Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoikat ja normaalipainoiset, kysymys teille!

Vierailija
26.09.2016 |

Näytättekö oikeasti hyviltä missä vaatteessa vaan, vai onko se oikeasti vain meidän ylipainoisten ongelma että hyvännäköisiä vaatteita on vaikea löytää?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Bmi 20 ja suurin osa lihasta!

Vierailija
2/23 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään näytä. Monet vaatteet on leikattu niin, ettei ne istu mun vartalolla ollenkaan. Ei me hoikatkaan kaikki samanmallisia olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalipainon alarajoilla ja sopivia vaatteita on oikeasti vaikea löytää. 10 kiloa painavampana kaikki istui hienosti mutta nyt roikkuu aina jostain kohtaa.

Vierailija
4/23 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei näytetä, kyllä se on vartalomallistakin kiinni. Itse olen rintava, ja kovin löysä yläosa saa näyttämään noin 2 kertaa isommalta, paljon parempi jos vyötärön kohta on selkeästi kapeampi. Lyhytjalkainen kaveri näyttää ihan pingviiniltä jos on leveät käänteet lahkeensuissa (naureskelee tälle itsekin eli tätä ei kannatta ottaa ilkeilynä :).

Vierailija
5/23 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin paidat näyttävät hyviltä pienirintaisilla kun taas isorintaisen on tosi vaikea löytää istuvia paitoja.

Vierailija
6/23 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kaikki vaatteet eivät pue minua. Haastavaa on löytää mieleisiä. Olen lisäksi luonnonkuitufani 💚

Bmi 22 ja treenattavaa olisi 😉

Vierailija
7/23 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tod näytä. Farkut on aina ihan kauheita, kun löpsöttä reisistä ja perseestä.

Vierailija
8/23 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin paidat näyttävät hyviltä pienirintaisilla kun taas isorintaisen on tosi vaikea löytää istuvia paitoja.

Minä taas olen pienirintainen eikä hyvin istuvia paitoja meinaa löytyä mistään :/

Vierailija
9/23 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nämä pullohartiat miehellä tuhoaa mahdollisuuden näyttää hyvältä, vaikka normaalipainoinen olenkin. Pilaavat jopa Ryan Goslingin hyvältä http://www.eonline.com/eol_images/Entire_Site/201423/rs_634x1024-140303…

Vierailija
10/23 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näytä, vaikka olen normaalipainoinen ja kropalta vielä sopusuhtainen 65kg/178cm, C75/litteä vatsa/leveä lantio. Erilaiset vaatteet vaativat vain erilaisen kropan mallin, eli jokaiselle kropalle on omanlaisensa imartelevat vaatteet - ja sehän on vain hyvä asia. Toki usein kyse on myös siitä, että sovitetaan väärää kokoa, mutta kyllä ihan vaatteen leikkauksella ja mallillakin on merkitystä. Kuten toisaalta on myös esim. selän ja säärten pituudella. Itse olen enemmän pitkäselkäinen.

Vierailija
11/23 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä näytän, joudun tosin käyttämään korkeita korkoja koska kropan mittasuhteet ovat viturallaan. 

Vierailija
12/23 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumissa vaatteissa en näytä hyvältä, mutta kroppani puolesta näytän hyvältä. Hoikkanakin kuitenkin jotkut mallit pukevat paremmin kuin toiset.

Vierailija
13/23 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en näytä! Pienirintaisena ja leveähköllä lantiolla jää aika moni vaatekappale kauppaan. Esim. empire -malliset paidat/mekot tai rennot boyfriend farkut eivät pue minua yhtään.

Vierailija
14/23 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl ne näyttää hyvältä. Mulla on sopusuhtainen ja siro vartalo pienillä rinnoilla, niin vaatteet istuu ja laskeutuu kauniisti. Mut oon kyllä vaatteet päällä paremman näköinen ku alastomana. Oon vähän liiankin laiha.

Vierailija
15/23 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Jostain syystä ellen ostaessa huomaa kiinnittä huomiota istuvuuteen, niin esimerkiksi kauluspaidan puettuani päälleni saattaa vaikuttaa sille, että minulla  olisi paidan asemasta boncho ellei peräti teltta päällä. Sama juttu myös joidenkin takkejen kanssa, eikä huonosti istuvat housutkaan ihan vieraita ole. Voisi siis oletta, että valmistajat odottavat vaatteen kantajan olevan mieluummin hieman pyöreä kuin hoikka, näin siis eritysesti silloin kun ostaa taviallisia, keskihintaisia miesten vaatteita.  

Vierailija
16/23 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan! Jos jätetään listalta pois se fakta että liian isot tai pienet vaatteet eivät sovi kenellekään niin itseäni eniten ärsyttää kun vaatteiden mittasuhteet eivät istu (esim. mekon vyötärö nousee liian korkealle, hihat tai housunpuntit liian lyhyet, farkuissa liian matala vyötärö..).

172/55

Vierailija
17/23 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ot, mutta boncho? Takkejen? 

Vierailija
18/23 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on oikeen kokoset vaatteet päällä niin näyttää hyvältä. Toki rumat ei näytä koskaan hyvältä päällä niinkun joku tossa yllä sanoi :)

Mutta mulla siis tissit ja perse, siksi ei ongelmia istuvuuden yms kanssa. Maha tosin voisi olla kiinteämpi.

Vierailija
19/23 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI 18, pienet rinnat ja olematon peppu. Hoikkuus johtuu lähinnä vatsavaivoista, eli vatsa turpoaa pitkin päivää. Erilaisilla löysillä kaavuilla on tätä ihannepainoa peiteltävä :/

Vierailija
20/23 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos on oikeen kokoset vaatteet päällä niin näyttää hyvältä. Toki rumat ei näytä koskaan hyvältä päällä niinkun joku tossa yllä sanoi :)

Mutta mulla siis tissit ja perse, siksi ei ongelmia istuvuuden yms kanssa. Maha tosin voisi olla kiinteämpi.

Ja piti lisätä vielä että olen 162cm pitkä, eli ei koskaan ongelmaa liian lyhyiden hihojen ja lahkeiden kanssa. Jos haluatte erittäin huonosti istuvia vaatteita niin ostakaa Japanista vaatteet :( tai suosittelen tätä niille liian laihoille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme