Tartutin ehkä rakastajalleni sp-taudin! mitä teen?
Olen nyt ollut seksisuhteessa erään miehen kanssa 3kk. Koska suhteemme ei ole vakava, minulla on ollut muitakin miehiä. Nyt epäilen, että olen joltakin seksikumppaniltani saanut sukupuolitaudin. En ole vielä käynyt lääkärissä. Pelkään, että olen tartuttanut taudin myös tälle miehelle. En haluaisi kertoa hänelle asiasta, ennen kuin olen varma mistä oireeni johtuvat. Asiasta tekee hieman kiusallisemman se että tällä miehellä on avovaimo... Miten ottaa asia puheeksi? Entä jos hän on tartuttanut sen avokilleen? Apua!
Kommentit (47)
Tuota noin... laitoin miehelle viestiä, etten voi tavata häntä tänään syystä x, koska menin jotenkin ihan lukkoon ja paniikkiin tästä kaikesta. Noh, sehän sitten soitti vihaisena tivaten että satunko tietämään syytä miksi hänellä on oireita sp-taudista. Kerroin totuuden, että huomasin itsellänikin vasta ihan äskettäin oireita!
Hänen mukaansa olen syyllinen jos eroavat avokkinsa kanssa, ovat nimittäin harrastaneet seksiä meidän viime tapaamisen jälkeen.
Huhhuh, nyt olen entistä enemmän paniikissa ja vähän vihainenkin... Ei kai hän voi täysin minua syyttää mahdollisesta erosta, kun itse on naistaan pettänyt?? -ap
onko nimi kirjaimet o ja s? 2 pienen lapsen isä?
Vierailija kirjoitti:
onko nimi kirjaimet o ja s? 2 pienen lapsen isä?
Ei ole. -ap
Varatut miehet panee parhaiten kun kotona läskimammat vaa pihtaa ja ahtaa herkkuja suuhunsa, vähemmästäkin seksihalut karkaa ja vieras toosa kiinnostaa.
Tää on varmaa mun mies... Pidä hyvänäs!
hah hah, salatut elämät versio 984572099
Jep, kannattais ehkä avata niitä haaroja vähän useammin