Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Justin Bieberin konsertti on kohta alkamassa, tunnelma on mieletön!

Vierailija
26.09.2016 |

Ihanaa! Kyllä tätä on niin kovasti odotettu! Sen vuoksi jätettiin tänään tyttöporkulalla menemättä kokonaan opiskelemaan yliopistolle, koska valmistuttiin koko päivä tätä konserttia varten. Mut koska on akateeminen vapaus, on tällainen mahdollista.

♥ Ihana Justin ♥

N22

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, vieläkö se on olemassa?

Vierailija
2/15 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylkeeköhän se taas fanien päälle <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä paikkakunnalla keikka on?

Nauttikaa keikasta :)

Vierailija
4/15 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki.

Vierailija
5/15 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Justinin menestys Pohjois-Amerikassa alkoi jo 7 vuotta sitten ja 22-vuotiaalle se on valtavan pitkä aika. Alkuvuodesta 2010 alkaen hän on ollut maailmanlaajuinen supertähti.

Osaa laulaa, tanssia, soittaa instrumenttejä, on oikeasti musiikillisesti lahjakas.

Uskomaton esiintymiskyky myös ja musiikki paranee koko ajan. Purpose-levy on ollut supersuosittu ja Justinilla on paljon nykyisin jo aikuisia faneja, niin miehiä kuin naisia.

Vierailija
6/15 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3/5 muka akateemisia beliebereitä

Vierailija
7/15 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Justinin menestys Pohjois-Amerikassa alkoi jo 7 vuotta sitten ja 22-vuotiaalle se on valtavan pitkä aika. Alkuvuodesta 2010 alkaen hän on ollut maailmanlaajuinen supertähti.

Osaa laulaa, tanssia, soittaa instrumenttejä, on oikeasti musiikillisesti lahjakas.

Uskomaton esiintymiskyky myös ja musiikki paranee koko ajan. Purpose-levy on ollut supersuosittu ja Justinilla on paljon nykyisin jo aikuisia faneja, niin miehiä kuin naisia.

Joo, ikävä vaan että sen käytös on perseestä.

Vierailija
8/15 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että se lopetti musan tekemisen.

Vierailija
9/15 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voisi olla? Itse opiskelen myös yliopistossa, nainen siis olen, 21 vuotta ikää ja Justin Bieberiä olen fanittanut aina. Samoin fanittavat myös toiset yliopistossa opiskelevat naispuoliset ystäväni.

Baby, baby, baby oooh; Like baby, baby, baby nooo; Like baby, baby, baby oooh; I thought you'd always be mine (mine)... :) <3

Just. No eipä ole akateemisuuskaan sitten hyvän maun tae.

Vierailija
10/15 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuon fanitusta, mutta makuasioista on turha kiistellä. Hauskaa iltaa.

Vierailija
11/15 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttikaa playbäkistä! Kivoja videoita viime viikkojen keikoilta, kun jätkä ei viitsi esittää laulavansa. Mut kait jotku haluaa maksaa satkuja vaan nähdäkseen sen lavalla.

Vierailija
12/15 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko jo märkiä? ;)

Vierailija
13/15 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Show oli näyttävä nin kuin sietääkin odottaa tullaisella koneistolla. Mutta aika onttoa silti, kun lähes kaikki laulu tulee nauhalta ja päätahti vaikuttaa robotilta, joka on paikalla pakosta, vaikka mieli on toisaalla. Jotenkin kylmää ja sielutonta kaiken meuhkaamisen keskellä :(

Vierailija
14/15 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voisi olla? Itse opiskelen myös yliopistossa, nainen siis olen, 21 vuotta ikää ja Justin Bieberiä olen fanittanut aina. Samoin fanittavat myös toiset yliopistossa opiskelevat naispuoliset ystäväni.

Baby, baby, baby oooh; Like baby, baby, baby nooo; Like baby, baby, baby oooh; I thought you'd always be mine (mine)... :) <3

Sanoittaako myös itse? Vau!

Vierailija
15/15 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Show oli näyttävä nin kuin sietääkin odottaa tullaisella koneistolla. Mutta aika onttoa silti, kun lähes kaikki laulu tulee nauhalta ja päätahti vaikuttaa robotilta, joka on paikalla pakosta, vaikka mieli on toisaalla. Jotenkin kylmää ja sielutonta kaiken meuhkaamisen keskellä :(

Mustakin tällainen meno on vaan surullista katsottavaa. Pitää olla henkisesti ja fyysisesti kaikki palikat kohdallaan, että ihminen venyy noihin kiertue-aikatauluihin. En tiedä kuka sen keikkojen määrän päättää hänellä, kun kiertueeseen kerran suostuu. Kun elämä on tuollaista päivästä toiseen, areenalta areenalle ja luksushotellilta toiselle ja raha vaan virtaa , areenat ei tunnu sen hehkeämmiltä kuin räkälät pikkumuusikoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä