Mitä sellaista teidän jääkaapista löytyy tällä hetkellä, jota et luule kovin monelta muulta löytyvän?
Meiltä löytyy varmaan vuoden vanha kalaliemikuutiopaketti. Ei oo vaa tullu heitettyä pois. Siellä pyörii iloisesti muiden joukossa. 😆
Kommentit (323)
Keneltäkään muulta ei löydy tekemääni nakkisoppaa. Melkoinen harvinaisuus siis kyseessä! 😂
Vierailija kirjoitti:
2 kk vanha kaali :S
Täällä myös! Poistin äskettäin kaksi päällimmäisenä lehteä ja lyhensin vartta, taitaa olla vielä syötävää, säilynyt paremmin kuin taloyhtiön nyttemmin poistetussa "kylmä"kellarissa.
Vierailija kirjoitti:
Itse tehtyä härkäpapumussakaa. 4 kg kreikkalaisia oliiveja.
Täältä löytyy härkismoussaka!
Viskisinappia, oliivisinappia ja omenaschorlea.
Currytahnaa, ei ainakaan ihan jokaiselta varmaan löydy mutta ei nyt oikeasti mikään kovin harvinainenkaan. Chipotle-kastiketta, ainakin ystäväni oli siitä vähän ihmeissään, kun puhuin että laitetaan hampurilaisten väliin chipotlea ja että se on ihanan makeantulista ja lempparikastikkeeni, ja hän oli ajatellut koko ajan että tarkoitan sellaista sweet chili-kastiketta.
Afrikkalaista hunajaa ja kuivattuja rapuja
Kahdeksaa erilaista chilikastiketta
lampaan päitä. huomenna kokkaillaan irakilaisten ystävien kanssa juhlan kunniaksi :)
Tuoretta inkivääriä ja kurkumaa.
Varsiselleriä.
Idätettyjä linssejä.
Kreikasta tuotua kylmäpuristettua oliiviöljyä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä löytyy härkismoussaka!
Hyvää ruokahalua =D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rotta, kuollut sellainen. Niitä löytyy myös pakkasesta, samoin kokonaisia kananpoikia.
Onko sinulla käärme?
Juu :) Muutama liero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuollut vesilisko pakasterasiassa.
No tällaista ei varmaan tosiaan kovin monelta löydy :O Vai syötetäänkö tuollaisiakin joillekin elukoille, kuten noita rottia jotka joku muu mainitsi...?
Vesilisko oli lemmikkieläimemme. Odottelee nyt pakasterasiassa huomenna pidettäviä hautajaisia.
tonttuli kirjoitti:
Kreikasta tuotua kylmäpuristettua oliiviöljyä
Sitä on täällä monta litraa, joskaan ei jääkaapissa vaan komerossa.
T. Eka härkismussaka
Vierailija kirjoitti:
Sanomalehti
Miksi? Kalankääreenä?
Kimpale ranskalaista ilmakuivattua kinkkua.