Jos koirat ovat niin fiksuja ja "parempia" kuin ihmiset. Niin miksei ihmisetkin väännä torttujaan tiebpientareille ja teille. Korista saa pitää ja niitä saa omistaa. Mutta kunhan niistä ei muille koidu haittaa. Surutta annetaan koirien tulla toisten ihmisten luokse. "Kun hän niin tykkää rapsutuksista." Anteeksi vain, kaikki eivät pidä koirista. Itse jopa pelkään, joten pidetään se pleksi niin ettei koira ryntää voeraiden ihmisten luokse.
Minä olisin kuluttamassa teidän verorahojanne suljetulla ilman koiriani,sen verran terapeuttasia otuksia ovat.En ymmärrä ihmisiä joiden mielestä täydellinen maailma olisi hajuton,mauton ja äänetön eikö silloin olisi mieluummin kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin kuluttamassa teidän verorahojanne suljetulla ilman koiriani,sen verran terapeuttasia otuksia ovat.En ymmärrä ihmisiä joiden mielestä täydellinen maailma olisi hajuton,mauton ja äänetön eikö silloin olisi mieluummin kuollut.
No kun ne hajut ja maut on märkä koira, kusi ja paska, ja äänet räkyttämistä, ulvomista ja haukkumista, niin en mä tätäkään tilannetta kauheen täydelliseksi sanoisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä hävittäisin ennemmin huonosti käyttäytyvät kakarat vanhempineen sekä ensimmäisen vastaajan kaltaiset ihmiset sun muut kusipäät. Miten ihana paikka maailma oliskaan, myös söpöille eläimille.
Harvoin sitä kakaroista on haittaa, mutta koiran haukkuminen ja ulvonta häiritsee melkein joka päivä!
Juu kyllä, ja paskanvitut.. 😂 Lapsethan siis eivät koskaan häiritse kanssaeläjiään. Eivät sotke, eivät huuda(varsinkaan yöllä, taikka rappukäytävässä), kilju kiljumisen ilosta, itke ja kiukuttele syyttä, ole vittumaisia. Lapsissa ja koirissa on vielä se ero, että lapsi osaa olla tahallaan vittupää, koira harvemmin. Tässäkin tapauksessa voimme yleensä vain katsoa peiliin, ja miettiä mistä syy johtuu. Joo joo on olemassa uhmakkaita lapsia vaikka miten olisi kasvatus kunnossa, tiedän kyllä. Tiedän että tästä todennäköisesti syntyy kamala paskamyrsky, miten koiria ja lapsia ei vaan voi verrata toisiinsa, mutta oi kyllä, samalla tavalla jotkut vihaavat lapsia kun jotkut koiria. Kukaan ei voi pakottaa minua tai ketään muutakaan, pitämään lapsestasi.
Todellisuudessa ongelma on ne koiraihmiset. Eli maailma olisi parempi paikka ilman koiranomistajia.
...joten voisiko ihmiset katsoa asioita joskus _pikkasen_ laajemmalta, eikä niin hemmetin kapeakatseisesti.bkaikesta ei tarvitse pitää, mutta koitetaan muistaa ne ongelmien alkuperäiset lähteet.
Voi juma mitä tekstiä täällä koiravihaajilla. :D
Maailma olisi miljoona kertaa parempi paikka ilman ihmisiä
Vierailija kirjoitti:
Kerrostaloihin ei tarvitsis mun mielestä koiria ottaa. Meillä asuu ylimmässä kerroksessa perhe kahden valtavan koiran kanssa, ja hissi haisee jatkuvasti mädäntyneeltä ruumiilta varsinkin kostealla säällä kun ne koirat reissaavat sillä jatkuvasti edestakaisin. Yök.
Hyi saatana voin vain kuvitella *oksennus*
Olen täysin samaa mieltä. Vain ihmisiä vihaava narsisti haluaa väen vängällä pitää koiraa kaupunkilemmikkinä. Koiranpalvojat täällä vertailee rakkejaan lapsiin, ja pitää koiraa samanarvoisena tai jopa parempana ihmisen alun kanssa. Se jos mikä paljastaa heidän sisällä kipinöivän ihmisvihan ja mädäntyneen ajatusmaailman. Hyi hitto. Lapsen villiäminen/kiljunta/sotkeminen kuuluu ihmiselämään ja kestää vain tietyn hetken. Koira taas on ihmisen jalostama ja viettiensä varassa toimiva typerä kotieläin joka kuuluu maaseudulle. Täysin turhaa ja itsekästä pitää koiraa kaupungissa jonne se ei kuulu.
Muita ihmisiä ylenkatsovat koiraihmiset saisivat minun puolestani muuttaa jonnekin korpeen keskenään palvomaan piskejään ja itkemään kun kaikki eivät rakasta heidän koiriaan.
Täällä maaseudullakin koirasta ihan tarpeeksi harmia. Monta kertaa olisi verenpaine jäänyt nousematta pilviin ilman koiraa. Syystä ja tarkoituksesta se on meilläkin mut välillä tulee mielessään punnittua, et onko tää sen arvoista...
Luin tuon edellisen ja koitin tuntuuko missään. Eipä oikeastaan. Koiria on ihan liikaa ja se aiheuttaa ongelmia.
Vihaan lapsia, rääkyvät, sotkevat, tuhoavat kaiken. Ei säälitä yhtään uutiset pahoinpidellyistä ja kaltoin kohdeluista lapsista.
Haluaisin listan näsitä koiranvihaajista ihan sen takia että itsellä on koira jonka kanssa ollaan mukana pelastustoiminnassa eli etsitään esim. kadonneita ihmisiä. En halua käyttää koiraani ja aikaani minkään tälläisen sairaan vihaajan etsintään vaan ne saavat puolestani mädäntyä jonnekin metsään.
Tää maailma ois miljoonasti parempi paikka ilman sua.
Selvästi et oo ikinä omistanu koiraa, josta pidät ja tuntenu sitä vilpitöntä ja pyyteetöntä rakkautta, joka koiralla on ihmiseen. Ja toisekseen mietippä sitä sun karjuvaa ipanaas siellä pihalla, montako kertaa oon joutunu teiän avioriitoja naapurissa kuuntelemaan, entäs se sun kissas joka pissaa aina meiän hiekkalaatikkoon tai se auto jonka jätät aina puoliks meiän parkkiruutuun ja sitte kolhit meiänki auton välinpitämättömyydelläs ja kaikenkukkuraks entäs ne roskat jotka sä ja sun 5 kakaraa viskotte maahan? Tosiaan, toi kaikkihan on pientä MUN fleksin päässä räksyttävään koiraan :)