Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoikat ja normaalipainoiset, kysymys teille!

Vierailija
26.09.2016 |

Näytättekö oikeasti hyviltä missä vaatteessa vaan, vai onko se oikeasti vain meidän ylipainoisten ongelma että hyvännäköisiä vaatteita on vaikea löytää?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös normaalipainon alarajalla ja istuvien vaatteiden löytäminen on ongelma. Minulla on todella kapeat reidet, joten istuvia housuja ei tahdo löyty. Usein lantiolta sopivat housut ovat reisien kohdalta liian isot. Istuvia paitoja löydän onneksi helpommin.

Vierailija
22/23 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän hoikkienkaan kropille sovi mikä tahansa, sen verran eri mallisia ollaan kaikki. Mutta kun oman tyylinsä/mallinsa löytää vaatteet istuu päälle nätisti ja näyttää hyvältä. Eikä kirraa mistään, ei tursua eikä roiku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ot, mutta boncho? Takkejen?"  - Tarkoitin siis ponchoa , e.  päällysviittaa, joka tehdään perinteisesti nelikulmaisesta kankaasta leikkaamalla sen keskelle aukko pääntieksi, jossa siis ei ole hihoja lainkaan, -jolloin on oikeastaan yhden tekevää miten mahd. hihat näyttäisivät. - Vaikka esim. lyhythihaisessa paidassa hihat olisivat sopivat, niin paita näyttää päällä pöhköltä ("poncholta") jos se muutoin on muodoltaan/ leikkaukseltaan kelpaamaton. - Sama juttu takeissa: Takki näyttää yllä hieman hölmöltä, jos esim vatsan seudun on olettettu olevan suurempi , eikä sitä pelasta se, että hihat on sopivan mittaiset. Hieman voi takin osalat yrittää paikata sillä, että pukee jotain paksumpaa takin alla pidettäksi.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä