Tartutin ehkä rakastajalleni sp-taudin! mitä teen?
Olen nyt ollut seksisuhteessa erään miehen kanssa 3kk. Koska suhteemme ei ole vakava, minulla on ollut muitakin miehiä. Nyt epäilen, että olen joltakin seksikumppaniltani saanut sukupuolitaudin. En ole vielä käynyt lääkärissä. Pelkään, että olen tartuttanut taudin myös tälle miehelle. En haluaisi kertoa hänelle asiasta, ennen kuin olen varma mistä oireeni johtuvat. Asiasta tekee hieman kiusallisemman se että tällä miehellä on avovaimo... Miten ottaa asia puheeksi? Entä jos hän on tartuttanut sen avokilleen? Apua!
Kommentit (47)
Miksi sitten pitää paneskella varattua miestä? En ymmärrä teitä joiden pitää sekaantua varattuihin, eikö yhtään harmita että saattaa rikkoa toisten suhteen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten pitää paneskella varattua miestä? En ymmärrä teitä joiden pitää sekaantua varattuihin, eikö yhtään harmita että saattaa rikkoa toisten suhteen?
No itsehän en ole kenenkään kanssa suhteessa. Tämä mies on itse valintansa tehnyt ja ottanut riskin parisuhteensa pilaamisesta. -ap
Nyt vain toivot, että rakastajan avokki on samanlainen pettävä sika kuin puolisonsakin, ja olette kaikki saaneet tautinne rakastajasi avokin rakastajalta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä oireita?
Joitakin päiviä seksin jälkeen alkoi epämääräinen kipu alavatsassa ja on ollut vähän kummallista valkovuotoa. Oireet alkoivat aika voimakkaina heti. -ap
Ei sitten ainakaan genitaaliherppes -onnea!
Lienee joku antibioottikuurilla paraneva tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun ukko narahtais.
Kuitenkin jonku pihtari av-mamman avomies.
Vierailija kirjoitti:
Mistä päin...?
Keski-Suomesta, aika pieneltä paikkakunnalta... tarkempaa tietoa en sattuneesta syystä viitsi jaella. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päin...?
Keski-Suomesta, aika pieneltä paikkakunnalta... tarkempaa tietoa en sattuneesta syystä viitsi jaella. -ap
Itseäsi viitsit kuitenkin jaella?
Syytä, että se on pettänyt sinua 😜
Toivon tosissaan että on joku pahempikin tauti... Oikein tollaselle hirviölle. Onneksi oma kulta ei koskaan petä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päin...?
Viitasaari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päin...?
Viitasaari?
Jonku mamman mies käyny soutelemassa vierailla vesillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päin...?
Viitasaari?
En edelleenkään ajatellut paljastaa tarkemmin. -ap
Onko miehellä lapsia? Oma mies ollut vähän epäilyttävä viime aikoina... Sijaintikin täsmäisi.
Vierailija kirjoitti:
Toivon tosissaan että on joku pahempikin tauti... Oikein tollaselle hirviölle. Onneksi oma kulta ei koskaan petä.
Heh. Kaikki pettää. t Mies
Hehe, mä sain klamydian exältä, ja epätietoisesti annoin sen seuraavalle poikaystävälle.. Tilasin lääkkeet englannista, ja annoin sen miehelle ja söin itse. Sanoin, että menkat, eikä voitu harrastaa seksiä viikkoon :) Sillä sain sen pois ilman että tarvitsi käydä keskustelua. Aikuimaista, eikö!
Siitähän se sitten kivasti ehtii levitä ennen kuin saat testituloksia, jos on levitäkseen.
Puheeksi voi ottaa esim. sanomalla "Mulla saattaa olla sukupuolitauti, joten se voi olla sullakin."